Oh... On kyllä niin harvinaisen tympeä päivä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyllä älyttömän masentava keli :x
Oon lapsen kanssa saikulla pari päivää et taidan siivoilla paikkoja ja hyödyntää nää "lomapäivät" jotenkin kun ei kuitenkaan ulos pääse..

Taidan kuitenkin ensin keittää pannullisen kahvia =)

Ja vaaka näytti iloisen yllärin aamulla, -6kg lähtenyt vajaassa parissa viikossa =)

Tuu meille leipoo sämpäleitä ja vaihtaa kuopuksen sänky jatkettavaan ja sit olis vielä löydä nokkamuki- operaatio, se kun ollut jossain ihan yksin piilossa jo 3 päivää :)

HyRR... Toivottavasti ei ollut maitomuki :x :laugh:

Mä tein tänään lasten kanssa jo yhden piirakan ja sitten päivitin blogia pitkän kaavan mukaan, sit oon vähän siivonnut ja... Mut ei... Tuntuu ku päivä ei ollenkaan käynnistyis :/

Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25908028:
On kyllä älyttömän masentava keli :x
Oon lapsen kanssa saikulla pari päivää et taidan siivoilla paikkoja ja hyödyntää nää "lomapäivät" jotenkin kun ei kuitenkaan ulos pääse..

Taidan kuitenkin ensin keittää pannullisen kahvia =)

Ja vaaka näytti iloisen yllärin aamulla, -6kg lähtenyt vajaassa parissa viikossa
=)

Oujee :D Mulla on nyt tää lihomisproggis vaan edessä.... Mikä sekin on kyllä Oujee :D Toivottavasti ei kuitenkaan +6kg parissa viikossa :O

Voisin iteki kohta keittää vähän kahvia... KAipa sitä yhden mukillisen uskaltaa vielä tälle päivälle... Tai sitten odotan pari tuntia ja juon sen kun mies tulee kotiin ja juo mun kaa... Meil ois donitsejakin :p

[QUOTE="akka";25908034]Porissa ainakin tosi kolea ja synkkä päivä.Päätinkin sitten että olen sisätiloissa,pyykkään ja siivoan ja luen kirjaa.Mieskin meni iltavuoroon.[/QUOTE]

Pitäis itsekin ehtiä lukemaan tota kirjaston kirjaa... AINIIN! Ja mulle tuli tilaus just kirjastoon.. No höh, olinpa unohtanut..

Siis kelihän on ihan syvältä pimeästä paikasta :kieh: - mä tässä olin jo koulun pihalla hienosti upoksissa tuolla auton rohjokkeella, kun erehdyin hyvää hyvyyttäni lähteä hakemaan meidän synttärisankaria pois koulusta...sen sitä saa, kun erehtyy tekemään näin maanantaisin jotain hyvääkin :headwall:...eikä tietenkään ykskään ukonrohjake, joka autollaan tuli pilttiään hakemaan ja tylsänä siinä odottaa istuskeli, ei sitten niin millään voinut nostaa pers...siis antaa sitä auttavaa kättä vaikka pienen tuuppauksen muodossa..Missä on ritarillisuus|O?!

..öh..:ashamed:...sori, mä taas riehaannuin tässä...mutta helpotti :D

Muutoin on sitten ihan se paras mahdollinen päivä - meillä on bileet :)!

HyRR... Toivottavasti ei ollut maitomuki :x :laugh:

Mä tein tänään lasten kanssa jo yhden piirakan ja sitten päivitin blogia pitkän kaavan mukaan, sit oon vähän siivonnut ja... Mut ei... Tuntuu ku päivä ei ollenkaan käynnistyis :/
No kyllä siinä on valion tuotetta, vielä ei ole nenä haistanut ;)
Kosteaa, koleaa on täälläkin siks leipomista kunhan pojat herää.
Onhan se jo iltapäivä, että eiköhän juoda kahveet :)

Siis kelihän on ihan syvältä pimeästä paikasta :kieh: - mä tässä olin jo koulun pihalla hienosti upoksissa tuolla auton rohjokkeella, kun erehdyin hyvää hyvyyttäni lähteä hakemaan meidän synttärisankaria pois koulusta...sen sitä saa, kun erehtyy tekemään näin maanantaisin jotain hyvääkin :headwall:...eikä tietenkään ykskään ukonrohjake, joka autollaan tuli pilttiään hakemaan ja tylsänä siinä odottaa istuskeli, ei sitten niin millään voinut nostaa pers...siis antaa sitä auttavaa kättä vaikka pienen tuuppauksen muodossa..Missä on ritarillisuus|O?!

..öh..:ashamed:...sori, mä taas riehaannuin tässä...mutta helpotti :D

Muutoin on sitten ihan se paras mahdollinen päivä - meillä on bileet :)!

Aivan! Bongasinkin tuolta toisesta ketjusta! Onnea kahdeksanvuotiaalle :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
No kyllä siinä on valion tuotetta, vielä ei ole nenä haistanut ;)
Kosteaa, koleaa on täälläkin siks leipomista kunhan pojat herää.
Onhan se jo iltapäivä, että eiköhän juoda kahveet :)

Nooo, kohtahan se onkin sitten jo muumioitunut :laugh:

Mä taidan sisseillä ja odottaa että mies tulee kotiin mun kaa juomaan kahvia... Vaikka haluaisinkin jo nyt.. Join vaan jo aamulla puoltoista mukillista ja jos nyt erehtyisin juomaan enemmän kuin yhden mukillisen niin onnistuisin saamaan itselleni horkan..

