Vuorelliset vai vuorettomat kurarukkaset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi kampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";25866017]Vuorettomat : helpompi ja nopeampi kuivata ja alle saa jokmo paksumpaa tai ohuempaa lämmikettä tarpeen mukaan.[/QUOTE]näin, hermot mennöö vuorien kanssa ährätessä!!!
|O

Hyvin ommellut vuorettomat parhaat, mut jos se peukun paikka on "missä sattuu" ja liian iso peukkutila, löysähkö kuminauha niin ei pysy alla lapaset tms. paikallaan...mun kokemus tämä.
Suprafill rukkasia oon ostanut, olleet ok vaikka toki ohut vuori kostuu ja käännettävä myös pestessä, että kuivuu...

vuorettomat nyt. ostin viime syksynä vuorelliset kun en tajunnut ettei ne vuoret kuivu jos ei joka kerta käännä niitä nurinperin ja ne vuoret haisee tosi pahalle joka kastumisen jälkeen niin niitä sai pestä sen 7 kertaa viikossa. ja kun on reilut rukkaset niin sinne mahtuu helposti toppahanska tai lapanen ja näin sään mukaan voi pukea :)

Hyvin ommellut vuorettomat parhaat, mut jos se peukun paikka on "missä sattuu" ja liian iso peukkutila, löysähkö kuminauha niin ei pysy alla lapaset tms. paikallaan...mun kokemus tämä.
Suprafill rukkasia oon ostanut, olleet ok vaikka toki ohut vuori kostuu ja käännettävä myös pestessä, että kuivuu...

Meillä kans sekä paksuja että ohuita suprafill rukkasia ja pidän kyllä. No meillä on kahdet parit kumpaakin sorttia joten ei oo ongelmia kuivumisen kanssa mutta kyllähän ne aika nopeesti kuivuu kun kääntää nurin päin.

Yhteistyössä