Oletko kyllästynyt venakko milanaan?

"vieras"
En, ennemmin olen kyllästynyt niihin jotka häntä niin rankasti arvostelee...minusta se on lapsellista. Tämä on vapaa palsta ja melkein kaikkea mitä haluaa, saa tänne kirjoittaa...jos jollakin häiritsee, niin voi jättää lukematta ne aloituksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25878439:
Se on varmaa synnyttänyt jo pari vk sitten,mutta pitää hulluja jännityksessä ja heittää vaan vettä myllyyn lisää..:D
musta ihmeellisintä on,että pari kk on lapsivedet menny,kohdunsuu auki,limatulppa menny jne.. ja kaikki nuo on lääkäri todennut :O kaipa sil on ollu syitä käydä niin usein lääkärillä,kun itse en käynyt kun 2 krt+yliaikaisuus kontrolli synnärillä lääkäri..
 
vierain
Olen todellakin kyllästynyt häneen. Ei muuten, mutta hän tekee aivan liikaa aloituksia omasta elämästään ja asioistaan aivan jatkuvalla syötöllä. Sellainen jo itsessään antaa Venakosta todella itsekeskeisen kuvan.
 
"..."
Olen todellakin kyllästynyt häneen. Ei muuten, mutta hän tekee aivan liikaa aloituksia omasta elämästään ja asioistaan aivan jatkuvalla syötöllä. Sellainen jo itsessään antaa Venakosta todella itsekeskeisen kuvan.
sama täällä. ärsyttävää kun samalta ihmiseltä on koko ajan 2-3 aloitusta ensimmäisellä sivulla, ja jokainen on yhtä typerä. muutenkin aikas uskomaton elämä tuntuu olevan.. ei oikein jaksa uskoo enää.
 

Yhteistyössä