Runo ystävälle

Hellu55
Alkuperäinen kirjoittaja Äkkiä;15939319:
Osaako joku runon luokkakaverille joka muutta pois.
Vastatkaa pian tai siis ennen 30.5-09 .
Ja kaveri on tyttö niin kuin minäki ja 12 wee.
Äkkiä äkkiä kiltit
Ps. tää ei taida olla vastaus no ihan sama mä tartten runon enkä tiedä mistä taijon.
Kirjastosta löytyy kivoja runo kirja, oletko katsonut?
Voin auttaa riimittelyssä jos haluat?
 
"sani"
Sinua ikinä jättäisi en,
vaikka yhtäkkiä tuliskin ukkonen.
Tiesitkö, että olet minulle rakas,
enemmän kuin maailman paras.
Millään sinua korvatuksi en saisi,
vaikka joku kuinka haluaisi.
Oot paras besu koko maailmas,
koskaan en siirtyisi kauemmas.
 
"Nitu"
Piirsin kuvan siihen silmät jotka jaksavat katsoa minua ja korvat jotka kuunetelvat huoleni piirsin kädet jotka koskettavat minua piirsin jalat jotka kävelevät samassa tahdissa kuin minun jalat piirsin ihmisen joka on minulle tärkeä piirsin sinut ?
 
jessicae
ei runojen yleensä mtn kovin pitkii tai erikoisii tarvii olla,mun mielestä ainaki sellaset perus ''oot mulle rakas'',''pysyt aina mun sydämmessä'' jnejne. on tosi ihanii ja ne ei oo pitkii mut kertoo sitä omaa tunnetta aika paljo :)
 
-apinaellu
Sulle tahtoisin joka päivä kertoa,
et sulle kukaan ei vedä vertoja.
Sä oot mulle sitä seuraa parasta!
Rakastan sinua, voinhan sen joka päivä sulle kertoa?
Ilman sinua, hukun kyyneliin, ilman sinua, noniin,
ilman sinua, olen jo kuollut helvettiin.<3 BFF IDA <3 FOREVER BABY 1
 
::)
sä oot mulle oma,se tosi soma<3 oot mulle kukka..se kaunein kukka<3 mä sua rakastin ja mä susta huolehdin, ja jos juokset pois..mitä mulle jäädä vois? ei mitään. se oon totta kuin kukka..kukkaa kun ei kastele se vain hiipunee ystävyys on samaa. jos ei huolehdi niin ystävä menee ja pikkuhiljaa menehtyy :(
 
Runoilija 8w
[QUOTE="vanilja";26146636]Mun parhaalla ystävällä on synttärit, enkä keksi mitään kivaa runoa sille!! Auttakaa mua ja keksikää joku runo!!!!![/QUOTE]

Täs on runo sulle.


Mun oma,tosi soma,älä ota,eti oma! <3
 
Vierailija <3
Rakastan sitä miten nostat kätesi hiuksiini. Rakastan sitä miten sinä hymyilet minulle. Rakastan rehhellisyyttäsi ja sitä miten voin luotttaa sinuun. Rakastan sitä kuinka voin puhua sinulle luontevasti. Kuulun sinulle ja sinä minulle. Kun meillä on toisemme meillä on kaikki. Ja kun meillä on kaikki mitään ei meiltä puutu. Meillä on rakkautemme tuo hehkuva. Kun illoin sua ajattelen hymy huulilleni leviää. Tunnen lämmön tuon hehkuvan. En voi vastustaa kiusausta taaskaan kirjoitan sinulle viestin: minulla on ikävä sinua hyvää yötä ja ennen , kuin ehdin sinä kirjoitat jo viestin.


Meidän ajatukset kulkee samaa rataa. Olemme luodut toisillemme.
Tämä rakkaustarina on ikimuistoinen. Se ei pääty ja vain kuolema voi sen erottaa. Pyyhit kyyneleeni surullisena aikana. Hymyilet ja kerrot, että kaikki kääntyy parhainpäin. Sitä samaa sanon sinulle. Onko rakkaus todellakin tätä kaikkea yhtä aikaa. Ilman rakkautta emme olisi mitään. Rakkaus on kuin lahja , jonka luoja on meille suonut. Jos joskus käypi niinkin , et pettäisit sä mua niin ehkä siitäkin voimme päästä yli. Onhan rakkautemme niin suur.
Kaiken se kestää kaiken se uskoo.
Rakkaus sitä se on tuota aikaa ihanaa.
Virheitä en näe vain kaiken kauniimman mä nään. ?
 

Yhteistyössä