Lopetuttaisin. En ymmärrä koirien paapojia ja sitä että koiran henki menee lapsen hengen ja turvallisuuden edelle.
mitä emo tekee pennuille, jotka roikkuvat korvissa yms. No, selättävät ja alistavat. Eikä mitään väkivaltaa, vaan selätys. Sinä olet pomo. Meillä meni heti koiralle perille kun oli pentu. Ei ole näykkinyt sen jälkeen. Ikää jo 9v.Tämä ei kuulu tähä ,mutta en jaksa aloittaa uutta aloitusta niin miten saisin 4kk ikäisen pennun lopettamaan näykkimisen? Etikka ja kielto ei perille mene. Aina vaan näykkii ja aktiviteettejä on.
niinpä!!! oNko taas joku pentutehtailija. Pentuja sinne ja tänne ja kaikki sekaisin. EN KÄSITÄ!!!!! Ja sitten ihmiset vielä maksavat näistä pennuista ja kannattavat tätä törkeää toimintaa!!!!!!!!!!!jalostusoikeus sekarotuiselle koiralle? Anna mun kaikki kestää..
Mietin ihan samaa...jalostusoikeus sekarotuiselle koiralle? Anna mun kaikki kestää..
mikähän on laumassa! Ei väkivalloin! Koira pitää itseään ylempänä itseään kuin teidän lapsi! Teitä ei kuitenkaan pure!? Se näkyy koirasta millon on joko pelokas tai millon "komentaa lasta". Itsellä kissa joka pelkää lapsia ja se näyttää millon ei saa tulla lähelle! Jos ei lapsi usko tulee kynttä! Kiellän kumpaakin! Yleensä sanon että elä mene kissan luo kun ei tykkää... Tykkää se sitten kun luottaa sinuun mutta ei auta leluilla heittely! No kissa joutuu ulos tai paikkaan talossa missä ei voi lapsi käydä "kolauttamassa" kissaa. En lopeta.Alkuperäinen kirjoittaja minä....;25806277:Siis jos koira jo kerran näykännyt niin että jälki jäi...Ja nyt sama toistuisi, vaikka koira vaan makaa ja lapsi kävelee ohi. Miehen mieleestä koira pitää antaa pois? koira 9kk. puras lasta jalasta niin että kauheet jäljet jäi ja verinaarmuja tuli. entä jos vanhempana näykkii ja puree pahemmin? ollut jo ihan pienestä asti näykkijä ym..ei vaan mene jakeluun vaikka kuinka koiraa kieltää ym.. lapsi on 4v. pitäiskö se lopettaa vai antaa pois?
jos menee silittämään ja näykkäsee tai yrittää lapsi saa komentaa!!! EI! ei saa purra!Meillä vanhempi koira näykkäisi kunnolla vielä 9 kk iässä. Mietin todella mitä tehdä. Luin paljon kirjoja ja mm. Pertti Vilanderin koirankorjauskirja oli hyvä. Siihen loppuikin näykkiminen. Koira täytti juuri 4 vuotta. Luonne ei mikään parhaimmasta päästä ole ja varuillaan ollaan aina kuitenkin.
Toinen koira on 1,5 ja esikoinen 11v sanoo, että välillä koira näykkäisee. Pienempiä lapsia ei enää näyki. Olen sanonut esikoiselle, että yksinkertaisesti täytyy koiraa kieltää. Itse en ole noita näykkäilyjä nähnyt. Hyväluonteinen koira tuo on, ja ilmeisesti koira yrittää jotenkin paimentaa lasta eikä ymmärrä ettei niin saa tehdä, kun poika ei kiellä. Samaa paimentamista oli noiden pienempien lasten suhteenkin koiran ollessa alle 1v.
Joo kyllä lapsi on parempi lopettaa. Selkeästi sopimaton koiraperheeseen. Jätä myös se mies, kun noin hulluja puhuu.Alkuperäinen kirjoittaja minä....;25806277:Siis jos koira jo kerran näykännyt niin että jälki jäi...Ja nyt sama toistuisi, vaikka koira vaan makaa ja lapsi kävelee ohi. Miehen mieleestä koira pitää antaa pois? koira 9kk. puras lasta jalasta niin että kauheet jäljet jäi ja verinaarmuja tuli. entä jos vanhempana näykkii ja puree pahemmin? ollut jo ihan pienestä asti näykkijä ym..ei vaan mene jakeluun vaikka kuinka koiraa kieltää ym.. lapsi on 4v. pitäiskö se lopettaa vai antaa pois?