MITEN saada nopsaan 5kg pois??

• Viestiketjun aloittaja Itsekuriton
  • Ensimmäinen viesti
Itsekuriton
siis nyt alkaa hermot meneen tähän lihomiseen,farkut ja muut housut alkavat kaikki kiristämään yhä vaan enemmän,tai jopa menemään rikki!!:O oma syyhän se..
miten saisi vähintään 5kg nopsaan pois,vaikkakin itsekuri huono enkä pysty mihinkään kaloreiden laskemisiin yms. pystyn kontroilloimaan mitä suuhuni laitan ja yritän liikkua ..

niin,ja ne mitat: 163cm/ 77kg.. muuten kyllä pidän vartalonmuodostani (päärynä) mutta kun saisi noita kiloja karisemaan.....

"eee"
Mulla ois parin viikon päästä juhlat, joihin mennessä olis kiva pudottaa pari kiloa.

Projekti pikalaihtuminen, mikähän olis paras keino - paastopäiviä? Tiukkaa karppausta (toimiiko normaalipainon sisällä)? Kaloreiden laskeminen? Joku mehukeitto-rahka-ananas-kuuri?

"vieras"
Jotkuthan on niillä 400-800 kalorin dieeteillä esim. ened tai cambridge.. ja tiputtaa viikossa 3-8kg riippuen ylipainosta. Tosin aika moni taitaa saada tiputetut kilot kyl takaisin.

tiffany
Ruutuvihkoon kaikki mitä syöt. Ei tarvii laskee kaloreita. sit punnitus viikottain ja kiristät vaan vyötä jos homma ei toimi. Joka päivä lisäksi joku 300-400 kcal urheilu niin saat syödäkin ihan normiruokaa. 5kg pudottaminen vaatii noin 2-3kk, älä yritä nopeampaa, alkaa vaan jojota.

"Vieras"
Gfg:llä on ihmiset ihan hyviäkin tuloksia saanu muutamassa viikossa ja ne ei varmaan heti takaskaan tuu, kun syödään ihan normisti, katotaan vaan mitä syödään.

"hupsis"
mene saunaan, nukahda sinne. pidetään hyvät peijaiset me muut sitten ja lihotaan saman verran kuin sinä "laihduit".

siis oikeasti. miksi itsekurittomat aina vinkuu täällä, miten saisi kuun taivaalta huomenna tekemättä mitään tänäänkään. no kun ei saa.

Tee kevyt salaatti jääkaappiin ja anna itselles lupa syödä sitä päivän mittaan niin paljon ku mieli tekee; noin vältät sortumisen leikkeleihin, jukurtteihin ja sen sellaisiin jotka ensimmäisenä jääkaapista hyppivät silmille

No toi kaalisoppa on niin kuvottavan makuista, että sitä itse en voinut syödä edes lautasellista! Kaverini joskus oli kyseisellä kuurilla, teki ison padallisen moista mössöä ja syömättähän se jäi....siihen taisin jäädä laihdutuskin

"Vesipeto Surku"
Hanki jostain kunnon stressi.. :/ Mulla tippui parissa viikossa viisi kiloa kun kävi ilmi että mulla olis mahdollisesti syöpä.

No joo.. siis sillähän ne kilot sitten tippui että syöminen vähentyi kun ruokahalu katosi. Eli sanoisin että ruokamääriin ja varsinkin laatuun kiinnittämällä huomiota ne kilot tippuu.

Mutta sitten onkin jo eri asia miten saat sen painon pysymään toivotulla tasolla.

"vieras"
Mäkin haluan tietää, mikä ton sokerin tarkoitus on.
Tota vois kokeillakkin, mutta pakko jättää sokeripala pois. En voi sietää kahvissa sokeria.

VOI VARMAAN JUODA KAHVIN MUSTANA JA HETI PERÄÄN SYÖ SOKERIPALAN... :D

Yhteistyössä