Uskallanko? Kannattaako? Pettämisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevättipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevättipu

Vieras
Kunnon moraalisaarnat kehiin! Toivottavasti saadaan myös toisenlaisia näkökulmia..=P

Eli olen kolmekymppinen, naimisissa oleva nainen, olemme mieheni kanssa olleet yhdessä kohta kymmenen vuotta. Rakastan miestäni kovasti, meillä menee hyvin. Olen kuitenkin ollut hetken jo ihastunut toiseen mieheen, joka tuntee myös vetoa minuun. Halu ja kiusaus kokeilla jotain uutta (=seksiä vieraan miehen kanssa!) on aikamoinen. Tiedän, että tällä menossa joskus vielä päädyn tämän toisen miehen sänkyyn. Tiedän myös, että sen jälkeen omatuntoni soimaisi hirveästi. En todellakaan halua erota miehestäni, enkä siis halua jäädä kiinni. Jos vain hetken voisi olla sinkku..edes yhden illan..=S Olenko ainoa jolla liikkuu tällaista päässä? Kokemuksia?

-kevättäkö rinnassa?-

Miks kaipaat täällä toisten moralisointia...? Oma on valintasi ja kannat myös itse vastuusi tekemisistäsi. Ei muiden paheksunta tai hyväksyntä muuta itse asiaa, eli pettämistä miksikään. Mutta ennenkuin teet mitään peruuttamatonta, katso omaa miestäsi ja mieti haluatko todella pilata hänen elämänsä?

Mun mielestä ei voi rakastaa kumppaniaan jos on valmis pettämään häntä.

Tää on ihan paskapuhetta, rakkaudella ja himolla ei välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Mutta ap:lle: älä tee sitä! Pilaat hyvän avioliittos ja minkä takia? Sen saman orgasmin jonka saat mieheltäsikin. Yrittäkää löytää se himo teidän suhteeseen takaisin ja unohda muut munat! Viisaus on puhunut!

Kaikkien aivot eivät toimi samalla tavalla, koska uskon, että voisin rakastaa vaikka kahta miestä. Tässä kyse ei kuitenkaan ole kyse sen toisen miehen rakastamisesta, vain ihastumisesta ja seksin halusta. Pointtinahan tässä nyt onkin, että en jää kiinni!!! Se on ainoa, joka mua tällä hetkellä estää, kiinnijäämisen pelko! =D Ok, ehkä moraali myös hiukan. Eli siis en halua pilata mieheni elämää. Tietenkään. Ehkä jatkan vaan flirttiä ja koitan päästä himostani yli.

No mieti kannattaako vaarantaa avioliittosi ja onko pettäminen sen arvoista, että loukkkaat
ja satutat miestäsi, jos jäät kiini ?
Entä omatuntosi, jaksatko kantaa ehkä syylisyyttä?

Rakastatko tosiaan miestäsi paljon, kun edes harkitset pettämistä ?

Jos haluat kokea hetken hurmaa ja kiellettyä hedelmää, niin tee se vieraan kanssa, johon ET ole ihastunut. Näin se jää vain yhden illan jutuksi, eikä kenenkään elämä mene pilalle, mikäli asia pysyy sailaisuutena.

Jos on tunteita pelissä, niin homma menee vaikeaksi. En suosittele.

Sen, että kannattiko, tiedät vasta jälkikäteen. Moraalisaarnoja jotenkin hölmö antaa, kun väestöstä 50 % pettää kumppaniaan.

Mä en oikein usko, että kukaan paukuttelee henseleitään jälkeenpäin ja toteaa, että kylläpäs petos kannatti!

Siltikin vaikka elämänmullistusten jälkeen tuntisi olonsa paremmaksikin, niin monikin katuu sitä että ettei muuta tapaa tylsyytensä/ahdistuksensa purkamiseksi keksinyt kuin pahoittaa perheenjäsentensä mieli.

Hanki koira, kissa, uusi harrastus tai jotain muuta sisältöä ja intohimon kohteita elämääsi.

Vieras mies ja huorinteko ovat kehno korvike, jos et viihdy pääsi kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevättipu;25882657:
Kaikkien aivot eivät toimi samalla tavalla, koska uskon, että voisin rakastaa vaikka kahta miestä. Tässä kyse ei kuitenkaan ole kyse sen toisen miehen rakastamisesta, vain ihastumisesta ja seksin halusta. Pointtinahan tässä nyt onkin, että en jää kiinni!!! Se on ainoa, joka mua tällä hetkellä estää, kiinnijäämisen pelko! =D Ok, ehkä moraali myös hiukan. Eli siis en halua pilata mieheni elämää. Tietenkään. Ehkä jatkan vaan flirttiä ja koitan päästä himostani yli.

