lapset pyysivät, että eihän enää ulkoilla. kiitos koiranomistajat.

• Viestiketjun aloittaja hermoissavikaa!!!!
  • Ensimmäinen viesti
hermoissavikaa!!!!
mä en jaksa, mun tekis rehellisesti mieli vaan itkeä ja kiljua.

ja kiljuinkin tuolla pihalla, hermot meni totaalisesti ja huusin kuin hinaaja.

koitettiin tehdä pieni lenkki lasten kanssa, mutta kun sitä paskaa oli myös jalkakäytävien keskellä, eikä mitenkään viiden tai kymmenen metrin välein, VAAN JOKA PAIKASSA.

MIKSI, MIKSI KESKELLÄ KÄVELYTEITÄ????

Koko lenkki meni hipsutteluksi, kun koitimme kehittää reittejä paskojen ympäri ja lopulta kun pääsimme pihaan, jossa portaitten juuressakin oli vielä paskaa niin kilahdin ja kävin kirkumaan. Lapset olivat aivan väsyneitä siitä, ehkä puolen kilometrin miinakentästä, jonka joutuivat suorittamaan.

Voi kunpa liioittelisin.

Riisuimme kengät ja laitoin toppahousutkin varulta pesuun kun puntit olivat koskeneet maata.

No saavat ulkoilla päiväkodin pihalla, mutta meidän yhteiset ulkoilut loppuivat nyt, hekin pyysivät, ettei enää mennä tuonne paskateille.

Eikö mitään voi tehdä näille ihmisille, jotka vie kaiken tilan muilta??????

Pakkohan on löytyä joku keino rangaista näitä vandaaleja.

ap.
ai samaa vanhaa paskaa???

ihan vertailun vuoksi laskin matkalla näkemäni roskat. näin YHDEN kaljatölkin, vrt kahdetsadat paskat

SANOKAA NYT MIKÄ HELVETIN OIKEUS KOIRANOMISTAJILTA ON SABOTOIDA TOISTEN IHMISTEN JOKA HEMMETIN ULKOILU???

Mun päätös vahvistui, kunhan mies tulee kotiin vahtimaan lapsia niin lähden taas perinteiselle joka keväiselle lapio ja sankko kierrokselle.

ja ne sankolliset päätyvät koiraomistajien postilaatikoiden eteen. haistakoot paskat.

Öh
Niin. Mitä tuohon nyt sanois? Meilläkin on koira ja sen paskat kerätään pusseihin lenkillä. Kyllähän sitä paskaa tuolla lenkkipoluilla näkee, mutta ei kai sitä nyt niin paljon ole, että saa aivan varomalla varoa mihin astuu? :O

Kaiken tilan muilta? öhöm...

Tiedän tunteen.... Tai se kun 1,5-vuotias nappaa kakkakikkareen käteensä ja työntää sitä suuhunsa? Tuon kaiken muun lisäksi.. Kyllä hermo jumankauta meinaa mennä.

Mutta, onneksi ei asuta enää "kaupungissa". Olen niin onnellinen että tänä keväänä ei tarvitse käydä sitä hirveetä rumbaa läpi kun joka paikassa on sitä skeidaa :x

Sanonpa vaan että mun mielestä pitäisi rakentaa erikseen asuinalueet joissa on koirat kiellettyjä. Enkä yleistä että "kaikki koiranomistajat paskattavat koiransa pihaan ym." vaan koska todella moni koiranomistaja niin tekee!

l0l
....kiljuinkin tuolla pihalla, hermot meni totaalisesti ja huusin kuin hinaaja

....paskaa oli myös jalkakäytävien keskellä, eikä mitenkään viiden tai kymmenen metrin välein, VAAN JOKA PAIKASSA.

.... kilahdin ja kävin kirkumaan. Lapset olivat aivan väsyneitä siitä, ehkä puolen kilometrin miinakentästä, jonka joutuivat suorittamaan. ....

