Kerrassaan upeita!Tässä herra 6 veen viimeisin projekti:
Tarkempia kuvia:
Aijaa.com - 9777820.jpg
Aijaa.com - 9777821.jpg
Aijaa.com - 9777823.jpg
Aijaa.com - 9777824.jpg
Muutama muu silmään osunut:
Hevisauruksia:
Muumikuva:
Äidin ja isän muotokuvat:
Tämän idean varastan. Poika saa piirrustaa oman huoneensa rullaverhoon - no, jotakinLasten kangasvärein koristelema lastenhuoneen rullaverho:
olitko se sinä joka veikkasit pojastas jotain taiteen ammattilaista? et se varmaan ollut sä kun nyt noin sanot hänen lahjoistaan..Mua rupes melkein hävettämään nuo poitsun väkerrykset Mummeliisan kuviin verrattuna - niissä kun näkyy selvästi aikuisen ohjaus. Mulla ei ole minkäänlaisia kuvataiteellisia lahjoja, ja vaikka olisikin, niin poitsu ei suostu ottamaan multa vastaan minkäänlaisia neuvoja tai ideoita: MINÄ ITE kuuluu tunnuslause. Ja koska esim. minun piirtämäni Muumi on vain kalpea varjo poitsun versiosta niin eipä taida olla tarvettakaan tyrkyttää apua
Juuh.Tästä ketjusta tuli sitä mitä oli tarkoituskin, Mummeliisa lähes itsekseen kehuskelee, laittaa kuvia ja nostelee ketjuaan että "kattokaa".
Upeat muotokuvat! Oikeasti ihanat, kai ootte kehystänyt ja kirjahyllyyn?
Niin, hänen lapsensa sentäs askartelee itse.Juuh.
Tosin nyt kehottaisin katsomaan Rieputarallaan pojan piirroksia, jotka ainakin minuun tekivät melkoisen vaikutuksen.
Vielä ei oo kehyksiä, mutta tulossa on .Upeat muotokuvat! Oikeasti ihanat, kai ootte kehystänyt ja kirjahyllyyn?