Toisenlainen kuvaketju

Mua rupes melkein hävettämään nuo poitsun väkerrykset Mummeliisan kuviin verrattuna - niissä kun näkyy selvästi aikuisen ohjaus. Mulla ei ole minkäänlaisia kuvataiteellisia lahjoja, ja vaikka olisikin, niin poitsu ei suostu ottamaan multa vastaan minkäänlaisia neuvoja tai ideoita: MINÄ ITE kuuluu tunnuslause. Ja koska esim. minun piirtämäni Muumi on vain kalpea varjo poitsun versiosta niin eipä taida olla tarvettakaan tyrkyttää apua :D

"siis"
Mua rupes melkein hävettämään nuo poitsun väkerrykset Mummeliisan kuviin verrattuna - niissä kun näkyy selvästi aikuisen ohjaus. Mulla ei ole minkäänlaisia kuvataiteellisia lahjoja, ja vaikka olisikin, niin poitsu ei suostu ottamaan multa vastaan minkäänlaisia neuvoja tai ideoita: MINÄ ITE kuuluu tunnuslause. Ja koska esim. minun piirtämäni Muumi on vain kalpea varjo poitsun versiosta niin eipä taida olla tarvettakaan tyrkyttää apua :D
olitko se sinä joka veikkasit pojastas jotain taiteen ammattilaista? et se varmaan ollut sä kun nyt noin sanot hänen lahjoistaan..

[QUOTE="siis";25877062]olitko se sinä joka veikkasit pojastas jotain taiteen ammattilaista? et se varmaan ollut sä kun nyt noin sanot hänen lahjoistaan..[/QUOTE]

Olin se minä :D.

Ja kyllä pojalla lahjoja saattaa olla (olen tosi huono arvioimaan), intoa ainakin. Maailman ihanimpia taideteoksia väkertelee :heart: taisit ymmärtää nyt väärin, mitä tarkoitin.

"..."
[QUOTE="siis";25877062]olitko se sinä joka veikkasit pojastas jotain taiteen ammattilaista? et se varmaan ollut sä kun nyt noin sanot hänen lahjoistaan..[/QUOTE]

Älä nyt viitti aloittaa. Tämä on tosi kiva ketju, ei tarvi pilata!

"vieras"
[QUOTE="...";25877241]Älä nyt viitti aloittaa. Tämä on tosi kiva ketju, ei tarvi pilata![/QUOTE]

Sinäkös se muuten olit, joka olit ahkerasti pilaamassa ruokahaasteketjua Scarlettia haukkumalla...? :)

Yhteistyössä