M
mamman ystävän kieli..
Vieras
Mun kaverin 20v. on saanut esikoisensa kolme vuotta sitten. 3v. uhmaa ja kiukkuaa kaupassa karkkia. Tänäänkin olin heidän kanssa kaupoilla.
"Äitiiiiiii osta kalkii!!!!!!" 3v. huutaa kassan patukka kädessä
"En osta. Anna se patukka tänne." lapsen äiti
"Eiiiiiiii.....yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kakkaäiti!" lapsi.
"Jos et nyt oo kunnolla, nii me jätetään sut tänne kauppaan. Laitetaan hintalappuun 10e ja kuka vaan voi ostaa sut." lapsen äiti
"yhy........" lapsi
Aika ikävästi puhui lapselleen. Koitin kysyä, että miksi teki noin. Sanoi vain, että ei oo mun asia ja eihän mua oo ennenkään lastenkasvatus kiinnostunut. Viittasi siihen, kun tein abortin 2 vuotta sitten. Nyt tosin tilanne on eri ja olen vakituisessa suhteessa. Saatammepa pyöräyttää lapsenkin ihan vuoden sisään.
"Äitiiiiiii osta kalkii!!!!!!" 3v. huutaa kassan patukka kädessä
"En osta. Anna se patukka tänne." lapsen äiti
"Eiiiiiiii.....yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kakkaäiti!" lapsi.
"Jos et nyt oo kunnolla, nii me jätetään sut tänne kauppaan. Laitetaan hintalappuun 10e ja kuka vaan voi ostaa sut." lapsen äiti
"yhy........" lapsi
Aika ikävästi puhui lapselleen. Koitin kysyä, että miksi teki noin. Sanoi vain, että ei oo mun asia ja eihän mua oo ennenkään lastenkasvatus kiinnostunut. Viittasi siihen, kun tein abortin 2 vuotta sitten. Nyt tosin tilanne on eri ja olen vakituisessa suhteessa. Saatammepa pyöräyttää lapsenkin ihan vuoden sisään.