T
"tuhlaajatyttö"
Vieras
Tuskin maltan odottaa keittiöremontin alkamista. Ja varsinkin sen päättymistä. Toivottavasti lopputulos on loistava.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tuohon kivitasoja voi sisältyä, meille ois tehnyt muistaakseni 4000 pelkästään kivitasot.
Edullinen keittiö jos koneineen kaikkineen.![]()
Neliöhintaa keittiössä on aika turha katsoa koska materiaalit ja ratkaisuthan enemmän vaikuttaa.
Itse olen keittiösuunnittelija ja kotimainen keittiö koneineen, puuviiluovet, erikoismittakaappeja jne jne on mielestäni todella edullisen kuuloinen.
Sitä en toki tiedä mitä tavaraa ap on todellisuudessa tilannut.
Meille 1759e.
Tuolla viimeisellä lauseellani tarkoitin vain sitä että toivottavasti olet saanut juuri sitä mitä halusitkin ja oletit saavasi koska kilpailu on kovaa alalla ja suomessa ei vielä olla valmiita maksamaan kunnon tavarasta joten myyjätkin sitten myy sitä halvempaakin välillä.
Virostako tilasit? Ei mistään kivitasoja noin halvalla muuten voi saada. Paitsi jos sitä tasoa on tyyliin 50 cm.
Vanhaa kunnon tiskipöytää mä arvostan. Sellanen pieni pyöreä kikkare keskellä puu tai laminaattitasoa ei vaan toimi pitemmällä ajalla. Vesi ei kuulu tasoille mutta sitä vaan siihen menee. KAIKILLA, vaikka kuinka tiskattais käsin.
Laatikostot on pop. Ne säästää selkää, pysyy siistinä, imee tavaraa itseensä.
Kalvopintaovet on loistava keksintö mutta vaatii vielä kehittelyä ja laatuerot on isoja.
Laatikkoon taitettava silityslauta..en kommentoi.