Koiranp...a-asiaa

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25851385:
alan heti keräämään meidän rekun kikkakokkareet, kun tupakanpolttajat alkaa keräämään
tumpppinsa
edelleenKÄÄN ne tupakan tumpit ei tahri vaatteita, kenkiä ja eteistä paskaan, toisin kun tuollaisten välinpitämättömien koiran omistajien rakkien paska läjät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25851385:
alan heti keräämään meidän rekun kikkakokkareet, kun tupakanpolttajat alkaa keräämään
tumpppinsa
Aina löytyy syitä mihin vedota. Mitäs jos aloittaisit heti? Koirankakssa piilee tautivaara. Mäkin alan paskottamaan lapseni kävelytielle, aina siihen asti kun tupakoitsijat viitsii tumppinsa kerätä.
Olipas lapsellisen typerä mielipide ihmiseltä joka väittää olevansa isoäiti.
 
Miks sitä koirankakkapussia ei voi kuljettaa ihan omaan roskikseen? Siis siihen pihalla olevaan? Miks se pitää saada heti pois kädestä? Oon huomannu et noi ok talojen roskikset on hilautunu vähitellen pidemmälle pihalle tai aidattu ja portitettu.
Mutta parempi toki meidän roskiksessa kun siellä kävelytiellä tai hiihtoladulla.
 
Beep
[QUOTE="vieras";25851332]Ei hitto, ei sullakaan ole ihan kaikki yläkerrassa järjestyksessä..
Et vain uskalla paheksua ääneen ulkoiluttajia jotka jättää paskat keräämättä, myönnä suosiolla äläkä jauha jostain pipipäistä.

Kyllä mä tiedän että yrität palstan keskustelunherättäjäksi "vahvoilla mielipiteillä" ja suoraan töksäyttävällä tyylillä,mutta nyt alkaa mennä jo ihan idiotismiksi.[/QUOTE]

Mä ihan rehellisesti sanon että en ymmärtänyt nyt tätä sun pointtiasi.

Toisille tulee sanottua suoraan, toisille ei. Itsesuojeluvaisto näet vielä pelaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25851413:
Aina löytyy syitä mihin vedota. Mitäs jos aloittaisit heti? Koirankakssa piilee tautivaara. Mäkin alan paskottamaan lapseni kävelytielle, aina siihen asti kun tupakoitsijat viitsii tumppinsa kerätä.
Olipas lapsellisen typerä mielipide ihmiseltä joka väittää olevansa isoäiti.
Niin ja mä kävelen siinä sun lapsen paskoessa ohi, hiukan tuhahdan ja yritän näyttää mun pahan katseen.
MITÄÄN en tietenkään sano, eihän se ole mun asia jaon vielä varmasti joku pipipää kun lapsen tuo kadulle paskalle, lyökin mua naamaan ihan varmasti.
 
Beep
[QUOTE="vieras";25851402]Sarkastista ja huumoria, juupajuu... :D[/QUOTE]

Joo, ei tosiaan oo se huumoria, kuinka mua oksettaa kaikki idiootit jotka jättää paskat tonne kävelyteille.
 
Miks sitä koirankakkapussia ei voi kuljettaa ihan omaan roskikseen? Siis siihen pihalla olevaan? Miks se pitää saada heti pois kädestä? Oon huomannu et noi ok talojen roskikset on hilautunu vähitellen pidemmälle pihalle tai aidattu ja portitettu.
Mutta parempi toki meidän roskiksessa kun siellä kävelytiellä tai hiihtoladulla.
Se paska PAINAA liikaa. Parempi antaa sen paskan liiskautua jonkun vieraan kenkään. Menee sitten bodauksesta kun kulkee sillä hirrrween hirrrween raskaalla kakkakengällä.
 
pussi
mä olen sanonnut useammankerran ihmisille, kun eivät kerää koirien jätöksiä. eräänkin kerran kun paskotti rakkiansa leikkipuistossa, sanoi vaan, ett lapsiahan nääkin on ja yhden kerran vaan naurettiin ja kerran huusin perään, ett heiii sult tippu jotain ja kohautettiin vaan olkia, ett semmosia kakkiaisia koiranomistajia.onneksi mulle ei tuu ikinä koiraa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25851413:
Aina löytyy syitä mihin vedota. Mitäs jos aloittaisit heti? Koirankakssa piilee tautivaara. Mäkin alan paskottamaan lapseni kävelytielle, aina siihen asti kun tupakoitsijat viitsii tumppinsa kerätä.
Olipas lapsellisen typerä mielipide ihmiseltä joka väittää olevansa isoäiti.
kyllä niihin tumppeihin sisältyy ihan yhtä suuri vaara kuin siihen paskaankin. paska sentään häipyy kun kerran saa vettä niskaansa. tupakan tumppi ei
 
Beep
mä olen sanonnut useammankerran ihmisille, kun eivät kerää koirien jätöksiä. eräänkin kerran kun paskotti rakkiansa leikkipuistossa, sanoi vaan, ett lapsiahan nääkin on ja yhden kerran vaan naurettiin ja kerran huusin perään, ett heiii sult tippu jotain ja kohautettiin vaan olkia, ett semmosia kakkiaisia koiranomistajia.onneksi mulle ei tuu ikinä koiraa!
Juu, tälläsiä ne itsekkäät diootit on. Todellakin!
 
