Koiranp...a-asiaa

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Ai että!

Siis parempi on heittää pussillinen paskaa metsään (yleensä ovat muovia, joka ei häivy siletä ikinä), kuin jättää se siihen mihin tulee?

No ehken ole paras tästä keskustelemaan, kun meidän koira ei koskaan kakkaisi keskelle tietä (eli asfaltille).

Mutta oikeasti, ne pussissa kaatopaikalle päätyvät paskat ovat paljon suurempi paha, kuin kakka tiellä. Ainakin täällä kehä 3. ulkopuolella.
no mielummin vaikka niin, kun jättää ne siihen kaikkien tallottaviksi. tai sitten ne voi kerätä pussilla, ja nakata ne pelkät jätökset sinne mettään tai ojaan. ja sitä paitsi eiks ne koirankakkapussit ole ihan maatuvia?
 
[QUOTE="...";25850981]no mielummin vaikka niin, kun jättää ne siihen kaikkien tallottaviksi. tai sitten ne voi kerätä pussilla, ja nakata ne pelkät jätökset sinne mettään tai ojaan. ja sitä paitsi eiks ne koirankakkapussit ole ihan maatuvia?[/QUOTE]

Yleisestiottaen ei. Hauska-koirankakkapussit on, mustat ei.
 
rein
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25850973:
Munattomia, aivottomia idiootteja on koiranomistajat jotka ei osaa niitä paskoja kerätä.
Itse myönnään, musta on tullut viime vuosina koiravihaaja. Ennen pidin koirista, mutta nykyään ajattelen jokaisesta näkemästäni rakista kaikkea muuta kun hyvää (kärjistetysti sanottuna).
No sitten olet varmasti nähnyt ulkoiluttajan joka ei paskakasaa kerännyt ja menit asiasta huomauttamaan jottei se kenties toistuisi?
Monelleko olet näin tehnyt?
 
"..."
Yleisestiottaen ei. Hauska-koirankakkapussit on, mustat ei.
no mä en osaa niistä oikein mitään sanoa, kun en omista koiraa (ja ihan syystä) mitä ny noita kakkapussi mainoksia nähny. mutta jos ei ole maatuvaa pussia, niin ne voi tosiaan kerätä sillä pussilla siitä maasta, ja viskoa ne kikkareet/läjät sinne ojaan, ja sit pistää pelkkä pussi taskuun, jos niitä kakkoja ei pysty taskussa tai repussa kuljettaan.

ihmiset on niin avuttomia, kun valittaa ettei roskiksia ole, ja sen takia jättää ne paskat kävelytielle. huoh.
 
"vieras"
[QUOTE="...";25851020]no mä en osaa niistä oikein mitään sanoa, kun en omista koiraa (ja ihan syystä) mitä ny noita kakkapussi mainoksia nähny. mutta jos ei ole maatuvaa pussia, niin ne voi tosiaan kerätä sillä pussilla siitä maasta, ja viskoa ne kikkareet/läjät sinne ojaan, ja sit pistää pelkkä pussi taskuun, jos niitä kakkoja ei pysty taskussa tai repussa kuljettaan.

ihmiset on niin avuttomia, kun valittaa ettei roskiksia ole, ja sen takia jättää ne paskat kävelytielle. huoh.[/QUOTE]

Ihan oikeassa olit, on niitä maatuvia pusseja todella hyvin tarjolla nykyään.
Hauska-pussin lisäksi, best friend, hauhau, trixie jne., löytyy yleensä marketeista.

Eilen eläinkaupassa käydessä oli tarjolla kolmelta merkiltä täysin maatuvia, netistä tilaamalla saa vielä lisää valikoimaa.

