lapset pyysivät, että eihän enää ulkoilla. kiitos koiranomistajat.

• Viestiketjun aloittaja hermoissavikaa!!!!
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Maalla tai pikkukaupungissa asuvat eivät eehkä tajua, että oikeasti on tienpätkiä, joilla kakkaa on joka paikassa. Eikä ole liioittelua. asvaltilta ei mihinkään maadu eikä muutoinkaan ennen kuin maa on sula.Yök,yök.

"Vieras"
No lapset sanoivat jo nähdessään tien, että eivät haluaisi kävellä.

Sanoin että nyt ei ole muita mahdollisuuksia kun jätettiin auto kotiin.

ja kyseessä kaupungin keskusta-alue.

koko 500m kysyivät, että äiti mistä menen, kun joka paikassa oli kakkaa ja sitten myös lätäköitä. että niitä reittejä ei ihan oikeasti paljon ollut.

että eiköhän se heidänkin reaktio johtunut enimmäkseen siitä, että he eivät saaneet juosta, hyppelehtiä tai yleensäkään kävellä huolettomasti vaan joutuivat tuijottamaan maahan.

JOS he olisivat kävelleet katsomatta maahan niin olisivat astuneet varmasti kymmeniin paskoihin, koska mä en valehtele, SITÄ OLI KAIKKIALLA. nyt toinen astui yksiin ja toinen kaksiin, VAIKKA katsoimme koko ajan.

niin siitäkö ei saa hermostua? tai siitä kun ajaa pennut ihan koti-ovelle ja he astuvat rappusella paskaan?

ihan oikeastiko moni on sitä mieltä, että kaupungin keskusta-alueilla koiranomistajilla on oikeus paskattaa koiransa keskelle kävelyteitä, sekä kerrostalojen rapun eteen? oikeastiko?
Eihän tässä ketjussa juuri kukaan ole äittänyt sen olevan hyväksyttävää.

kiitos ei
ihan oikeastiko moni on sitä mieltä, että kaupungin keskusta-alueilla koiranomistajilla on oikeus paskattaa koiransa keskelle kävelyteitä, sekä kerrostalojen rapun eteen? oikeastiko?
En usko että kukaan koiraton on tätä mieltä.

Luulenpa että tästä asiasta väännetään vielä kättä muuallakin kuin tällä palstalla.Ensin tuli vapaana olo -kielto, sitten paskoittamiskielto. Odotan sitä päivää jolloin näitä rangaistuksia kovennetaan niin että ne tehoavat.

[QUOTE="vieras";25909333]Maalla tai pikkukaupungissa asuvat eivät eehkä tajua, että oikeasti on tienpätkiä, joilla kakkaa on joka paikassa. Eikä ole liioittelua. asvaltilta ei mihinkään maadu eikä muutoinkaan ennen kuin maa on sula.Yök,yök.[/QUOTE]

Samanlaista asvalttia täällä on, että kyllä tajutaan......

"vieras"
Hahahah, taidatte tarvita pääkoppahoitoa. Otappa yhteys kuntanne kallotohtorille.

Tietty muakin ärsyttää, ihan koiranomistajana. Joka päivä on oma koira talsinut muiden koirien paskojen päälle. Mut on sit vaan pesty kotona tassut hyvin. Tää kausi menee nopeesti ohi.

On eri asia että joku asia ärsyttää, kuin se että kehittää jonkinlaisen pakkomielteen paskakikkareiden laskemisesta ja jokaisen kikkareen jumalattomasta ihmettelystä ja päivittelystä. Ei se oikeesti maata kaada kumminkaan jos astuu koirankakkaan.

