Sinä ja venakko milanna YKS JA SAMA HENKILÖ.Alkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25878047:Oletko?
ihme kun mua kukaan ei kyllästyttä täälläOlen kyllästynyt teihin kaikkiin.
Minäkin tunnen sääliä häntä kohtaan.Lähinnä huvittaa/säälittää koko ihminen. Joko puhuu totaalista sontaa tai ei tiedä todellisuudessa puhumistaan asioista hevonketun vertaa.
Se on varmaa synnyttänyt jo pari vk sitten,mutta pitää hulluja jännityksessä ja heittää vaan vettä myllyyn lisää..En ole. Mä olen kyllästynyt niihin "Onko Venakko jo synnyttänyt" -aloituksiin joita tulee viisi heti jos Venakko on poissa palstalta vaikkapa vessakäynnin ajan. :kieh:
Ei se reppana vissiin ole ymmärtänyt miten julkisia jotkut tiedot onMinäkin tunnen sääliä häntä kohtaan.
musta ihmeellisintä on,että pari kk on lapsivedet menny,kohdunsuu auki,limatulppa menny jne.. ja kaikki nuo on lääkäri todennut :O kaipa sil on ollu syitä käydä niin usein lääkärillä,kun itse en käynyt kun 2 krt+yliaikaisuus kontrolli synnärillä lääkäri..Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25878439:Se on varmaa synnyttänyt jo pari vk sitten,mutta pitää hulluja jännityksessä ja heittää vaan vettä myllyyn lisää..
Ethän sä edes käy muiden ketjuissa ollenkaan? Ollaan sairaita ja hulluja. Niinhän itse sanoit. Mahtaa olla kauheeta viettää 24/7 täällä kahjojen kanssa.ihme kun mua kukaan ei kyllästyttä täällä
sama täällä. ärsyttävää kun samalta ihmiseltä on koko ajan 2-3 aloitusta ensimmäisellä sivulla, ja jokainen on yhtä typerä. muutenkin aikas uskomaton elämä tuntuu olevan.. ei oikein jaksa uskoo enää.Olen todellakin kyllästynyt häneen. Ei muuten, mutta hän tekee aivan liikaa aloituksia omasta elämästään ja asioistaan aivan jatkuvalla syötöllä. Sellainen jo itsessään antaa Venakosta todella itsekeskeisen kuvan.