Eli jos haluaa sellaisia, ei ole vaikea niitä ostaa, eivätkä ole kalliita.
 
hiihtelijä
Alkuperäinen kirjoittaja hiihtelijä;25825497:
Et tosiaankaan ole. Olen viimeisen viikon aikana käynyt hiihtämässä aika monesti ja niitä p....ja on jopa siinä latu-uralla, voitteko kuvitella? Se itse latu-ura ei ole järin leveä, niin miten se pökäle just siihen osuukin! Terv. nimimerkki suksenpohjat p....ssa!
Kyllä tämä niin suututtaa! Lähdin hiihtämään, ettei tarvitse lenkkeillä likaisilla pyöräteillä. Siellä tämä sama ongelma! Missään niistä ei pääse eroon. Onko teidän koiranomistajien tultava ladutkin sotkemaan? Luulis että metsässä ois joku kepakko, jolla sen p....n vois siirtää syrjemmälle.
 
Beep
Ainiin, sinähän olit se koiravihaaja..
Todellakin on ensimmäinen kevään merkki koiranpaskavinkuna, sitten jotain lintujen laulusta leskenlehteen...

Suuri osa niitä paskoja keräilee, itse ainakin laitan pussit toisten roskiksiin jos ovat teiden laidalla. Jos joku siitä alkaa valittamaan heitän kasat sitten pyöräteille jos kerran niin on parempi.

Itsekin pelkään hysteerisenä noita sairaita myrkyttäjiä, tai oikeastaan munattomia rassukoitahan ne on kun ei uskalleta asiasta ihmiselle sanoa vaan aiheutetaan viattomalle eläimelle kivulias kuolema. Idiootit.
Kyllä olen. Sen myönnän. Paskarakit on alkaneet aiheuttamaan kaikin tavoin inhon tunteita, koska niillä on järjestäen niin idiootit omistajat ja niitä on muutenkin ennätysmäärä nykyään. Monilla eukoilla on jopa kolme koiraa.

Koirat pitäisi kieltää kaupungeista!!!
 
[QUOTE="vieras";25851070]Ihan oikeassa olit, on niitä maatuvia pusseja todella hyvin tarjolla nykyään.
Hauska-pussin lisäksi, best friend, hauhau, trixie jne., löytyy yleensä marketeista.

Eilen eläinkaupassa käydessä oli tarjolla kolmelta merkiltä täysin maatuvia, netistä tilaamalla saa vielä lisää valikoimaa.

Eli jos haluaa sellaisia, ei ole vaikea niitä ostaa, eivätkä ole kalliita.[/QUOTE]

Ok.En ole osteskellut, tuolla metsikössäkun käydään ;)
 
Beep
No sitten olet varmasti nähnyt ulkoiluttajan joka ei paskakasaa kerännyt ja menit asiasta huomauttamaan jottei se kenties toistuisi?
Monelleko olet näin tehnyt?

Mä olen monelle joutunut sanomaan. Mut mitä se auttaa? Vähän sama kun menisi jollekin mielenterveyspotilaalle sanomaan että parannu heti. Tuskin se siitä parantuu sanomalla. Tyhmyyden kun voisikin parantaa sanomalla yhden lauseen niin sehän olis tosi jees hei.
 
No sitten olet varmasti nähnyt ulkoiluttajan joka ei paskakasaa kerännyt ja menit asiasta huomauttamaan jottei se kenties toistuisi?
Monelleko olet näin tehnyt?
Yhdelle ainoalle olen huomauttanut. Siis sellaiselle joka paskatti koiransa julkisesti ja jätti jätökset siihen.
Seuraavalle huomautan järeämmän aseen keralla.
Onhan se ikävää kun nämä koiranpaskattajat pilaavat kaikkien koiranomistajien maineen.
 
Mä olen monelle joutunut sanomaan. Mut mitä se auttaa? Vähän sama kun menisi jollekin mielenterveyspotilaalle sanomaan että parannu heti. Tuskin se siitä parantuu sanomalla. Tyhmyyden kun voisikin parantaa sanomalla yhden lauseen niin sehän olis tosi jees hei.
Mä olen katsonut paremmaksi olla huomauttamasta, koska ties mitä mentalcaseja ne ihmiset ovat. Ei kukaan normaali jätä paskoja keskelle kulkuväylää tai edes tien reunaan. Joten parempi pitää suunsa kiinni, ellei halua saada turpaan.
 