Mua kyrsii kun ihmiset paskottaa koiransa meidän pihaan!! metsää on puolin ja toisin tonttia, mutta sinne asti ei vissiin voi viedä.. pihanurmelle vaan tai sitten lumikinokselle jonka kanssa ne sulaa siihen nurmelle |O

"trolli"
Se on vähän hankalaa, kun moni koira talvella tekee ne tarpeensa sinne korkealle lumikinosten päälle. Tapana on ollut kerätä ne kakat mutta ei paljon huvita kiipeillä sinne keräämään. Ainakin täällä on semmoisia kinoksia. Ja olen kokenut paremmaksi päästää koira sinne vähän korkeammalle kuin antaa sen paskantaa siihen tielle. Kun täällä ainakin se kinos alkaa suoraan tien laidasta. Sieltä ne paskat sitten lumen sulaessa valuu tielle.
Ja ton valumisen kun kerran tiedät niin siltikin jatkat tuota ympäristön saastuttamista rakkies kanssa? Ootko tyhmä vai laiska? Ite olet rakkis ottanut, itse huolehdit sen paskoista. Käy lenkillä sen kanssa muualla missä rakki pääsee kauemmaksi paskalle. :headwall:

"Ei paljon huvita" VOI LUOJA!

"trolli"
[QUOTE="vieras";25909446]Hahahah, taidatte tarvita pääkoppahoitoa. Otappa yhteys kuntanne kallotohtorille.

Tietty muakin ärsyttää, ihan koiranomistajana. Joka päivä on oma koira talsinut muiden koirien paskojen päälle. Mut on sit vaan pesty kotona tassut hyvin. Tää kausi menee nopeesti ohi.

On eri asia että joku asia ärsyttää, kuin se että kehittää jonkinlaisen pakkomielteen paskakikkareiden laskemisesta ja jokaisen kikkareen jumalattomasta ihmettelystä ja päivittelystä. Ei se oikeesti maata kaada kumminkaan jos astuu koirankakkaan.[/QUOTE]

Kerro osoittees niin tuon joukon karvasia miehiä paskoon sun oves eteen. Kun eihän se oikeesti maata kaada kumminkaan.

"vieras"
[QUOTE="trolli";25909470]Kerro osoittees niin tuon joukon karvasia miehiä paskoon sun oves eteen. Kun eihän se oikeesti maata kaada kumminkaan.[/QUOTE]

Onko se nyt ihan sama asia? taidat sinäkin tarvita jonkinlaista hoitoa jos on hermot noin kireellä. :)

joooop
Paskaa se vaan on :) Älä kasvata lapsistas raivostuttavia vinkuhomppeleita, joille joku kikkare on maailmanloppu. Omasta perseestäskin sitä tippuu pönttöön joka päivä. Ihan samaa paskaa.

Varmoja kevään merkkejä; linnut laulaa, päivät pitenee, lumi sulaa ja koiranpaskavalitukset ilmestyvät nettiin ja paikallislehtien yleisönosastoille. No joo, ymmärrän että ärsyttää mutta ei kaikki koiranomistajat anna koirien kakkia mihin sattuu. Itse otan kakat pussiin mukaan mutta jos tekevät kauas tiestä (niinkuin yleensä tekevätkin), yleensä syvälle ojaan niin annan tottakai jäädä sinne koska ojissa ei mielestäni tartte kenenkään lasten kahlata ja sieltä se koiranläjä maatuu pois. Ymmärrystä puolin ja toisin. Täällä ainakin tiet on aurattu niin kapeiksi että nyt vasta lumien sulaessa huomaa missä tiet virallisesti menevätkään. Eli jos koira on kakkinut lumipenkkaan niin se saattaakin olla keskellä jalkakäytävää. Kyllä ne kohta putsaa kadut, relax!

Paskova koira
Hyvin mielenkiintoiseksi kysymykseksi voisin nostaa, että missä pirussa ne koirien omistajat karvaisten koirien kanssa lenkkeilevät? kaiketi siellä samalla kadulla =D se koiran omistaja kulkee, sen miinoitetun kadun 3-4 krt päivässä noin nopsaan laskemalla....miten ihmeessä selviävät siellä? Vastaus on aika yksinkertainen, koirien omistajat ovat ilmeisesti keskimääräistä onnellisempia tai niillä on lääkitys kohdillaan...Kiitos, päivän naurut kun kuvittelen sinua onnellinen kotiäiti riekkumassa kaduilla ja lapset ymmärretysti on kutakuinkin aika kauhuissaan...ei välttämättä koiran paskasta, mutta ihan arjen paskasta

"naapuri"
YMMÄRRÄN ja olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Tästä lähtien kun näen väärään paikkaan ulostavan koiran, huomautan ulkoiluttajalle JOKA KERRAN asiasta. Todella raivostuttavaa ja vastenmielistä. Itse asiassa taidan pitää pusseja mukanani, jotta voin näille aivokääpiöille niitä jakaa kun se oma aina "unohtuu kotiin".

