ne koiranpaskat harmittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiranomistaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koiranomistaja

Vieras
Oon ite kahden koiran omistaja. Kerään kaikki paskat. Tuottaa vaan ihan älyttömästi harmia ja vitutusta ja kaikkea mahdollista, koska kaikki koiranomistajat eivät näin tee! Ja miksi tämä ärsyttää, paitsi että paskoja on joka puolella? No, sillon kun kerään oman koirani jätöstä, niin helposti astun toisten koirien paskoihin! Olen vielä opiskelija, joten ei ois varaa tämän tästä ostaa uusia lenkkareita..Ne lenkkarithan pitää joka kerta pestä ja kaivella tikulla ym, koska muuten ne haisevat!

Mitäs te koiranomistajat, jotka ette kaupungissa kerää paskoja, ajattelette tästä? Itellä vaan tulee mieleen, että onko kovin fiksua hankkia paitsi niitä oikeita koiravihaajia ja yleisen mielipiteen vihat niskoilleen+meidän koiranystävienkin vihat? Ärsyttää niin suunnattomasti, että ens kerran ku nään jonkun paskattamassa koiraa sellaselle hoidetulle alueelle, josta pitää kerätä..ja jos hän ei kerää, niin varmasti lähden valittamaan.

Mulle ei kyllä riitä selitykseksi se, että "ku on muuallaki roskia jne". No onhan niitä, mutta tarkottaako se sitä, et nyt kaikkien pitää alkaa sottapytyksi, koska jotkut idiootit ovat? Kyllä minäkin näen roskia, huumeneuloja jne..mutta en aio maksimoida kurjuutta! On kaikille ilo, kun on siistiä ja voi lapsien antaa kävellä ilman, että koko ajan kyttää paskaa ja roskia..todella ärsyttävää. Eikä riitä selitykseksi se, että "ne maatuu"..koska eipä nuo kovin nopeaa maadu. Ehtii hyvin moni lapsi ja aikuinen astua..lisöäksi kun noita ei oo pelkästään missään nurmikolla, vaan keskellä tietä!!! Siis asfaltilla! Ihan järkkyä.

Tietysti on eri asia, jos asuu jossain hornantuutissa tai jos se koiraa osaa paskoa johonkin ok-paikkaan (missä ei oo tyylilä ketään..)..mutta muita syitä en oikein ymmärrä. Onko se vain laiskuudesta kii?