Heeeelp, mulla tuli saapumisilmotus postista, ihan outo firma.

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Primecargo / Bringparcles. Toi Bringparcles on joku tanskalainen kuljetusfirma. Paketti tulee ilmeisesti siis tanskasta. Suomalaisen lähetystunnuksen lisäks oli vielä toinen lähetystunnus, CT275XXXXXXXXNO.
Ainoa ongelma tässä on se, että mä en todellakaan oo tilannut mistään ulkomailta mitään. Eikä tuo firma sano mulle mitään. En mä tollasta pakettia uskalla hakea, ties mitä sieltä tulee? Mulla ei muutenkaan oo tulossa kun yks H&M:n paketti, sekin ärrälle, eikä postiin. Muita paketteja/tilauksia en odota tällä hetkellä. Onko jollekin muulle tullut tollasta kummallista? Mitä mä teen ton paketin kanssa, uskaltaako sen hakea, vai voinko mä vaikka paketin nähdessäni sanoa, etten mä otakkaan sitä?
Mitään postiennakkomaksua tossa ei oo.

Mä oon joskus lähettänyt joitain kilpailuista voitettuja palkintoja ihmisille ilmoittamatta etukäteen. En jaksa ruveta ihmisille soittelemaan enkä varsinkaan eka numerotiedusteluun jos kuponkiin ei ole edes jätetty puh. numeroa. Sähköpostiin ilmoitan jos sellainen on yhteystietoihin ilmoitettu.

Kannattaa ilman muuta hakea! Sitä ei ikinä tiiä mitä kivaa siellä odottaa. Itellä kävi samoin tässä kk takaperin, että tuli saapumisilmoitus ja firma oli ihan outo, suomalainen kylläkin..Utelias ku olen, niin menin hakemaan paketin ja sieltä löytyi ihan uusi puhelin! Olin siis tuossa viime vuonna marras-joulukussa osallistunut johonkin kilpailuun ja voittanut siitä puhelimen :P

Jos ei kerta ole postiennakkoa, niin hae ihmees..ei siinä mitään ainakaan menetä :)

Voithan käydä siellä postissa kysymässä, että onko se sulle tarkotettu paketti laisinkaan. Jos jollekin on tullu typo laittaessa tilauslomakkeeseen puhelinnumeroa.
Jos siinä ei ole nimeäsi/osoitettasi niin ei kannata varmaan lunastaa...

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
yks tuttu sai postissa ulkomailla valvontakameraan ajetut sakot juuri tuolleen. Tuli outo ilmoitus, meni postiin jossa piti allekirjoittaa jotain ihme lappuja et on saanut paketin. Sit sisältä löyty sakkolappu :D

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25833902:
Hitto, sieltä ainakin on tulossa meille muuten kurahousut hoitoa varten. Viime viikolla tilasin. Oisko se sitten sieltä?

Mä tilasin just reimalta pariviikkoa sitten haalarit ja kännykkään tuli just ton niminen kuljetusfirma/postin noutoilmoitus. Eli taitaa se sunkin olla reimalta:)

[QUOTE="Mie";25833942]Mä tilasin just reimalta pariviikkoa sitten haalarit ja kännykkään tuli just ton niminen kuljetusfirma/postin noutoilmoitus. Eli taitaa se sunkin olla reimalta:)[/QUOTE]

Ok, taidan mä sitten uskaltaa hakea sen XD

Sakkoja mulle tuskin on ainakaan ulkomailta tulossa, kunnen oo suomen rajojen ulkopuolella käynyt viime kesän jälkeen :D (ellei laivareissua oteta lukuun viimekuussa, kun oltiin laivassa myös ruotsin puolella? :D)

Menet reippaasti sinne postiin vaan ja tiskillä tarkistat, onko se paketti ehkä sieltä Reimalta ja onko siinä sinun oikeat yhteystietosi. Voit mennessäsi sanoa tämän ihmettelysi virkailijalle, ettei hän ehdi klikata pakettia vastaanotetuksi, sitten päätät mitä teet.

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25834111:
Ok, taidan mä sitten uskaltaa hakea sen XD

Sakkoja mulle tuskin on ainakaan ulkomailta tulossa, kunnen oo suomen rajojen ulkopuolella käynyt viime kesän jälkeen :D (ellei laivareissua oteta lukuun viimekuussa, kun oltiin laivassa myös ruotsin puolella? :D)

Meni arvaten laivalla muisti etkä muista että on örvelletty kännissä ja ruotsalainen poliisi kirjoitti sakon.

Joo, minullekin tuli eilen Reimalta paketti juuri tuollaisen ihmeellisen firman kautta. Kyllä ihmetytti, varsinkin, kun paketti näytti tosi pieneltä sisältääkseen haalarin. :)

Mutta haalari siellä oli ja Reimalta se tuli.

Enkä ees kerro, kun unohdin hakea sen :xmas: Jos huomenna sitten... :whistle: Mut eiköhän se toi Reiman paketti oo, jos muillekin tullut samat viestit.
Mielenkiintosta silti, meiltä on Kankaanpäähän, Reiman "tehtaalle" ja tehtaanmyymälään matkaa muutama kymmenen kilsaa, ja se paketti matkustaa meille jostain Tanskasta, tai mistä lie...

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25840679:
Mielenkiintosta silti, meiltä on Kankaanpäähän, Reiman "tehtaalle" ja tehtaanmyymälään matkaa muutama kymmenen kilsaa, ja se paketti matkustaa meille jostain Tanskasta, tai mistä lie...

Niin. Onhan se kumma kun niitä tuotteita tosiaan valmistetaan suurimmaksi osaksi ihan muualla kuin siellä Knakaanpäässä...

Yhteistyössä