"vieras"
Kerään minäkin tieltä koirani jätökset jos se sattuisi siihen paskomaan, mutta sen 10 vuoden aikana mitä se on meillä ollut, se ei oo kun pari kolme kertaa paskonut tielle. Ja se oli sitä aikaa kun se oli ihan kakara. Aina se menee johonkin pusikkoon, risukkoon tai muuhun pöpelikköön (metsään siis) ja sieltä mä EN sen jätöksiä kerää!

hohohoho
mä oikeesti ihmettelen joka ikinen kevät, että missä helkkarin slummialueilla te asutte, kun itse en juuri koiranpaskoihin törmää saati että mun ulkoiluni menisivät pilalle tai että lasten puntit ja kengät olisivat paskassa.. ehkä mä keskityn olennaiseen, eli ulkoiluun ja nauttimiseen.

"naapuri"
mä oikeesti ihmettelen joka ikinen kevät, että missä helkkarin slummialueilla te asutte, kun itse en juuri koiranpaskoihin törmää saati että mun ulkoiluni menisivät pilalle tai että lasten puntit ja kengät olisivat paskassa.. ehkä mä keskityn olennaiseen, eli ulkoiluun ja nauttimiseen.
Me asumme Espoossa oikein hyvämaineisella alueella, jossa tosin paljon kerros- ja rivitaloja, toki myös omakotitaloja. Metsää ihan vieressä ja silti kävelytiet, torit ja puistot täynnä koirien jätöksiä.

Just joo
Se on vähän hankalaa, kun moni koira talvella tekee ne tarpeensa sinne korkealle lumikinosten päälle. Tapana on ollut kerätä ne kakat mutta ei paljon huvita kiipeillä sinne keräämään. Ainakin täällä on semmoisia kinoksia. Ja olen kokenut paremmaksi päästää koira sinne vähän korkeammalle kuin antaa sen paskantaa siihen tielle. Kun täällä ainakin se kinos alkaa suoraan tien laidasta. Sieltä ne paskat sitten lumen sulaessa valuu tielle.
No älä anna sen kakkia paikkaan josta et voi kerätä. Kai sulla koira hihnassa on kuitenkin koko ajan? Kyllä koiran voi opettaa siihen ettei juoksentele mihinkään silmittömien hankien keskelle.

Ainakin Helsingissä tuo kakkaongelma on oikeasti todella todella paha. Ei ainakaan meidän kotikaduilla voi hetkeksikään nostaa katsetta maasta ettei astu keskellä jalkakäytävää kököttävään miinaan. Ihan järkyttävä määrä kakkaa, kun kerrostaloalueella on miljoona koiraa joiden omistajista ehkä 10 % kerää tarpeet pois.

"vieras"
täällä meilläpäin myös keskellä kävelytietä KYMMENIÄ sontaläjiä..olis edes reunassa mutta kun keskellä. Kiva rattaiden renkaista aina putsata sitä sontaa kun kiireessä huomannu väistellä. Mä olen pari kertaa huomauttanu kun tohon meidän eteen on koiraa paskatettu eikä siivottu niin haukut siitä saa niskaansa.

"hmm"
Jos aapeella on vaan paha hajataitto, ja ne tiellä olevat 2 kakkaa multiploituu sen silmissä 100 kakaksi? Muuta vastausta en keksi tuollaiseen järjettömään kouhkaamiseen, johon on ainakinmeikäläisen vaikea keksiä järkevää syytä.

Tai sit aapee vaan on...borgååsta.

Yhteistyössä