Ihanaa ja kaunista perjantaipäivää jokaiselle palstalla !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Miusta on niin ihana, kaunis ja mukava päivä tänään. :)
Oli ihana kävellä pikkupakkasessa kaupungilla, aurinko välillä paistaa.

Teen hyvää ruokaa, vähän valkoviiniä, ehkä katson elokuvan tai kuuntelen musiikkia ja ehkä pikkuvelikin tulee käymään ystäväpariskunnan kanssa.

Kuinkas sujuu teidän perjantai ?

Mitäs tässä. Odottelen, että mies tulee töistä jotta voin lähteä itse töihin. Se tosin ei ole kauhean huvittava ajatus näin puolikuntoisena. Alkuviikko meni kuumeen ja yskän kourissa. Mutta onneksi on viikonloppu vapaata niin jos vaikka väsmys väistyisi.

=)

Kivasti menee täälläkin :wave:
Aletaan olla terveiden kirjoissa taas. Ilma ei oo parhain, mut lähdetään pikkusiskon perhettä kohta moikkaamaan, että saadaan pikkuhiljaa vähän äksöniä tähän meidänkin elämään taas :D

Huomiseksi vaadinkin sitten jo arskanpaistetta

[QUOTE="ccc";25837631]Mitäs tässä. Odottelen, että mies tulee töistä jotta voin lähteä itse töihin. Se tosin ei ole kauhean huvittava ajatus näin puolikuntoisena. Alkuviikko meni kuumeen ja yskän kourissa. Mutta onneksi on viikonloppu vapaata niin jos vaikka väsmys väistyisi.[/QUOTE]

Voi että, ei ole kiva lähteä töihin puolikuntoisena :hug:
Toivottavasti voit paremmin kun pääset lepäämään viikonloppuna.

=)

Kivasti menee täälläkin :wave:
Aletaan olla terveiden kirjoissa taas. Ilma ei oo parhain, mut lähdetään pikkusiskon perhettä kohta moikkaamaan, että saadaan pikkuhiljaa vähän äksöniä tähän meidänkin elämään taas :D

Huomiseksi vaadinkin sitten jo arskanpaistetta

Mukava päivä teilläkin, mie kävin eilen siskon luona, 2 ihanaa lapsukaista, tosin toinen vasta 6 kk ikäinen. :)
Toivottavsti saadaan auringonpaistetta huomenna.
Heti huomaa eron, kun alkaa valoa ja auringonpaistetta olemaan. =)

Aamulla käyty ulkona, nytkin voitais mennä mutta minä ahne mutsi söin niin paljon ettei ihan vielä... voe ähky :D Iltasella kauppaan ja toivottavasti ehditään leipomoon hakemaan pakkaseen leipiä. Illalla kun lapset nukahtaa, pelaan mieheni kanssa Catania ja syödään meidän salajätskiä... ;)

Aamulla käyty ulkona, nytkin voitais mennä mutta minä ahne mutsi söin niin paljon ettei ihan vielä... voe ähky :D Iltasella kauppaan ja toivottavasti ehditään leipomoon hakemaan pakkaseen leipiä. Illalla kun lapset nukahtaa, pelaan mieheni kanssa Catania ja syödään meidän salajätskiä... ;)

:D Joskus tulee syötyä liian hyvää ruokaa, liian paljon. :D
Kivalta kuulostaa teijänkin perjantai. :)

• Tykkää
Reactions: Piparnakkeli
mäkin taapersin esikoisen kanssa aamusta 1h30min lenkin ja loppupäivän olenkin "lepäillyt" kivuissani kotona :D ehkä pitäisi yrittää ottaa rauhallisemmin, mutku!

Turussa on tosi ankea ja synkkä ilma, mut eipä ole haitannut: oon hyvin kerennyt siivoamaan, kokkailemaan ja leipomaan. 9kk kahvittomuuskin loppui tänään, kun kaupassa iski ihan hirmuinen kahvihimo- ainoa huono puoli oli se, että meidän k-superissa ei ollut mun lempparikahvia Brazilia :O ostin sitten jotain presidentin gold label- black kahvia, se oli ihan ok.

Hyvää viikonlopunalkua kaikille! :wave:

:laugh: Miksi Turku on suomen afrikkalaisin kaupunki? Koska kun turkulaisil tulee makeennälkä ne menee kioskil ja sanoo: "Nami bia!" ja kun niil on jano niin "An gola!"

Miksi turkulaiset lisäävät sipseihin suolaa? Koska pussissa lukee "Pan suola".

Sitä paitsi Turussa asuu pelkkiä "Tutui ja Hutsui".

Mikä on turkulainen dementia? -Mies seisoo suihkussa, katsoo kättään ja kysyy: "Tuling mää vai ong tää hoitoainet?"

