Hävetkää poliitikot palkkoinenne, etuinenne, eläkkeine!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "kansalainen"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25803923:
joo, miettivät päivät pitkät että miten saisivat täytettyä omia lompakoitaan enemmän. loppuajan koittavat keksiä uusia veroja.
Nii no, tarkemmin en tiedä itsekkään joten en kyllä voi vastatakkaan. Jotenkin vaan tuntuu, että ehkä ne jotain muutakin kuitenkin tekee kun peukaloitaan vaan pyörittelee :xmas:

[QUOTE="vieras";25803940]kansanedustajat eivät edes sano mielipidettään äänestyksissä!! ovat joko poissa tai sitten eivät ota kantaaLOL[/QUOTE]

No tuskin sentään :LOL: Ja jos näin olisi, niin kukahan ne valopäät on sinne äänestänyt :)

No hittojako äänestätte sinne edustajia, jotka ajaa vain omia etujaan?
Ehkä se oman edun ajaminen alkaakin vasta kun on päästy eduskuntaan, nälkä kasvaa syödessä..
Hyvä se on huudella eka täältä alhaalta, että "no minä en ainakaa ntarvi niin paljoa rahaa ja minä tekisin niin ja näin ja varmasti pudottaisin palkkoja ..." Todellisuudessa niitä palkkoja nostetaankin ihan ensi töikseen koska se on niin helppoa!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25803946:
No tuskin sentään :LOL: Ja jos näin olisi, niin kukahan ne valopäät on sinne äänestänyt :)
On näin! Etkö tiennyt! Otapa asioista selvää. Ei sitä äänestäjä voi tietää, miten kyseinen henkilö toimii kun eduskuntaan pääsee

[QUOTE="vieras";25803954]Veroilla sitä sinut kuten muutkin palstamammat elätetään.[/QUOTE]

Spedein kannanotto on aina vedota että veroilla kustannetaan kotona olevat vanhemmat.
Veroilla maksetaan kuule paljon muutakin, kuin hoitovapaalla olevat. Ja nekin vanhemmat ketä hoitovapaalla on, maksavat ennen tai jälkeen hoitovapaan ihan niitä samoja veroja kuten muutkin. Voisi ajatella niinpäin, että hoitovapaalla oleva maksaa ihan itse itsellensä verojen muodossa sen hoitovapaan, ei muut kansalaiset =)
Joten turha siitä koittaa ottaa rispektiä, että meidän muiden työssäkäyvien turvin itse voit lorvia kotona.

[QUOTE="vieras";25803954]Veroilla sitä sinut kuten muutkin palstamammat elätetään.[/QUOTE]
mä olen kyllä ihan töissäkäyvä veronmaksaja ja mamma en ole enkä semmoseks voi muuttua.

[QUOTE="vieras";25803964]On näin! Etkö tiennyt! Otapa asioista selvää. Ei sitä äänestäjä voi tietää, miten kyseinen henkilö toimii kun eduskuntaan pääsee[/QUOTE]

Niin että eduskuntatalo kumisee tyhjyyttään ja äänestyksissä 90% vastaa tyhjä tai poissa? Oletko nyt ihan tosissasi? Ja että jokaisesta kansanedustajasta kehkeytyy rahanahne kieroilija? Kyllä niitäkin varmasti löytyy joukosta, mutta kun niitä edustajian on enemmän kuin 20. Varmasti heidän keskuudestaan löytyy myös rehellisiä yksilöitä. Jos eläisimme diktatuurissa, olisi ehkä suurempi vaara, että homma menisi ihan vitui**i

"vieras"
Spedein kannanotto on aina vedota että veroilla kustannetaan kotona olevat vanhemmat.
Veroilla maksetaan kuule paljon muutakin, kuin hoitovapaalla olevat. Ja nekin vanhemmat ketä hoitovapaalla on, maksavat ennen tai jälkeen hoitovapaan ihan niitä samoja veroja kuten muutkin. Voisi ajatella niinpäin, että hoitovapaalla oleva maksaa ihan itse itsellensä verojen muodossa sen hoitovapaan, ei muut kansalaiset =)
Joten turha siitä koittaa ottaa rispektiä, että meidän muiden työssäkäyvien turvin itse voit lorvia kotona.
Tämä se vasta oli spedein kannanotto. Palstallakin on sellaisia synnytyskoneita jotka eivät koskaan maksa veroja ja lapsia tekemällä yritetään vain ja ainoastaan vältellä töihin menemistä.

[QUOTE="vieras";25804001]Tämä se vasta oli spedein kannanotto. Palstallakin on sellaisia synnytyskoneita jotka eivät koskaan maksa veroja ja lapsia tekemällä yritetään vain ja ainoastaan vältellä töihin menemistä.[/QUOTE]

Ja tää palsta onkin se ainoa ja oikea totuus =)
Täältä jos mistä kannattaakin alkaa omia tilastoja tekemään.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";25804001]Tämä se vasta oli spedein kannanotto. Palstallakin on sellaisia synnytyskoneita jotka eivät koskaan maksa veroja ja lapsia tekemällä yritetään vain ja ainoastaan vältellä töihin menemistä.[/QUOTE]

Alvilta on hankala välttyä, jos joskus jotain ostaa... :saint:

[QUOTE="vieras";25803773]Eli sun mielestä korruptiosta tulee hyväksyttävää jos se hyödyttää sua?[/QUOTE]

Osoita korruptio.

Suomessakin on korruptiota. Nuorisosäätiö, Kehittyvien maakuntien Suomi, Nova Group, muut vaalirahasotkut. Mutta miten yllä olevat poliitikot ovat korruptoituneita?

Presidentin tuntipalkka on muuten 18€.

"vieras"
Osoita korruptio.

Suomessakin on korruptiota. Nuorisosäätiö, Kehittyvien maakuntien Suomi, Nova Group, muut vaalirahasotkut. Mutta miten yllä olevat poliitikot ovat korruptoituneita?

Presidentin tuntipalkka on muuten 18€.
Kyllä mulle kelpaa 18 ekeä puhtaana käteen 24/7/365 ja lisäksi etuihin kuuluu kolme asuntoa, edustusrahat, henkilökuntaa, iso vene ja kaksi panssarimersua kuljettajineen.

"Nih"
[QUOTE="vieras";25804105]Kyllä mulle kelpaa 18 ekeä puhtaana käteen 24/7/365 ja lisäksi etuihin kuuluu kolme asuntoa, edustusrahat, henkilökuntaa, iso vene ja kaksi panssarimersua kuljettajineen.[/QUOTE]

Siittä sitten vaan pyrkimään ensin eduskuntaan ja siittä sitten eteenpäin. Mikä estää? (okei, mä tiedän, mikä)

Ihme valittaja oot.

Yhteistyössä