"vieras"
Me asutaan maalla, tuonne maantievarteet tulleet paskat saavat olla keräämättä, ja omassa pihassa niitä on paljon, mutta keräilen näin keväisinkin niitä sitä mukaa kun löytyvät. Ikävän näköisiä ne ovat tuolla pellon hangilla.
Jos ylipäätään lenkittäisin koiria ns. ihmisten ilmoilla, keräisin kakat.
Meillä lapset tietää ne kakkapaikat koirille, ja osaavat väistelllä, eli ei ne ole kuitenkaan meille ongelma.

Mutta, sitä hämmästelin, kun meillä kävi hiihtolomalla 3 eri kaupunkilaisporukkaa koirineen, ne antoivat koirien paskoa ihan ovenpieliin, autotielle jne. Eli kertakaikkiaan keskelle kulkureittejä, eikä tuntunut haittaavan yhtään.
- maalla vissiin ei kävelyreittejä tarvi kunnoittaa, luulen kuitenkin että nämä ihmiset keräävät jätteet kotilenkeillään.
 
"vieras"
Luultavasti laduille ja ulkoilureiteille tunkevat ne koiranomistajat, jotka luulevat, että siellä saa vapaasti paskoa mihin huvittaa. Eikös se koirien ulkoiluttaminen laduilla ole kiellettyä jossain paikoissa?
 
[QUOTE="vieras";25851265]Luultavasti laduille ja ulkoilureiteille tunkevat ne koiranomistajat, jotka luulevat, että siellä saa vapaasti paskoa mihin huvittaa. Eikös se koirien ulkoiluttaminen laduilla ole kiellettyä jossain paikoissa?[/QUOTE]

Taitaapa se olla kiellettyä joka paikassa. Hiihtolatu on hiihtämistä varten, ei kävelemistä.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25851194:
Mä olen katsonut paremmaksi olla huomauttamasta, koska ties mitä mentalcaseja ne ihmiset ovat. Ei kukaan normaali jätä paskoja keskelle kulkuväylää tai edes tien reunaan. Joten parempi pitää suunsa kiinni, ellei halua saada turpaan.
Jep, sen takia ei sitä viitsikään jokaiselle sanoa kelle tekis mieli. Mut järkyttävintä on että tässä samassa taloyhtiössä asuu sellanen mental case joka paskottaa koiransa taloyhtiön pihalle.

Millaset koirat tekee tarpeensa muuten keskelle katua? Suostuvat siihen. Mental case-koirat? Mielenterveysongelmat tarttuneet koiraan? Juttelin tästä erään koiranomistajan kanssa, joka ihmetteli samaa.
 
Jep, sen takia ei sitä viitsikään jokaiselle sanoa kelle tekis mieli. Mut järkyttävintä on että tässä samassa taloyhtiössä asuu sellanen mental case joka paskottaa koiransa taloyhtiön pihalle.

Millaset koirat tekee tarpeensa muuten keskelle katua? Suostuvat siihen. Mental case-koirat? Mielenterveysongelmat tarttuneet koiraan? Juttelin tästä erään koiranomistajan kanssa, joka ihmetteli samaa.
Veikkaisin että kouluttamattomat koirat. Koira paskoo mihin sattuu jos mentalcase ihminen ei opeta sille tapoja.
Meillä asuu kasnssa tässä sellaiset naapurit, jotka tahalteen kusettaa koiran meidän oven eteen. Silkkaa veemäisyyttään. Fiksuja ihmisiä, mutta sehän on jo selvinnyt aikaa sitten.
Mielenterveysongelmaisilla ja päihdeongelmaisilla on usein koiria, ja sitten lopulta ne koirat jää heitteille. Valitettavan totta. Täälläkin juoksee tämän tästä jonkun deekun koira vapaana pitkin katuja. Ylittelee tietä suoraan autojen edestä yms. Omistaja tuskin huomaa milloin koira on karkuteillä.
 
hiihtelijä
Varsinkin näin keväisin hiihtolomien aikoihin latuja tehdään paljon järvien jäälle ja siellä nämä ulkoiluttajat terrorisoivat koirineen ja jätöksineen. Saa varoa ensinnäkin itse koiraa ja sitten p...akasoja.
 
