niin vaikea tilanne :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin...
oon ollu vajaa 2v naimisissa. puoli vuotias poika, ja toinen tulossa syksyllä..
meijän suhde on mun mielestä nii "kylmä". ja oon miehen kans puhunu siitä, nii sanoo et ei hänen mielestä et meillä menee muka hyvin..
mies on reissu hommissa, ja tuntuu et ollaa vaa kämppikset. mies vinkuu et ei oo tarpeeks seksiä. mua ei oikee kiinnosta, enkä lämpene miehelle..
ja... mä oon ihastunu miehen hyvään ystävään. hän on muutaman kerran käyny täällä mun luona miehen ollessa reissussa.. mä en voi olla ajattelematta häntä...
mä oon ihan sekasi.. en tiiä mitä mä teen.
auttakaa mua :'(

Mulla on hieman samankaltainen tilanne.. joskaan ei olla naimisissa ja lapsi vanhempi jo eikä toista tulossa. Melkein toivon että oltais naimisissa niin vois laittaa eropaperit vetämään! Miten avoliitosta erotaan jos toinen ei halua? Mä en ymmärrä että halutaan hampain kynsin pitää kiinni jostain haaveesta.. huoh.

Maito pois, sokeri tilalle, kuten jo kerrottiin.
Mitä ovat: 'leivinjauhoja'?
Jauhot tuli jo kerran, et kai tarkoittanut leivinjauhetta?
Leivinjauhetta tuohon ei tarvita; yleensä laitetaan 1 tl (= teelusikallinen), ei enempää.

Salmiakkiaakkoset kerman kera - ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Miten olis A:t pikku pääsiäismunakaramelleistä?
Voi ne A:t tehdä mansikoistakin, tai mistä vaan.

Yritys hyvä, ei siinä mitään.

Mun mies ei suostu myöntämään "meidän suhteen" ongelmia. Hän kuvittelee jotenkin että tämä on vain tämmöinen vaihe ja kohta se menee ohi ja sitten ollaan taas niin onnellisia. Olen yrittänyt selittää, raivota, itkeä ja ties mitä, mutta kun hän ei halua erota vaan pitää kiinni jostain haavekuvasta ja esittää ydinperhettä. Olen kertakaikkisen neuvoton.

Eropäätökseen ja avioerohakemukseen tarvitaan vain yksi. Ei siihen puolison lupaa tarvita. Mutta älä laske sen toisen miehen päälle mitään. Luultavasti hän on vain seksin perässä.

Mun mies ei suostu myöntämään "meidän suhteen" ongelmia. Hän kuvittelee jotenkin että tämä on vain tämmöinen vaihe ja kohta se menee ohi ja sitten ollaan taas niin onnellisia. Olen yrittänyt selittää, raivota, itkeä ja ties mitä, mutta kun hän ei halua erota vaan pitää kiinni jostain haavekuvasta ja esittää ydinperhettä. Olen kertakaikkisen neuvoton.

Aamen. Mä sanon mun miehelle, etten ymmärrä miksi haluaa olla mun kanssa; seksiä vain harvoin, läheisyyttä tuskin koskaan. Pelkkää kettuluia ja suoriutumista. Lasten hoitoa kodin hoitoa. Kun lapset käy nukkumaan, mies lähtee salille tai menee nukkumaan. Haluaisin erota. Olen monta kertaa sanonut, että olen niin yksinäinen, turhautunut, tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, olen pelkkä äiti. ei mitään kunnollista vastausta.

Lopulta sanoin, että haluan erota. siitä vasta vittuilu alkoi, miten mä olen kaiken aina saanut, hän mut elättänyt, aionko viedä häneltä lapset, mä kamala muiden elämien pilaaja. En tiedä mitä tehdä. Haluan eron. Ensisijaisesti haluaisin olla vain onnellinen mieheni kanssa, mutta se ei ole mahdollista. Olen vain äiti ja kotitalouskone. Jos mies suree eroa, suree hän vain lasten osittaista menetystä ja kodinhoitajan puuttumista. Mulla ei ihmisenä ole väliä. siltä musta tuntuu.

Aamen. Mä sanon mun miehelle, etten ymmärrä miksi haluaa olla mun kanssa; seksiä vain harvoin, läheisyyttä tuskin koskaan. Pelkkää kettuluia ja suoriutumista. Lasten hoitoa kodin hoitoa. Kun lapset käy nukkumaan, mies lähtee salille tai menee nukkumaan. Haluaisin erota. Olen monta kertaa sanonut, että olen niin yksinäinen, turhautunut, tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, olen pelkkä äiti. ei mitään kunnollista vastausta.

Lopulta sanoin, että haluan erota. siitä vasta vittuilu alkoi, miten mä olen kaiken aina saanut, hän mut elättänyt, aionko viedä häneltä lapset, mä kamala muiden elämien pilaaja. En tiedä mitä tehdä. Haluan eron. Ensisijaisesti haluaisin olla vain onnellinen mieheni kanssa, mutta se ei ole mahdollista. Olen vain äiti ja kotitalouskone. Jos mies suree eroa, suree hän vain lasten osittaista menetystä ja kodinhoitajan puuttumista. Mulla ei ihmisenä ole väliä. siltä musta tuntuu.

Kirjoituksesi perusteella tuli yksi tulkinta mieleen. Mitä jos olet masentunut? Masentuneena sitä tulkitsee asioita paljon negatiivisemmin, ei voi ymmärtää miksi puoliso roikkuu mukana, kun itsessä ei ole mitään rakastettavaa jne. Olisiko sittenkin mahdollista, että miehesi haluaa todella olla kanssasi riippumatta siitä, minkälainen olet, vaikka tietysti miehelläkin on ollut nyt raskaampaa kun olet puhunut erosta pitkään, ei ole seksiä jne. Jos kyse olisi tuosta, niin totta kai ne eropuheet näyttäytyy miehen silmissä julmina ja varmaan lopulta hermokin menee, jos todella on kaikkensa yrittänyt ja edelleen tahtoisi sun kanssa olla. Jos olet masentunut, niin sen masennuksen helpottuminen saa asiat näyttämään ihan erilaisilta, nyt toivottomilta tuntuvat asiat voivat kääntyä yllättävästi parhain päin.

Tsemppiä joka tapauksessa!

Yhteistyössä