Yks turkulaine poliis tul aamuyäst ihan munasillas työpaikalles. Kaverit kysys kui sää tollai tän tuut? Munasillas oleva vastas: "Mää oli illal yksil kutsuil, ja kahrentoist aikka sammusiva valo, ja joku huus, ett ny äkkiste vaattee pois ja hommiin. Ja tääl mää ny oon."

Mitä turkulainen sanoo, kun häneltä kysytään, paljonko kello on?
- Ai nyvvai?

Helsingin yliopistossa tutkittiin miksi miehen peniksessä terska on paksumpi kuin peniksen varsi, tutkimusryhmä tuli johtopäätökseen "terska on paksumpi kuin varsi, siksi että seksiä harrastettaessa miehet nauttisivat enemmän". no tampereen yliopistossa tätä ei hyväksytty vaan tutkittiin sama asia ja tulokseksi saatiin "terska on paksumpi kuin varsi, siksi että seksiä harrastettaessa naiset nauttisivat siitä enemmän". no turkulaiset katsoivat että kun hesalaiset ja tamperelaiset ovat kerran eri mieltä, täytyy heidän tutkia tää asia, että lopullinen selko asiaan saadaan, turun tutkijaryhmän tulos oli "terska on paksumpi kuin peniksen varsi, siksi että seksiä harrastettaessa siitä saa paremman otteen, eikä käsi lipsahda irti".

Mitä turkulaisnainen sanoi kyllästyttyään tavalliseen seksiin poikaystävänsä Joukon kanssa?
-Toist pualt, Jokke

:laugh: Lisääkin saa laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25837774:
mäkin taapersin esikoisen kanssa aamusta 1h30min lenkin ja loppupäivän olenkin "lepäillyt" kivuissani kotona :D ehkä pitäisi yrittää ottaa rauhallisemmin, mutku!

Turussa on tosi ankea ja synkkä ilma, mut eipä ole haitannut: oon hyvin kerennyt siivoamaan, kokkailemaan ja leipomaan. 9kk kahvittomuuskin loppui tänään, kun kaupassa iski ihan hirmuinen kahvihimo- ainoa huono puoli oli se, että meidän k-superissa ei ollut mun lempparikahvia Brazilia :O ostin sitten jotain presidentin gold label- black kahvia, se oli ihan ok.

Hyvää viikonlopunalkua kaikille! :wave:

Ohan siulla hyvä lenkki ollut aamulla. :)
Niin, joskus on vaikea ottaa rauhallisesti. :D
Oho, sie oot ehtiny tekemään paljon, miun pitäisi tässä jossain vaiheessa alkaa tekemään lohipiirakkaa iltaherkuksi.

Hyvää viikonloppua ja muista välillä levätä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turku vitsejä;25837849:
:laugh: Miksi Turku on suomen afrikkalaisin kaupunki? Koska kun turkulaisil tulee makeennälkä ne menee kioskil ja sanoo: "Nami bia!" ja kun niil on jano niin "An gola!"

Miksi turkulaiset lisäävät sipseihin suolaa? Koska pussissa lukee "Pan suola".

Sitä paitsi Turussa asuu pelkkiä "Tutui ja Hutsui".

Mikä on turkulainen dementia? -Mies seisoo suihkussa, katsoo kättään ja kysyy: "Tuling mää vai ong tää hoitoainet?"

Yks turkulaine poliis tul aamuyäst ihan munasillas työpaikalles. Kaverit kysys kui sää tollai tän tuut? Munasillas oleva vastas: "Mää oli illal yksil kutsuil, ja kahrentoist aikka sammusiva valo, ja joku huus, ett ny äkkiste vaattee pois ja hommiin. Ja tääl mää ny oon."

Mitä turkulainen sanoo, kun häneltä kysytään, paljonko kello on?
- Ai nyvvai?

Helsingin yliopistossa tutkittiin miksi miehen peniksessä terska on paksumpi kuin peniksen varsi, tutkimusryhmä tuli johtopäätökseen "terska on paksumpi kuin varsi, siksi että seksiä harrastettaessa miehet nauttisivat enemmän". no tampereen yliopistossa tätä ei hyväksytty vaan tutkittiin sama asia ja tulokseksi saatiin "terska on paksumpi kuin varsi, siksi että seksiä harrastettaessa naiset nauttisivat siitä enemmän". no turkulaiset katsoivat että kun hesalaiset ja tamperelaiset ovat kerran eri mieltä, täytyy heidän tutkia tää asia, että lopullinen selko asiaan saadaan, turun tutkijaryhmän tulos oli "terska on paksumpi kuin peniksen varsi, siksi että seksiä harrastettaessa siitä saa paremman otteen, eikä käsi lipsahda irti".

Mitä turkulaisnainen sanoi kyllästyttyään tavalliseen seksiin poikaystävänsä Joukon kanssa?
-Toist pualt, Jokke

:laugh: Lisääkin saa laittaa.

:D :laugh:
Pistelehän lissää vitsei perjantain kunniaksi. :)

Yhteistyössä