Mutta voisinkin puristaa itselleni sitruunamehua.. Sanokaa mun sanoneen, mä saan vielä jonkun c-vitamiinin yliannostuksen ku juon tota sitruuna-limemehua ku pieni norsu.....

Aivan! Bongasinkin tuolta toisesta ketjusta! Onnea kahdeksanvuotiaalle :D

Kitooos :D! On muuten ihan tajutonta, miten mahdotonta vauhtia tuo aika kiitää...vastahan sitä uunituoreena äitinä ihmetteli pientä kainalokääröä, että mitäs tämän kanssa sitten pitää tehdäkään....

Ja itsestänihän tuota ajan kulumista ei sitten huomaa, ei niin millään :xmas:....:D

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Älä muuta sano!
Toi ilma laittaa heti mieltä matalemmaksi..Eilen oli mieli paljon parempi,kun aurinko paistoi,vaikka vatsaa poltti ja selkä oli tulessa.
Tänään ei nappais mikään,eikä olokaan ole helpottanut..
Pitäs tehdä vaikka mitä,mut ei vaan kiinnostaisi. :D

Ja sit ärsyttää pienetkin asiat,kuten se,että mun äidin piti eilen tulla käymään..noo oottelin koko päivän..ei näkynyt eikä kuulunut.
Tänään laitto ennen puolta päivää viestin..et on liikkeellä..täällä mä taas kökin ja odottelen..vaikka veikkaan sen olevan turhaa.:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25908268:
Älä muuta sano!
Toi ilma laittaa heti mieltä matalemmaksi..Eilen oli mieli paljon parempi,kun aurinko paistoi,vaikka vatsaa poltti ja selkä oli tulessa.
Tänään ei nappais mikään,eikä olokaan ole helpottanut..
Pitäs tehdä vaikka mitä,mut ei vaan kiinnostaisi. :D

Ja sit ärsyttää pienetkin asiat,kuten se,että mun äidin piti eilen tulla käymään..noo oottelin koko päivän..ei näkynyt eikä kuulunut.
Tänään laitto ennen puolta päivää viestin..et on liikkeellä..täällä mä taas kökin ja odottelen..vaikka veikkaan sen olevan turhaa.:kieh:

Mä tässä yritän sinnitellä nyt viimesen tunnin ennen ku mies tulee.... Ynghhh... Tää vika tunti on se vaikein, pitäis keksii jotain puuhaa ees niin aika menis nopeemmin..

Taitaa olla aika monella tylsää kun täällä on vain yhden päättymättömän synnytyksen lisäksi vain päättymätöntä ammattivalitusta ja useamman vuoden vanhoja nosteltuja ketjuja...

Just mietin aamulla lumisadetta katsellessa ja pojalle lapioidessa puuroa naamaan, että mistä ihmeestä se johtuu, että maanantait tuntuvat aina niin helvetin vaikeilta. Vaikka periaatteessa kotona ollessa sama kai se on onko maanantai vai torstai. Silti jotenkin nää tuntuu aina kestävän kuin nälkävuosi eikä mitään oikein jaksais.

Piristävää omalla tavallaan, jos muillakin on sama ongelma :D En ole ainakaan hulluksi tulossa.

Mulla taas on iltapäiväkiukku. Nukuin tunnin päikkärit ja nyt vaan odotan miestä kotiin ja toivon et se ei halua päikkäreitä nukkua.
Oon niin horroksessa et en jaksa lähteä kauppaankaan aikaa tappamaan. 2 vuotiaan pukeminen 7. kuulla raskaana ei oo ihan helppo nakki.

Tässä päivässä on kyllä jotain vikaa...

Mä taas olen tämmönen vastarannan kiiski =). Tehokas ja touhukas päivä. Saanut tosi paljon tehtyä opiskelujuttuja, kotihommia ja läheteltyä parit hakemukset. Jos ulkona ois ollut ihana ilma, niin en ois varmaan puoliakaan saanut tehtyä. No kyl mäkin silti toivon et noi lumet lähtis aika helvatin nopsaan ja mitään räntää tarttis sataa. Muuten ihan jees maanantai.

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Tämä päivä on kyllä ollut sellainen kuin toffeessa rämpisi eteenpäin. Plaah. Luomenkin kävin poistattamassa aamupäivästä ja koko käsi on edelleen ihan outo :( Tulisi jo mies kotiin...

Mutta ap, olenko onnitellut jo raskaudesta? Onnea! :) :flower: Koska on la?

Mulla taas on iltapäiväkiukku. Nukuin tunnin päikkärit ja nyt vaan odotan miestä kotiin ja toivon et se ei halua päikkäreitä nukkua.
Oon niin horroksessa et en jaksa lähteä kauppaankaan aikaa tappamaan. 2 vuotiaan pukeminen 7. kuulla raskaana ei oo ihan helppo nakki.

Tässä päivässä on kyllä jotain vikaa...

Mäkin olisin voinut lähteä käymään jossain jo heti tossa päivällä mut ihan sellanen olo et "ei kykene!"..

Tämä päivä on kyllä ollut sellainen kuin toffeessa rämpisi eteenpäin. Plaah. Luomenkin kävin poistattamassa aamupäivästä ja koko käsi on edelleen ihan outo :( Tulisi jo mies kotiin...

Mutta ap, olenko onnitellut jo raskaudesta? Onnea! :) :flower: Koska on la?

Kyllä mä voin ottaa useammatkin onnittelut vastaan :saint: :D Kiitos siis :D

LA:n laskin silleen noin, olis marraskuun 12 pvä.

Ja kivointa on että kuulin ystäväni tehneen myös positiivisen testin tässä, eli meillä on LA:t lähellä toisiaan :D

• Tykkää
Reactions: Phoebsi

Yhteistyössä