Yh:t: jos treffiseura tulee yöksi, minne saatte lapsen?

• Viestiketjun aloittaja "Sarkku"
  • Ensimmäinen viesti
"Sarkku"
Ajattelin aloittaa taas deittailun. Eroa viime deittikauteen lapsi eli en oikein tiedä, miten homma toimii. Viettekö lapsen jo ennen treffejä yökylään, vai pyydättekö esim. Lapsenvahtia yöksi ja menette miehen luo, jos homma etenee?

Ei kohta enää yh
Mä halusin tutustua nyksääni, ennenkuin esittelin lapsille (siinä meni puolivuotta). Miehen kanssa treffailtiin meillä, kun lapset oli menneet nukkumaan ja mies lähti myös illalla takaisin kotiinsa. Oli aika rankkaa, mutta halusin ottaa varman päälle. Joskus mies oli yötä luonani, jos lapset eivät olleet kotona, mutta se oli aika harvinaista.

[QUOTE="Nekku";25816191]Tämä on mammapalsta. Ihanko kauankin aiot riehua tuolla saving myself for marriage hutulla?[/QUOTE]

En käsittääkseni ole sellaisella riehunut tai edes semmoista maininnut täällä. Mutta jos joku vasta palaa deittielämään niin ei kai se ekana tarkoita yövieraita?

A.p.
[QUOTE="vieras";25816029]Jos lapsella on oma huone niin voi olla sielä ja aikuiset omassaan. Jos asuu yksiössä niin sitten järkättävä lapsenvahti.[/QUOTE]

On oma huone, mutta tulee usein yöllä viereen, joten pitäisi kyllä olla jokin järjestely

En käsittääkseni ole sellaisella riehunut tai edes semmoista maininnut täällä. Mutta jos joku vasta palaa deittielämään niin ei kai se ekana tarkoita yövieraita?
Kyllä mä voin ihan hyvin mennä uuden ihastuksen luo/ottaa hänet yökylään ensitreffienkin päätteeksi. Miksipäs ei, jos kerta natsaa?
Yöllähän ne parhaat keskustelut syntyy!

Ap:n kysymykseen vastaus:
Mä laittaisin lapsen muualle yökylään jos tarvetta tulisi.
Ei tulisi mieleenkään ottaa tänne lapselle tuntematonta miesyövierasta ainakaan samaan sänkyyn mun kanssa jos lapsi on paikalla.

Keittiönoita
En esittelisi lapsilleni jotain yhdenyön panoa enkä muutakaan lyhytaikaista tuttavuutta. En siis veisi miestä kotiini, jos lapseni on siellä. Lapsi joko hoitoon jonnekin muualle aamuun asti tai sitten miehen kanssa joko miehen luokse tai hotelliin.

"vieras"
Jos deittailisin, se tapahtuisi silloin, kun lapset ovat isällään. Ikinä ikinä en toisi vierasta miestä viereeni edes nukkumaan lasten ollessa kotona. Ja lapsillekin esittelisin uuden kumppanin aikaisintaan puolen vuoden-vuoden tapailun jälkeen.

tervetuloa todellisuus
Tuntemattoman ihmisen kanssa? Myönnän auliisti olevani todella suojatun elämän kasvatti näissä asioissa.
Taidat olla, mutta et voi olla niin suojattu ettet tietäisi olevan ihmisiä, jotka käyttäytyy eri tavoin. Itsekin yökyläilin nykyisen (ja ainoan) aviomieheni kanssa ihan ekana iltana, neljän tunnin jutustelun jälkeen. Nyt takana 17 vuotta uskollista ja suht onnellista avioliittoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25816345:
Miksi ei? Etkö ole koskaan katsonut mitään romanttista elokuvaa, jossa mies ja nainen kohtaavat vain hetkeksi, mutta viettävät sen hetken täysillä? Voi hitto...mähän tarviin lomaa ja lomaromanssin :D
En taida olla sellaisia katsonut... noh, Rakkautta ennen aamua, mutta hekin saavat lopulta toisensa. Saa toki ehdottaa, yritän vaikka elokuvien kautta laajentaa maailmankatsomustani. Viimeksi tapailemani mies kutsui minua kerran "viattomaksi perhoseksi". Ehkei se ollut kehu? :p

vier
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25816345:
Miksi ei? Etkö ole koskaan katsonut mitään romanttista elokuvaa, jossa mies ja nainen kohtaavat vain hetkeksi, mutta viettävät sen hetken täysillä? Voi hitto...mähän tarviin lomaa ja lomaromanssin :D

Eiksun ollukki tarkotus matkustaa meksikoon ja ettiä sieltä joku Ronaldo? Vai mikä hidalgo sen nyt pitikään olla. :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"Irina"
En taida olla sellaisia katsonut... noh, Rakkautta ennen aamua, mutta hekin saavat lopulta toisensa. Saa toki ehdottaa, yritän vaikka elokuvien kautta laajentaa maailmankatsomustani. Viimeksi tapailemani mies kutsui minua kerran "viattomaksi perhoseksi". Ehkei se ollut kehu? :p
Viaton perhonen oli viiminen keino saada pesää. Olisit antanut, niin ei tarvitsisi olla niin kireä, että arbuusissa hiilikin muuttuu timantiksi.

[QUOTE="Irina";25816418]Viaton perhonen oli viiminen keino saada pesää. Olisit antanut, niin ei tarvitsisi olla niin kireä, että arbuusissa hiilikin muuttuu timantiksi.[/QUOTE]

Äläs nyt. :) Puolitoista vuotta voinut pitää toisinkin keinoin mielenkiintoa yllä.

"vieras"
Minäkään en kyllä itse voisi kuvitella että hyppäisin ensitreffeiltä suoraan yhteiseen sänkyyn. Haluaisin kyllä ensin vähän tutustua ja tuntea. Enkä nyt tarkoita että avioliittoon asti pitää odottaa mutta esim vaikka pari viikkoa/ muutama deitti. Kukin tekee tietysti tyylillään. Halusin vaan tuoda julki että on muitakin jotka ajttelee näin.

A.p.
[QUOTE="vieras";25816313]Jos deittailisin, se tapahtuisi silloin, kun lapset ovat isällään. Ikinä ikinä en toisi vierasta miestä viereeni edes nukkumaan lasten ollessa kotona. Ja lapsillekin esittelisin uuden kumppanin aikaisintaan puolen vuoden-vuoden tapailun jälkeen.[/QUOTE]

Tuo olisi ideaali ratkaisu, mutta harmillisesti lapseni isä ei ole halunnut osallistua lapsen elämään.

Yhteistyössä