K
kahden äiti 26v
Vieras
Apua mä en ymmärrä miksi mä olen alkanut yhtäkkiä lihoamaan vaikka en koe että mun elämäntavat olis mitenkään radikaalisti muutuuneet. toukokuussa 2011 painoin 56,5kg, mielestäni se on ollut erittäin hyvä paino minulle. Pituutta mulla on 159cm. Nyt yhtäkkiä vaaka näyttää mulle 59,8. Meinasin saada slaagin ja luulin että vaaka oli rikki, ilmeisesti se kyllä toimii vaikka siitä on paristo loppumassa, mutta se nyt tuskin vaikuttaa tulokseen.
Mistä hitosta tämä lihoaminen?
Voiko muka masennus, ahdistava ja stressaava elämäntilanne lihottaa? Jotenkin en usko siihen mutten kyllä ymmärrä tätä painon nousua. Minipillereistä tuskin johtuu olen syönyt samaa merkkiä jo reilu 3-vuotta.
Mistä ihmeestä aloitan tän "laihdutuksen"??? tai no enemmänkin kiinteytystä ja lihaksia tarvitsisin koska ihoni näyttää tosi veltolta nyt..
Sekin rajoittaa tosi paljon kun olen aina se joka hoitaa lapsia. eli treenaamiset pitäis hoitaa kotona, maalla kun asuu niin salillekin on ihan liian pitkä matka.
Mistä hitosta tämä lihoaminen?
Voiko muka masennus, ahdistava ja stressaava elämäntilanne lihottaa? Jotenkin en usko siihen mutten kyllä ymmärrä tätä painon nousua. Minipillereistä tuskin johtuu olen syönyt samaa merkkiä jo reilu 3-vuotta.
Mistä ihmeestä aloitan tän "laihdutuksen"??? tai no enemmänkin kiinteytystä ja lihaksia tarvitsisin koska ihoni näyttää tosi veltolta nyt..
Sekin rajoittaa tosi paljon kun olen aina se joka hoitaa lapsia. eli treenaamiset pitäis hoitaa kotona, maalla kun asuu niin salillekin on ihan liian pitkä matka.