Minulla on varmaan se etu puolellani, etteivät nuo poikalapset niin paljon taida kysellä. Siis nuo yksilöt, tai ehkä yleisemminkin. Tuliko muuten imuroitua?Olen valehdellut, tai ainakin kertonut vain osatotuuksia lasten esittäessä kysymyksiä omasta nuoruudestani..
On asioita, joita heidän ei tarvitse nyt ja mieluummin koskaan tietää.
alakerrassa tuli.Minulla on varmaan se etu puolellani, etteivät nuo poikalapset niin paljon taida kysellä. Siis nuo yksilöt, tai ehkä yleisemminkin. Tuliko muuten imuroitua?
Oi kuinka rehellistä :heart:alakerrassa tuli.
Yläkertaan oli liian pitkä matka:ashamed:
Järkyttävää-Noi hammaspeikot ja joulupukit on mun valehteluvalikoimassa ihan surutta niin kauan, kun ne menee läpi. Maailman parhaita uhkailu-/kiristyskeinoja.
-Valehtelen, etten laittanut ruokaan sipulia. Tai sanon laittaneeni prinsessasipulia.
-Jos esikoinen ensin lukee lelukuvaton, ja kysyy sitten hyvin viattoman kuuloisesti, että "äiti, onko sulla rahaa?", niin vastaan ettei ole.
-Jos kaupasta kotiutuessani lapset kysyy, olenko ostanut karkkia, valehtelen kirkkain silmin, etten ostanut.
-Viimeksi kun 5v. kysyi, kuinka vanha olen, sanoin olevani 19. (Tästä valheesta mä jäin kyllä kiinni, mutta se ei kyllä ollut ihan vakavalla naamalla vastattu.)
Kyllä näitä kuulkaa riittää, kusetan mukuloita ihan ehtimiseen.
palstalla puhun aina totta, sieluni ei anna myöden valhetella.:xmas:Oi kuinka rehellistä :heart:
No me valehdellaan ainakin et meillä syödään strutsia kun se kelpaa meitin kasvissyöjä neidille kun possunlihaa ei voi tietoisesti syödä