Reimatec kokoasiaa, apua..

"Reimatec"
Mä ostin kans reimatecin haalarin 4kk ikäiselle pojalle, kokoa 74. Toivon että mahtuu vielä syksyllä mut sen näkee sitte. Nyt on aika hyvän kokoinen päälle ja vielä jäi vähän kasvuvaraa ja poika on 65cm pitkä.

"vieras"
Meillä oli koon 74cm reimatec tosi kovassa käytössä :D On varmaan hyvä koko. Eihän teillä mene montaakaan viikkoa, kun lapsi on 70cm pitkä :D Vedenpitävyys oli ihan ykkösjuttu märillä hiekkalaatikoilla, nurmikoilla ja liukumäissä.

Meillä lapsi (tai lapset) on aina saanut liikkua ja on tykännyt liikkua. En ole halunnut pitää leikkipuistoissa rattaissa vaan katselemassa, vaikka eräs äiti mulle kauhistelikin, että eikö tule hirveästi sotkua, kun lapsi konttaa pitkin hiekkalaatikkoa haalari ravassa :D No tulee :D Ootappa, kun sama lapsi on 2-5v. Sotku vaan lisääntyy.

[QUOTE="Reimatec";25910518]Mä ostin kans reimatecin haalarin 4kk ikäiselle pojalle, kokoa 74. Toivon että mahtuu vielä syksyllä mut sen näkee sitte. Nyt on aika hyvän kokoinen päälle ja vielä jäi vähän kasvuvaraa ja poika on 65cm pitkä.[/QUOTE]

pystyy kuitenkin jo nyt käyttämään? :)
ajattelin kyllä ostaa jonkin fleece tms. haalarin vaunupäikkäreille yms.

"kumpikampi"
mä mietin reimatecin ostoa 3v2kk ikäiselle on nyt 97cm. en tiedä otanko 98cm vai 104cm. Kun jotkut sanoo että tuo 104cm olis liian iso? netistä ajattelin tilata...

"Reimatec"
Ei se niin vaarallista oo jos on vähä väljempi haalari, parempi se ku liian pienet. Aika arvokkaat haalarit kumminki on niin mieluummin niin et niitä pystyy pitämäänki hetken aikaa. :)

Yhteistyössä