IIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiik, mä olen vihdoin raskaana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ikionnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25882920]Keskenmenon vaara on suuri just, jos ei ole tullut helposti raskaaksi. Älä nuolase ennen kuin tipahtaa![/QUOTE]

Eiköhän ap. tämän tiedä, saahan sitä iloita jos ensimmäisen kerran sai edes tikkuun kaksi viivaa.

Onnea aloittajalle ja toivotaan että raskaus sujuu loppuun asti hienosti ja saatte vauvanne :)

[QUOTE="vieras";25882920]Keskenmenon vaara on suuri just, jos ei ole tullut helposti raskaaksi. Älä nuolase ennen kuin tipahtaa![/QUOTE]
Kannustavaa...

Ap:lle onnittelut :) :flower:

Kiitoksia kaikille onnitteluista <3 toki olen tietoinen että keskenmenon riski on suuri mutta ilo on herkässä jo näistä plussaviivoista. Jos hyvin menee niin marraskuussa olisi laskettu aika. Nyt vain päivä kerrallaan edetään. Ihana että näinkin moni jakoi tän ilonhetken mun kanssa :)

Voin kuvitella onnesi määrän. Sydämen täydeltä onnea teille kaikille!
Minähän en saanut saada lasta, synnyin sydänvikaisena. Ylätalon ukko järjesti asiat toisin. Kaikki meni hienosti.

Mitä tämä hyödyttää? :D
Eiköhän ap tiedä tämän ja silti on ja pitääkin olla hemmetin iloinen, jos jotain käy niin sitä voi miettiä JOS jotain käy.

Yhteistyössä