Voi kunpa liioittelisin.
No eiköhän toi nyt ollut aikamoista liioittelua :D

Parempi vaan kaikille muille sun kotikaupungin ihmisille että pysyt sisällä, etkä oo ulkona kirjumassa tiellä kuin hullu!

gsgs
ai samaa vanhaa paskaa???

ihan vertailun vuoksi laskin matkalla näkemäni roskat. näin YHDEN kaljatölkin, vrt kahdetsadat paskat

SANOKAA NYT MIKÄ HELVETIN OIKEUS KOIRANOMISTAJILTA ON SABOTOIDA TOISTEN IHMISTEN JOKA HEMMETIN ULKOILU???

Mun päätös vahvistui, kunhan mies tulee kotiin vahtimaan lapsia niin lähden taas perinteiselle joka keväiselle lapio ja sankko kierrokselle.

ja ne sankolliset päätyvät koiraomistajien postilaatikoiden eteen. haistakoot paskat.
Pysy akka sisällä, jos noin häirihtee ja olet aika hyvä yleistämään, pisteet siitä

Lapset pyysivät? :D

Paskan takia, vai sen takia että äiti oli kilareissaan? :D

Ymmärrän, mä inhoan kevättä samasta syystä, kun on loskaa ja paskaa, kaikki haisee märäntyneelle ja sulavalle paskalle.
En saa paskahalvausta ojissa olevista paskoista, vaikka niistäkin toisinaan haju nenääni leijailee, mutta tiellä olevat jätökset on ärsyttäviä.
Ja kaikkein ärsyttävimpiä ovat ASVALTILLA olevat jätökset. On ne sitten hevosen tai koiran.

Paska maatuu, se on totta, mutta on järjestyssääntöön (tai johonkin) kirjattu että ne on korjattava:kieh:
Mun mielestäni myös hevosen kikkareet tartteis siivota, vallankin asvaltilta. Sen seassa minä tänään tarvoin, kun täällä perähikiällä ei ole jalankulkutietä.
Koira ei yleensä pasko lenkkeillessä, se ei ehdi :D
Tänk gaad, koska senhän takia ne paskat usein sinne tielle jää, koska se on ällöttävää siivottavaa. Pussi on silti taskussa.

Ap on kyllä niin oikeassa - mulla meni viikinloppu pilalle, kun kahlasin leikki-ikäisrn ja vauvan vaunujen kanssa "ulkoilemassa" tuolla sontahelvetissä!!! Sitä paskaa todella on ihan JÄRKYTTÄVÄSTI ainakin täällä päin (Länsi-Helsingissä).

Ottaa päähän ihan todella, pitäisi kieltää koirien pitäminen kaupungissa jos tulos on tällainen oksettava paskatunkio :/

Huoh. Toki ne paskat voisi kerätä ettei ne jäisi sinne tielle, mutta...

Tuskin se nyt sentään noin kamalaa on?
Hitto kun olisin tajunnut ottaa aikanaan kuvan kun asuttiin edellisessä kodissa... Se oli ihan oikeasti niin kamalaa.

Aiemmilla asuinalueillani ei ole ollut yhtä huomattavaa ongelmaa mutta tuolla edellisellä oli. Se oli oikeasti aivan järkyttävää..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Öh;25909197:
Niin. Mitä tuohon nyt sanois? Meilläkin on koira ja sen paskat kerätään pusseihin lenkillä. Kyllähän sitä paskaa tuolla lenkkipoluilla näkee, mutta ei kai sitä nyt niin paljon ole, että saa aivan varomalla varoa mihin astuu? :O

Kaiken tilan muilta? öhöm...
No öhöm vaan. Juuri eilen mies manasi ääneen samaa. Eräällä kävelytiellä n. 500 m matkalla, mistä eniten kuljetaan, olis sitä ihteään todella joka paikassa. Hyvä teille, että koiran tarpeet kerätään, ilmeisestikään suurin osa ei niin tee!

