Pullukasta fitness-kissaksi (on kyllä luonnottoman pystyt silkkarit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itsekuriton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mielummin nuo kun nahkaläpyskät.. yleensä silarit on ekan puoli vuotta tosi pystyt että tässäkin tapauksessa varmaan suht tuoreet silkkarit kyseessä ja siksi noin pystyt. itsellä oli kans alkuun tosi pystyt ja nyt puoli vuotta leikkauksesta normaalit.

Kivat viivat näkyy tuolla tissien alla

lee2_1303JID_503_vi.jpg

Kivat viivat näkyy tuolla tissien alla

Mitä väliä? Näyttää ainakin paremmalta, kun se alkuperäinen vatsamakkara.
Itse en kyllä silikoneista välitä, ja tuollekin naiselle paremmin sopisi pienemmät rinnat, mutta en tajua, mitä jotkut noita arpia niin kamalasti kauhistelevat.
Luuletteko, että joku ei muuten tajua, että tuollakin emännällä on silikonit, jollei arpia näkyisi.

Mä ihailen paljon. Mua kiinnostaisi tietää millä treeniohjelmalla laihtui puolessa vuodessa noin hyvään kuntoon. Mä luulin ennen että se rinnat on aidot, kun ne on tuossa pullukkakuvassakin niin isot. Mutta silikonithan ne onkin :(

Kroppa on tosiaan hyvännäköinen, mutta nuo rinnat tekee siitä jotenkin halvan ja luonnottoman näköisen. On lihaksikas, mutta ei kuitenkaan sellainen lihaskimppu. Olishan se mukava tuollaisessa kunnossa olla, tosin itse pitäisi alkaa tuota lihaskuntoa nostamaan. Jos rinnat leikkauttaisin niin sopusoinnussa pitää olla kropan kanssa, eli joku B/C-kuppi.

Mä ihailen paljon. Mua kiinnostaisi tietää millä treeniohjelmalla laihtui puolessa vuodessa noin hyvään kuntoon. Mä luulin ennen että se rinnat on aidot, kun ne on tuossa pullukkakuvassakin niin isot. Mutta silikonithan ne onkin :(

Mikäli amerikkalainen niin ottanut ensin rasvaimut sitten laihduttanut loput. Näin ainakin tekevät noissa dokkareissa, joita on telkasta tullut.

Yhteistyössä