Mulla on tylsää. Kysykää vaikka jotain.

[QUOTE="hetkinen";25809249]siis KÄSITTÄÄKSESI kyllä????? etkö tosiaan tiedä miehesi selkeää kantaa asiaan?[/QUOTE]

En just nyt pääse tarkistamaan asiaa, siksi halusin käyttää lieventävää ilmaisua :D. Ihan turhaa kiskoa tästä mitään skandaalia.

Fakta on se, että asiasta ei olla puhuttu hetkeen, kun ajatus toisesta lapsesta on ollut vireillä niin kauan.

"eee"
Miten sen jutun oikea laita menee, että miehesi olisi käyttäytynyt väkivaltaisesti ja olisit kirjoittanut siitä palstalle? Mitä mies teki? Laitoitko kuvan jostain mustelmista?

[QUOTE="eee";25809276]Miten sen jutun oikea laita menee, että miehesi olisi käyttäytynyt väkivaltaisesti ja olisit kirjoittanut siitä palstalle? Mitä mies teki? Laitoitko kuvan jostain mustelmista?[/QUOTE]

En halua palata siihen aiheeseen enää. Siitä kriisistä on jo vuosia. Mutta sen totean, että asiaa on liioiteltu ja vääristelty täällä ihan hirveästi.

[QUOTE="vieras";25809312]Saako poikasi olla tietokoneella?[/QUOTE]

Saa olla. Ei ole toistaiseksi tarvinnut rajoittaa olemista mitenkään, kun ei herraa juurikaan tietokone kiinnosta.

Pelaa Angry Birdsia tms. keskimäärin kerran viikossa, puolisen tuntia kerrallaan.

-
Keskustelin kanssasi joskus jossain ketjussa (tarkka määritelmä taas :D) työasioista ja muistaakseni hait silloin jonnekin koulutukseen/työpaikkaan/teit jotain kirjoitustyötä tai jotain sinne päin.
Luin tuolta, että olet työelämävalmennuksessa.
Siispä kysymykseni onkin; mitä kuuluu työrintamalle?

-
Keskustelin kanssasi joskus jossain ketjussa (tarkka määritelmä taas :D) työasioista ja muistaakseni hait silloin jonnekin koulutukseen/työpaikkaan/teit jotain kirjoitustyötä tai jotain sinne päin.
Luin tuolta, että olet työelämävalmennuksessa.
Siispä kysymykseni onkin; mitä kuuluu työrintamalle?
Olen paikallisessa kustantamossa kustannustoimittajaharjoittelijana heinäkuun puoliväliin saakka. Palkkatyö toiveissa.

Samalla opiskelen (tosin hyvin hitaasti) journalistiikan perusopintoja avoimessa yliopistossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;25809370:
Onko ihosi ollut aina yhtä kuulas? Miten hoidat sitä?
No ei ole ollut :D.

Mä kärsin parikymppisenä ihan hirveän pahasta atooppisesta ihottumasta. Vanhemmiten se on onneksi helpottanut. En hoida ihoa mitenkään ihmeesti: puhdistan aamuin illoin ja kosteusvoiteita käytän. Joskus kuorintaa ja naamioita.

Mutta ei mun iho mitenkään ihmeellinen ole.

• Tykkää
Reactions: vihreäomena

Yhteistyössä