"vieras"
Jep, sen takia ei sitä viitsikään jokaiselle sanoa kelle tekis mieli. Mut järkyttävintä on että tässä samassa taloyhtiössä asuu sellanen mental case joka paskottaa koiransa taloyhtiön pihalle.

Millaset koirat tekee tarpeensa muuten keskelle katua? Suostuvat siihen. Mental case-koirat? Mielenterveysongelmat tarttuneet koiraan? Juttelin tästä erään koiranomistajan kanssa, joka ihmetteli samaa.
Ei hitto, ei sullakaan ole ihan kaikki yläkerrassa järjestyksessä..
Et vain uskalla paheksua ääneen ulkoiluttajia jotka jättää paskat keräämättä, myönnä suosiolla äläkä jauha jostain pipipäistä.

Kyllä mä tiedän että yrität palstan keskustelunherättäjäksi "vahvoilla mielipiteillä" ja suoraan töksäyttävällä tyylillä,mutta nyt alkaa mennä jo ihan idiotismiksi.
 
"asd"
Itse omistan koiria ja kerään kyllä pikku fifieni paskat, mutta kyllä täytyy sanoa että motivaatio paskojen keräämiseen laskee huomattavasti kun oma koira pökeltää paskaansa ja koiran vieressä on melkein oman koiran kokoinen läjä keräämättä. Kun taas oman koiran tuotos lähentelee pikkurillin kokoa.

Ja myös monesti tulee kannettua tuo narttukoira pois pihalta ja pidettyä urokset lyhyellä hihnalla etteivät pääse pihaan kuseksimaan, mutta kyllä vähän kyrsii kun ensimmäisenä kerrostalon ulko-ovesta metrin päässä on helvetin kokoiset kusiläiskät lumipenkassa.

Joten enemmänkin tosiaan tuntuu, ettei isojen koirien omistajia kiinnosta paskan vertaa siivota koiransa tuotoksia, harvoin noita pikkukoiran jätöksiä näkee teiden varsilla.
 
[QUOTE="vieras";25851332]Ei hitto, ei sullakaan ole ihan kaikki yläkerrassa järjestyksessä..
Et vain uskalla paheksua ääneen ulkoiluttajia jotka jättää paskat keräämättä, myönnä suosiolla äläkä jauha jostain pipipäistä.

Kyllä mä tiedän että yrität palstan keskustelunherättäjäksi "vahvoilla mielipiteillä" ja suoraan töksäyttävällä tyylillä,mutta nyt alkaa mennä jo ihan idiotismiksi.[/QUOTE]

:LOL:

Et sitten osaa lukea sarkastista huumoria?
 
"Vieras"
Ei kaikille koiranomistajille todella uskalla asiasta mainita. Usein koira näyttää olevan tärkeämpi omistajalleen kuin esim. oma mies. No onhan koira tietysti perheenjäsen, mutta kumman fanaattisia monet koiranomistajat on.
 
[QUOTE="Vieras";25851357]Ei kaikille koiranomistajille todella uskalla asiasta mainita. Usein koira näyttää olevan tärkeämpi omistajalleen kuin esim. oma mies. No onhan koira tietysti perheenjäsen, mutta kumman fanaattisia monet koiranomistajat on.[/QUOTE]

Oon pistänyt huomioon, ne lempeät ja ystävälliset koiranomistajat on juuri niitä joilla heiluu fleksissä kiinni kakkapussit kävelylle lähtiessä. Ja ne pelottavat ja vihaisennäköiset paskattaa koirat minne sattuu jättäen todistusaineiston jälkeensä. Kummallinen yhteensattuma.....
 

Yhteistyössä