[QUOTE="vieras";25851444]Niin ja mä kävelen siinä sun lapsen paskoessa ohi, hiukan tuhahdan ja yritän näyttää mun pahan katseen.
MITÄÄN en tietenkään sano, eihän se ole mun asia jaon vielä varmasti joku pipipää kun lapsen tuo kadulle paskalle, lyökin mua naamaan ihan varmasti.[/QUOTE]

Todennäköisesti pipipää paskottaa lapsensa kadulle. Olet oikeassa. Itse en ole valmis ottamaan nenuun joltain sekopäältä joka kuvittelee omistavansa maailman ja siksi voi paskottaa rakkinsa mihin haluaa.
Niin tai näin kadulle paskottaja on joko mieleltään sairas tai tyhmä. Turha sitä asiaa on alkaa kaunistelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25851485:
kyllä niihin tumppeihin sisältyy ihan yhtä suuri vaara kuin siihen paskaankin. paska sentään häipyy kun kerran saa vettä niskaansa. tupakan tumppi ei
No tulehan tänne sitten katuja pesemään. Kerrohan miksi täällä kadut on liisaantuneessa paskassa? Ja tupakantumppeja näkyy todella harvoin yhtään missään. Tumppi siellä toinen täällä. Mutta paskaa on metrin välein. Eipä näytä sulaneet lumet tai sateet koskaan niitä huuhtoneet mihinkään. Tumpit on oikeasti todella pieni ongelma paskan rinnalla. En minäkään tumpeista tykkää, mutta kyllä ne kakat on aina isompi ongelma. Jos et tiennyt uloste on suuri tautienlevittäjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25851504:
se tumppi se ilmeisesti vasta painava onkin, kun se pitää tiputtaa just siihen missä sat-
tuu seisomaan
Niimpä. Usein ne tumpit näyttää putoavan juuri niiltä koiranpaskattajilta.
Älä vaihda aihetta. tee vaikka oma avaus tumpeista. Kyse on nyt PASKASTA.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25851521:
No tulehan tänne sitten katuja pesemään. Kerrohan miksi täällä kadut on liisaantuneessa paskassa? Ja tupakantumppeja näkyy todella harvoin yhtään missään. Tumppi siellä toinen täällä. Mutta paskaa on metrin välein. Eipä näytä sulaneet lumet tai sateet koskaan niitä huuhtoneet mihinkään. Tumpit on oikeasti todella pieni ongelma paskan rinnalla. En minäkään tumpeista tykkää, mutta kyllä ne kakat on aina isompi ongelma. Jos et tiennyt uloste on suuri tautienlevittäjä.
no täällä ainakin on sitten ihan toisin päin. ja suomessa kun matkustaa, niin tumpitonta aluetta ei ole. paskaa näkee paljon harvemmin. no kerran erään levähdysalueen vessan kannen päälle oli joku käynyt paskomassa oikein kunnon kurat:headwall:
 
Joo kyllä mä ulkoilen paljon mieluummin tupakantumppien läheisyydessä kun isojen paskakasojen.
Onko teillä tumppeista kengänpohjissa tai pyörän/rattaidenrenkaissa ollut useinkin haittaa? Veikkaan että ei. Eipä oo ollut meilläkään. Mutta rattaita oon joutunut aikanaan pesemään ihan perusteellisesti kun on kakat siirtyneet kuriksien mukana istuimeen. Joillekin ne tumpit on niin ISO ongelma. Joo onhan ne esteettisesti ikäviä, mutta harvemmin aiheuttaa haittaa päälleastuessa :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25851578:
Onko teillä tumppeista kengänpohjissa tai pyörän/rattaidenrenkaissa ollut useinkin haittaa? Joillekin ne tumpit on niin ISO ongelma. Joo onhan ne esteettisesti ikäviä, mutta harvemmin aiheuttaa haittaa päälleastuessa :whistle:
no on ollut, kyllä niitä on autoonkin kantautunut ja joskus sisälle myös
 
"vieras"
Näiden jätöksien myötä suhteeni koiriin on muuttunut rajusti. Siis sen jälkeen, kun lapsia on tullut ja niistä jätöksistä on todella suurta harmia. Tuntuu ristiriitaiselta, kun lapsi ulkoilureissuilla ihailee koiria ja minä näen ne vain p...a-automaattina!
 
  • Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25851591:
no on ollut, kyllä niitä on autoonkin kantautunut ja joskus sisälle myös
Mutta onko niistä ollut HAITTAA? oletko joutunut desinfioimaan auton tumppien hyökkäyksen jälkeen? Vai onko riittänyt tumpin nakkaaminen roskiin.
Itse olen joutunut heittämään muutamat kengät roskiin, koska koiranpaskaa ei ole saanut niistä irti. Olen joutunut purkamaan rattaista kankaat ruuvimeisselillä pestäkseni ne perusteellisesti koneessa ( peläten kutistuuko kangas) kahteen kertaan, jotta paskanhaju on hävinnyt. Olen joutunut heittämään vaatteita roskiin, sillä hajua ei ole aina saanut kankaista irti jne.
 

Yhteistyössä