Ruokakuvaketju

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";25882826]Tässä ketjussa katselee mielellään Keittiksen ruokakuvia. Muiden ei oikeestaan tarviis niitä pöperöitään edes kuvailla.[/QUOTE]
Kiitos :) Mutta miksi ei muiden kuvia? Mä ainakin tykkään katsoa, mitä muut kokkailevat. Tulee välillä otettua tästä ketjusta ideoita omiinkin pöperöihin.

"vieras"
hyvän näköisiä pitaleipiä.

Miekin leivoin aamulla taas satsin sämpylöitä ja yhden kakon jonka vein naapuriin.
Nyt tein ihan perus sämpylöitä. Viimeksi laitoin myös sitä aurinkokuivattua tomaattia.

"kokki"
Lohipiirakkaa. Tein kun pyydettiin ja oli kuulemma hyvää. Itse en edes maistanut, joten en tiedä totuutta.
Lisää tuollaisia kuvia. Niitä on ihana katsella. Oliko nämä tilattu johonkin vai muutenko perheelle leivot näin " vanhaan tyyliin". Tarkoittaa meillä päin leipomispäivää. Silloin tehdään viikoksi pullat, sämpylät ja muut herkut.

Onneksi tuollaisia löytyy vielä. Kaikkea ei osteta kaupasta valmiina.

Keittiönoita
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25887831]Tämähän sulla ois pitäny laittaa siihen ruokahaasteeseen,
:p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Joo, mutta tuossa on vaaleanpunaista vain salaatti.

Keittiönoita
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25889413]Ei kai se kokonaan tarvi vaalenpunane olla?
Ei toki, mutta tuossa mun annoksessani vaaleanpunainen oli vain sivuroolissa. Vähän sama kuin jos osallistuisi maksa-aiheiseen haasteeseen hernekeitolla ja aterialla lisänä voileipä, jonka päällä maksapasteijaa :D

"Olen tatuoitu jätkä!"
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25893352:
Ei toki, mutta tuossa mun annoksessani vaaleanpunainen oli vain sivuroolissa. Vähän sama kuin jos osallistuisi maksa-aiheiseen haasteeseen hernekeitolla ja aterialla lisänä voileipä, jonka päällä maksapasteijaa :D
Olen tatuoitu jätkä!

Keittiönoita
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25893551] Oisko se vakava sääntörikkomus?
=)

Enpä ole tullut edes ajatelleeksi asiaa :LOL: Mutta ehkä se näkyisi ainakin saaduissa äänissä.

Yhteistyössä