Mulla on tylsää. Kysykää vaikka jotain.

[QUOTE="minni";25809376]loppuko se sun duuni siel ammattikoulussa? eiks sulla ollu joku säätöki siellä?[/QUOTE]

Mikä säätö :O?

Niin jaa, tarkoitat varmaan mun ystävää, jonka kanssa väki kuvitteli mulla olevan säätöä :D.

Ja joo, en ole ollut amiksella enää pariin vuoteen.

"vieras"
kakplussan sivuilla ei oteta itseensä! :). Täällä neuvotaan mutta oikeestaan neuvot sinäkin kun otat itsees. Oot nimimerkillä saanut kuulla kunnias! Kun annoit neuvon ja joku ei osa käyttäytyä! Hei monia teinejä jotka aukoo päätänsä ja sinä et varmaan ole teini! Piristy!

[QUOTE="vieras";25809563]kakplussan sivuilla ei oteta itseensä! :). Täällä neuvotaan mutta oikeestaan neuvot sinäkin kun otat itsees. Oot nimimerkillä saanut kuulla kunnias! Kun annoit neuvon ja joku ei osa käyttäytyä! Hei monia teinejä jotka aukoo päätänsä ja sinä et varmaan ole teini! Piristy![/QUOTE]

Mä en nyt ihan saa kiinni sun ajatuksenjuoksusta. Jos tarkoitat tuota masennus-kommenttia, niin toden totta teit päätelmäsi hätiköiden. Millään mittapuulla ei voida sanoa, ettei mua mikään kiinnosta.

Kyllä mulla jonkinlaista työuupumusta viime keväänä oli, ja se sysäsi eteenpäin vuosia kyteneen ajatuksen alanvaihdosta.

"kysyn"
Mä en nyt ihan saa kiinni sun ajatuksenjuoksusta. Jos tarkoitat tuota masennus-kommenttia, niin toden totta teit päätelmäsi hätiköiden. Millään mittapuulla ei voida sanoa, ettei mua mikään kiinnosta.

Kyllä mulla jonkinlaista työuupumusta viime keväänä oli, ja se sysäsi eteenpäin vuosia kyteneen ajatuksen alanvaihdosta.
oisko osa syynä uupumiseen voinu olla se hillitön roikkuminen palstalla? kun ajattelin monesti, et jos ton lisäksi viel yrittää hoitaa perheen, työn ja sä viel opiskelutkin niin kyl täytyy olla ihan todellinen tehomimmi joka sen kaiken jaksaa ja ehtii. mä roikuin luvattoman paljon palstalla kun olin hoitovapaalla ja pakko sanoa et lähes aina olis säki ja viel tosi myöhään illalla.

[QUOTE="kysyn";25809784]oisko osa syynä uupumiseen voinu olla se hillitön roikkuminen palstalla? kun ajattelin monesti, et jos ton lisäksi viel yrittää hoitaa perheen, työn ja sä viel opiskelutkin niin kyl täytyy olla ihan todellinen tehomimmi joka sen kaiken jaksaa ja ehtii. mä roikuin luvattoman paljon palstalla kun olin hoitovapaalla ja pakko sanoa et lähes aina olis säki ja viel tosi myöhään illalla.[/QUOTE]

En usko, että palstailu vaikutti millään tavalla uupumiseen :D.

Yhteistyössä