RUOKAHAASTE Vol.24

[QUOTE="vieras";25901100]No voi v***u, että viittitte vikistä yhestä kakkupalasta! :D[/QUOTE]

Jos se yx kakku pala ei ole sun oma tekemäs, nii tottakai me vikistään :D

Jos olet YHTÄÄN lukenut sääntöjä, niin tietäisit mistä on kyse. Eihän tässä olis niin mitään järkee, jos sais vaan netistä hakea kuvan ja laittaa sen tuohon esille :)

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Keittiönoita
Joo niin onkin.

Tämä ketju vain näyttää menevän aivan v*tuiksi.
Mä vähän luulen, että koko tämä ruokahaasteidea menee aivan v*tuiksi. Joku jo viikko sitten kirjoitti, että harmaana voi äänestää useampaan kertaan. Tässä ketjussa joku kirjoitti, että Tatuoitu jätkä tullaan äänestämään voittoon, vaikkei Jäbä ole vielä laittanut edes kuvaakaan. Mulla ei ole mitään syytä olettaa, etteikö Jäbä voisi voittaa rehelliselläkin äänestyksellä (viikko sitten äänestin itsekin Jäbän annosta). Nyt joku on kuitenkin jo päättänyt, että Jäbä voittaa tämän viikon haasteen. Ilmeisesti aikoo äänestää niin monta kertaa, että Jäbä myös voittaa. Mun mielestä ikävää, jos hauska ja jo viikkokausia toiminut idea nyt torpedoidaan :(

Kuva vaihdettu ja enää on aivan turha väittää mun kakkua harmaaksi. Otin just kuvan yhdestä palasta ja väri näkyy täysin selvästi.

Mutta tatuoitu missä sun kuva?! Vai onko ruoka vielä tulon päällä? Jos voitat, niin laitakko sen tofun aiheeksi? Mulla ku olis jo mieles mitä teen siitä. :D

"Olen tatuoitu jätkä!"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25901242:
Mä vähän luulen, että koko tämä ruokahaasteidea menee aivan v*tuiksi. Joku jo viikko sitten kirjoitti, että harmaana voi äänestää useampaan kertaan. Tässä ketjussa joku kirjoitti, että Tatuoitu jätkä tullaan äänestämään voittoon, vaikkei Jäbä ole vielä laittanut edes kuvaakaan. Mulla ei ole mitään syytä olettaa, etteikö Jäbä voisi voittaa rehelliselläkin äänestyksellä (viikko sitten äänestin itsekin Jäbän annosta). Nyt joku on kuitenkin jo päättänyt, että Jäbä voittaa tämän viikon haasteen. Ilmeisesti aikoo äänestää niin monta kertaa, että Jäbä myös voittaa. Mun mielestä ikävää, jos hauska ja jo viikkokausia toiminut idea nyt torpedoidaan :(
Olen tatuoitu jätkä!

No niinpä. Kyllä äänestys pitääs olla niin, että rekkautuneena vain voi äänestä koska muuten menee aivan piloolle koko äänestys.

Kyllä pitääs äänestää sen mukaan mikä on paras ruoka eikä sen takia, että pakko saada yksi nikki voittamaan.

"Olen tatuoitu jätkä!"
en saa muuten yhtään ääntä =)
Tuloillaan on sapuska, laitan illemmalla kuvan :p

Kuva vaihdettu ja enää on aivan turha väittää mun kakkua harmaaksi. Otin just kuvan yhdestä palasta ja väri näkyy täysin selvästi.

Mutta tatuoitu missä sun kuva?! Vai onko ruoka vielä tulon päällä? Jos voitat, niin laitakko sen tofun aiheeksi? Mulla ku olis jo mieles mitä teen siitä. :D
Olen tatuoitu jätkä!

rietas
Joku jo viikko sitten kirjoitti, että harmaana voi äänestää useampaan kertaan. (
Ihan hölmöä jos joku edes viitsii mokomaan alkaa. Minäkin olen harmaa, mutta kyllä minulle äänestys näytti sen yhden äänen jälkeen, että olen jo ääneni antanut eikä voi toistamiseen äänestää. Eli pitääkö useamman äänen antamiseen kikkailla jotain, ja jos / kun pitää, niin miksi ihmeessä kukaan jonkun ruokahaasteen takia edes viitsii sellaista vaivaa nähdä???

Vai todellako jonkun elämä on pilalla jos "väärä" ihminen voittaa tällaisen skaban? :LOL:

Keittiönoita
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25901255]Eikö se vois olla vaan rekanneille se äänestys?
Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Mun mielestä on vähän tyhmää, jos kisaan osallistuvatkaan eivät pääse äänestämään. Ja on ollut kiva juttu, että myös harmaat ovat innostuneet kisasta. Rekkautumisvelvoite ei varsinaisesti auta asiaa, koska täällä nyt vaan on joitakin ihmisiä, jotka viis veisaavat reilusta kilpailusta. Eikä mikään estä heitä tekemästä niin montaa rekattua nikkiä, että saavat haluamansa voittajan.

Yhteistyössä