Ja juu, ap hieman ylireagoinut, mutta pointin sinänsä ymmärrän oikein hyvin. Tosin sama toistuu joka vuosi, niin siihen on jo tottunut.

ap.
no oliskin ollut liioittelua. en mäkään ole koskaan missään nähnyt näin paljon paskaa, mutta tässä kaupungissa sitä vaan on. ja mihinkäs kierrät, kun vieressä on autotie.

kestän aika pitkään ja aika paljon, mutta sitten jos oikeasti et pysty enää kävellä tuijottamatta herkeämättä maahan ja kiertelemättä kuin hullu, niin en mä jaksa enää.

eikä mulla ole aikaa eikä jaksamista koko ajan huutaa noille lapsille, että älä astu siihen, varo sitä jne, ja sitten kuitenkin pestä koko ajan niiden vaatteita.

varsinkin kun se koiran kakan kerääminen on niin hemmetin pieni vaiva siihen nähden miten ison ilon se tuottaisi muille.

mutta turha sitä on selittää niille jotka noin toimii, kehitys jäänyt 15 vuotiaan tasolle heillä.

"vieras"
Kyllä, ottaa päähän välinpitämättömät koiranomistajat. Kaikki kiitos koiransa jätökset kerääville koiranomistajille ja teitähän tämä ei koskekaan. Mutta mun mielestä se on todella sivistymätöntä ja itsekeskeisyyden huippu ottaa taajama-alueella koira ilman että on valmis keräämään sen jätökset kaduilta.

ap.
No lapset sanoivat jo nähdessään tien, että eivät haluaisi kävellä.

Sanoin että nyt ei ole muita mahdollisuuksia kun jätettiin auto kotiin.

ja kyseessä kaupungin keskusta-alue.

koko 500m kysyivät, että äiti mistä menen, kun joka paikassa oli kakkaa ja sitten myös lätäköitä. että niitä reittejä ei ihan oikeasti paljon ollut.

että eiköhän se heidänkin reaktio johtunut enimmäkseen siitä, että he eivät saaneet juosta, hyppelehtiä tai yleensäkään kävellä huolettomasti vaan joutuivat tuijottamaan maahan.

JOS he olisivat kävelleet katsomatta maahan niin olisivat astuneet varmasti kymmeniin paskoihin, koska mä en valehtele, SITÄ OLI KAIKKIALLA. nyt toinen astui yksiin ja toinen kaksiin, VAIKKA katsoimme koko ajan.

niin siitäkö ei saa hermostua? tai siitä kun ajaa pennut ihan koti-ovelle ja he astuvat rappusella paskaan?

ihan oikeastiko moni on sitä mieltä, että kaupungin keskusta-alueilla koiranomistajilla on oikeus paskattaa koiransa keskelle kävelyteitä, sekä kerrostalojen rapun eteen? oikeastiko?

Se on vähän hankalaa, kun moni koira talvella tekee ne tarpeensa sinne korkealle lumikinosten päälle. Tapana on ollut kerätä ne kakat mutta ei paljon huvita kiipeillä sinne keräämään. Ainakin täällä on semmoisia kinoksia. Ja olen kokenut paremmaksi päästää koira sinne vähän korkeammalle kuin antaa sen paskantaa siihen tielle. Kun täällä ainakin se kinos alkaa suoraan tien laidasta. Sieltä ne paskat sitten lumen sulaessa valuu tielle.

paskaa aivoissa
On järjenvastaista sanoa että koirien kakkaaminen millekään hoidetulle alueella taajamassa olisi ihan ok. Yleensä tällaisen kommentin heittäjä on koiranomistaja joka itse ei korjaa koirien jätöksiä vaan antaa Murren kakkia ja katselee itse muualle.

Musta voitaisiin laittaa kunnon rangaistukset näille ihmisille jotka eivät tajua tuon taivaallista paskattomasta maailmasta.

Yhteistyössä