Kiitos! No nuo mun tekemät on kyllä vähän kirveellä veistettyjä.Kaunis annos!
Tulee ihan Thaikeittiö mieleen.
Nonni!!!Tänään aamiaissämpylöissä mausteena aurinkokuivattuja tomaatteja:
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25882746:Tänään possupataa unkarilaisittain ja kaali-punajuurisalaattia:
Lisää tuollaisia kuvia. Niitä on ihana katsella. Oliko nämä tilattu johonkin vai muutenko perheelle leivot näin " vanhaan tyyliin". Tarkoittaa meillä päin leipomispäivää. Silloin tehdään viikoksi pullat, sämpylät ja muut herkut.Lohipiirakkaa. Tein kun pyydettiin ja oli kuulemma hyvää. Itse en edes maistanut, joten en tiedä totuutta.
kiitos, teen sillä ohjeella.Otin ohjene pyllyn parhaiden sivulta.
Pitaleivät | Myllyn Paras Oy
Täytteenä meillä kebabia kun sitä pakkasessa useampi pussi.
Lisäaineet kiinnosta, ja vaaralliset semmoset, aurinkokuivatuissa tomaateissa on erittäin vaarallista lisäainetta, jopa huomattavasti vaarallisempaa kuin aromisuolassa.Tänään aamiaissämpylöissä mausteena aurinkokuivattuja tomaatteja:
Totta, ettei pahemmin kiinnosta.Lisäaineet kiinnosta, ja vaaralliset semmoset, aurinkokuivatuissa tomaateissa on erittäin vaarallista lisäainetta, jopa huomattavasti vaarallisempaa kuin aromisuolassa.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25889271:Joo, mutta tuossa on vaaleanpunaista vain salaatti.
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25893352:Ei toki, mutta tuossa mun annoksessani vaaleanpunainen oli vain sivuroolissa. Vähän sama kuin jos osallistuisi maksa-aiheiseen haasteeseen hernekeitolla ja aterialla lisänä voileipä, jonka päällä maksapasteijaa