G: Puhutko englantia?

• Viestiketjun aloittaja "VieraS"
  • Ensimmäinen viesti
"Kettu"
Even at 16 times the fox was advertised on TV1's seven semi-evening's guest of the program.

Two hours before the beginning of the broadcast program announced on Twitter and Facebook pages, the Fox program, in place of a guest arrives in flood-part-time magazine editor Anne Moilanen.

Fox on Wednesday refused to answer questions from the magazine vendor regarding the cause of his capture.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Puhun hyvin, useampi vuosi tuli asuttua englanninkielisessä maassa, mies on englanninkielinen, löytyy myös tutkintoa englanninkielisestä yliopistosta ja nyt luen englantia täällä Suomess yliopistossa :).

"vieras"
itse katson elokuvia ilman tekstiä! Ja viime elokuva jonka katsoin oli se mitä mainostetaan elokuvateattirissa! Aika mitätön! Kaks miestä yrittää naista! Nähty jo tuomoinen elokuva! Itse jaksoin kattoa elokuvan super 8 en captain amerika! Olin tupakalla loppu taistelun kohan!

"mona"
No aika huonosti, mutta ymmärrän keskeisen sanoman esim. puhelimessa. Joudun usein töissä sanomaan että vastaan sähköpostitse vaikka johonkin ongelmaan koska en kykene kertomaan ratkaisua englanniksi puhelimitse. Ärsyttää ku oon niin surkea.. :(

Yhteistyössä