Siis OIKEASTI juottaako joku alle kouluikäisille lapsilleen limsaa?! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomaton

Vieras
Omaan tuttavapiiriini ei onneksi kuulu tuollaisia, mutta päiväkodin hoitajat kertoivat, että tällaisiakin tapauksia on. Ei siinä paljon järki päätä pakota.

esikoinen ei oikein pienenä edes tykännyt, ehkä 3-vuotiaasta saakka on saanut harvoin limsaa. Meille ostetaan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, kun ei me vanhemmatkaan kauheasti välitetä.

Häh?! Mun tuttavapiiriin ei kuulu sellaisia joilla lapset eivät saisi juoda joskus limsaa. Ja ihan itse juovat!

mä kuulun kans tähän ryhmään joka ei kertakaikkiaan ymmärrä että miksi kenekään alle kouluikäisen tarvisi juoda limsaa? Jos lapsi sanoo että tahtoo niin tehkööt aikunen selväksi että tämä on aikuisten ja isompien lasten juoma, ja ompahan sit jotain odotettavaa kun kasvaa... Mä en tajua joitakin vanhempia... samaan kategoriaan menee nää suklaavanukkaat ja muut sokeri jugurtit/hyytelöt. Ihan kauheeta paskaa. Niitä en ostais meidän lapsille sit IKINÄ!!

Just joivat tossa saunan jälkeen limpparia. Harvoin saavat, mutta joskus voi herkutella. Ei eroa mun mielestä mitenkään mehun antamisesta. Sama, kun ap kauhistelisi, että päiväkoti-ikäiset saavat mehua.

siinä että ne ei juo mitään energiajuomia tai light-limuja. Muuten saa kyllä juoda kunhan syövät ruokaakin terveellisesti, aika useasti itse haluavat juoda kokista kun tekee vaikka ranskanpottuja. :)

[QUOTE="vieras";25841004]Meillä juovat ihan juottamatta ja olisi hyvä jokaisen opettaa ettei tule sitten ongelmaksi syntymäpäiväkutsuilla että ei saata juoda sitä limsaa.[/QUOTE]

no mä ainakin varaan muutakin kuin pelkkää limsaa ,koska läheskään kaikki muksut ei tykkää limsasta. ja näin on ollut muillakin synttäreillä missä ollaan itse käyty :)

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Just joivat tossa saunan jälkeen limpparia. Harvoin saavat, mutta joskus voi herkutella. Ei eroa mun mielestä mitenkään mehun antamisesta. Sama, kun ap kauhistelisi, että päiväkoti-ikäiset saavat mehua.

Mä en IKINÄ myöskään antaisi mun lapsille mitään mehukatti-paskaa tai muuta sekameuhua joka ei oo hedelmää nähnytkään. pelkkää sokeria ja lisäaineita koko tonkka täynnä.

[QUOTE="vieras";25841004]Meillä juovat ihan juottamatta ja olisi hyvä jokaisen opettaa ettei tule sitten ongelmaksi syntymäpäiväkutsuilla että ei saata juoda sitä limsaa.[/QUOTE]

:laugh: No kyllä ainakin meidän tuttavapiirissä 5-vuotissynttäreilläkin tarjoillaan vettä, maitoa ja mehua.

Yhteistyössä