Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuu meille leipoo sämpäleitä ja vaihtaa kuopuksen sänky jatkettavaan ja sit olis vielä löydä nokkamuki- operaatio, se kun ollut jossain ihan yksin piilossa jo 3 päivää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25908028:On kyllä älyttömän masentava keli :x
Oon lapsen kanssa saikulla pari päivää et taidan siivoilla paikkoja ja hyödyntää nää "lomapäivät" jotenkin kun ei kuitenkaan ulos pääse..
Taidan kuitenkin ensin keittää pannullisen kahvia =)
Ja vaaka näytti iloisen yllärin aamulla, -6kg lähtenyt vajaassa parissa viikossa =)
No kyllä siinä on valion tuotetta, vielä ei ole nenä haistanutHyRR... Toivottavasti ei ollut maitomuki :x
Mä tein tänään lasten kanssa jo yhden piirakan ja sitten päivitin blogia pitkän kaavan mukaan, sit oon vähän siivonnut ja... Mut ei... Tuntuu ku päivä ei ollenkaan käynnistyis :/
Siis kelihän on ihan syvältä pimeästä paikasta :kieh: - mä tässä olin jo koulun pihalla hienosti upoksissa tuolla auton rohjokkeella, kun erehdyin hyvää hyvyyttäni lähteä hakemaan meidän synttärisankaria pois koulusta...sen sitä saa, kun erehtyy tekemään näin maanantaisin jotain hyvääkin :headwall:...eikä tietenkään ykskään ukonrohjake, joka autollaan tuli pilttiään hakemaan ja tylsänä siinä odottaa istuskeli, ei sitten niin millään voinut nostaa pers...siis antaa sitä auttavaa kättä vaikka pienen tuuppauksen muodossa..Missä on ritarillisuus|O?!
..öh..:ashamed:...sori, mä taas riehaannuin tässä...mutta helpotti
Muutoin on sitten ihan se paras mahdollinen päivä - meillä on bileet!
Mitäs muuten se sinun raskaustesti näytti?![]()
No kyllä siinä on valion tuotetta, vielä ei ole nenä haistanut
Kosteaa, koleaa on täälläkin siks leipomista kunhan pojat herää.
Onhan se jo iltapäivä, että eiköhän juoda kahveet![]()
Aivan! Bongasinkin tuolta toisesta ketjusta! Onnea kahdeksanvuotiaalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25908268:Älä muuta sano!
Toi ilma laittaa heti mieltä matalemmaksi..Eilen oli mieli paljon parempi,kun aurinko paistoi,vaikka vatsaa poltti ja selkä oli tulessa.
Tänään ei nappais mikään,eikä olokaan ole helpottanut..
Pitäs tehdä vaikka mitä,mut ei vaan kiinnostaisi.
Ja sit ärsyttää pienetkin asiat,kuten se,että mun äidin piti eilen tulla käymään..noo oottelin koko päivän..ei näkynyt eikä kuulunut.
Tänään laitto ennen puolta päivää viestin..et on liikkeellä..täällä mä taas kökin ja odottelen..vaikka veikkaan sen olevan turhaa.:kieh:
Mä tässä yritän sinnitellä nyt viimesen tunnin ennen ku mies tulee.... Ynghhh... Tää vika tunti on se vaikein, pitäis keksii jotain puuhaa ees niin aika menis nopeemmin..
Mulla taas on iltapäiväkiukku. Nukuin tunnin päikkärit ja nyt vaan odotan miestä kotiin ja toivon et se ei halua päikkäreitä nukkua.
Oon niin horroksessa et en jaksa lähteä kauppaankaan aikaa tappamaan. 2 vuotiaan pukeminen 7. kuulla raskaana ei oo ihan helppo nakki.
Tässä päivässä on kyllä jotain vikaa...
Tämä päivä on kyllä ollut sellainen kuin toffeessa rämpisi eteenpäin. Plaah. Luomenkin kävin poistattamassa aamupäivästä ja koko käsi on edelleen ihan outoTulisi jo mies kotiin...
Mutta ap, olenko onnitellut jo raskaudesta? Onnea!:flower: Koska on la?