Joo, ja kaikki kannattaa uskoa, mitä netissä lukee .Sinähän se vasta perverssi olet... Palstailla ja sekstailla samaan aikaan ja vielä kertoa siitä
Joo, ja kaikki kannattaa uskoa, mitä netissä lukee .Sinähän se vasta perverssi olet... Palstailla ja sekstailla samaan aikaan ja vielä kertoa siitä
eiks sinne pääsis niin ei tarttis olla noin epävarmoissa ja huonopalkkaisissa hommissa?Opetin äikkää.
laitan sen sinne ketjuun, jossa puhutaan palstalaisista "ilkeitä" juttuja. ketju pyörinyt usein etusivullaPakko kysyä: mitä ihmettä sä tällä tiedolla teet?
Miksette mene naimisiin?Voisin. Vaan kun eivät avoparille anna
Niin. Ei vaan olla menty eikä ole aikeissa mennäkään.Miksette mene naimisiin?
oisko osa syynä uupumiseen voinu olla se hillitön roikkuminen palstalla? kun ajattelin monesti, et jos ton lisäksi viel yrittää hoitaa perheen, työn ja sä viel opiskelutkin niin kyl täytyy olla ihan todellinen tehomimmi joka sen kaiken jaksaa ja ehtii. mä roikuin luvattoman paljon palstalla kun olin hoitovapaalla ja pakko sanoa et lähes aina olis säki ja viel tosi myöhään illalla.Mä en nyt ihan saa kiinni sun ajatuksenjuoksusta. Jos tarkoitat tuota masennus-kommenttia, niin toden totta teit päätelmäsi hätiköiden. Millään mittapuulla ei voida sanoa, ettei mua mikään kiinnosta.
Kyllä mulla jonkinlaista työuupumusta viime keväänä oli, ja se sysäsi eteenpäin vuosia kyteneen ajatuksen alanvaihdosta.