Tiedän mistä puhut. Mä pääsin himostani yli kun päätin niin. Päätin etten koskaan petä miestäni jota rakastan oikeasti ja joka luottaa minuun. Ajatuksiini ja fantasioihini minulla kuitenkin oli oikeus. :) Tuo toinen ei ollut rakkauden, vaan himon kohde, objekti. Kannattaa siis miettiä minkä varaan riskin onnestaan laskee.

Minäkö tuon kirjoitin? Erona vain että itse en haaveile seksistä vaan ehkä jopa pahemmasta. Henkisestä läheisyydestä ja himosta.

Olen päättänyt että en pilaa kaikkea oman arjen pakoni? takia. Lasten elämää vaikkapa. Tiedän että en koskaan voisi vaihtaa omaa miestäni tuohon toiseen, elämämme ei vaan ikinä toimisi yhdessä, välillä jopa vihaamme toisiamme mutta haaveilla silti aina saa.

Neuvon sinua, älä vaan sorru. Se tie on hyvin lyhyt.

Harvoin se seksikään jonkun vieraan kanssa on niin upeaa kuin mitä mielikuvissa.

Kyllähän aivot ovat ihmisen tärkein sukupuolielin ja ihastuneena saa seksistä suurimmat kiksit, ehdottomasti. Varsinkin kun sen tilanteen odottaminen on niin kutkuttavaa, että pöksyt kastuu jo ajatuksestakin.
Sen vuoksi ne ihastuspettämiset eivät jääkkään yhteen kertaan, vaan niistä kehittyy suhde => ero.

Tietenkään se ihastus ja mahtitunne seksissä ei säily, vaan sitä kaivataan taas uudessakin suhteessa...

Ihan vaan sivuhuomiona tähän heittäisin, että musta molemminpuolinen kunnioitus on yksi puolisoiden välisen rakkauden tärkeimmistä kulmakivistä. Se, että tieten tahtoen haaveilet teosta, joka loukkaa miestäsi (vaikket jäisikään kiinni) kertoo kunnioituksen puutteesta ja se, että suurin ongelmasi on kiinni jäämisen pelko, ei puolisosi tunteet, vain vahvistaa tätä. Pisteenä i:n päälle suunnittelet jatkavasi flirttiä tämän toisen miehen kanssa?! Teet toki, niin kuin parhaimmaksi näet, mutta minusta et kyllä miestäsi aidosti rakasta.

Lopuksi vielä yksi palstan käytetyimmistä - ja parhaista- herättelyajatuksista:Mieti hetki, miltä tuntuisi lukea sama teksti oman miehesi kirjoittamana.

Mulla ei ole oikeen mitaan kokemusta pettaa toisen miehen kanssa , mutta uskoisin ja luulisin , etta kylla se omantunnonn aani hiljenee , jos ja kun makaa useamman kans.
Ne yksittaiset omantunnon riesat vahenee, mutta kokonaisuus vois kylla kasvaa.
Se taas sekoittuu muihin pahoihin tekoihin niin en kylla paljon pelkais sita omantunnon syyttelya niilta pettamisien osilta.

[QUOTE="Heidi";25882828]Jos haluat kokea hetken hurmaa ja kiellettyä hedelmää, niin tee se vieraan kanssa, johon ET ole ihastunut. Näin se jää vain yhden illan jutuksi, eikä kenenkään elämä mene pilalle, mikäli asia pysyy sailaisuutena.

Jos on tunteita pelissä, niin homma menee vaikeaksi. En suosittele.[/QUOTE]

Mä oon vaan sellanen ihminen, ettei mun tulisi mieleenkään harrastaa seksiä ventovieraan kanssa. Ei kiinnosta. Tunteita pitää olla mukana, mulle seksi ei tunnu muuten miltään.

Ihan vaan sivuhuomiona tähän heittäisin, että musta molemminpuolinen kunnioitus on yksi puolisoiden välisen rakkauden tärkeimmistä kulmakivistä.

Hieno ajatus, mutta mistä luulet tämän kunnioituksen syntyvän? Ansaitseeko se toinen mies, joka siis makaisi toisen puolison kanssa, kunnioitusta sitten enemmän?

Ihminen joka kunnoittaa itseään, kunnioittaa myös puolisoaan, eikä sen puutteesta voi syyttää toista. Eikä se kunnioitus synny pettämällä ja puolisoa vaihtamalla, päinvastoin. Sen jälkeen sitä kunnioittaa itseään vielä vähemmän.

Yhteistyössä