V
veitsenterällä
Vieras
viimeksi lapset olleet tukiperheellä tammikuussa. järjestely on ollut meille mieheni kanssa henkireikä. Arkemme on aika raskasta monestakin syystä,emmehän muuten tukiperhettä ym. tukitoimia olisi aikoinaan saaneet.
emme ole saaneet infoa kuinka kauan tauko kestää (olemme yrittäneet soittaa muttei vastaa,eikä vastasoittoakaan kuulu),olisi hyvin helpottavaa tietää jonkinlaista aikataulua,tai että jatkuuko ylipäätänsä vai missä mennään.
itse olen henk.kohtaisesti aivan lopussa,voimavarat nollissa.. välttämättömät jaksan juuri juuri hoitaa ja sitten olenkin aivan poikki
huomista ei uskalla edes ajatella. kovin alkaa olemaan epätoivoinen olo, kun ainut apu mitä meillä oli on sekin nyt kysymysmerkki :/
emme ole saaneet infoa kuinka kauan tauko kestää (olemme yrittäneet soittaa muttei vastaa,eikä vastasoittoakaan kuulu),olisi hyvin helpottavaa tietää jonkinlaista aikataulua,tai että jatkuuko ylipäätänsä vai missä mennään.
itse olen henk.kohtaisesti aivan lopussa,voimavarat nollissa.. välttämättömät jaksan juuri juuri hoitaa ja sitten olenkin aivan poikki