**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
kunhan kysyn
[QUOTE="vieras";25791428]Sinua naurattaa, jos joku on opiskellut pitkään, kituuttanut vähillä rahoilla ja lopulta valmistunut hyvään virkaan? :O[/QUOTE]

sori, mutta mistä koulusta valmistutaan virkaan? jostain armeijan koirakoulusta?

"mie vaan"
Haluaisin Venakolta kysyä; kun minusta vaikutat hauskalta tyypiltä, jolla on riittävästi itsetuntoa, ja sinuun olisi varmaan kiva tutustua livenä... MUTTA miksi tarkoituksenhakuisesti otat henkisesti turpiin tällä palstalla yhä uudestaan ja uudestaa? Mitä tyydytystä siitä saat?
Ymmärrän että sinusta on hauska provota ihmisiä, ja väittelet mielelläsi mistä tahansa,mikä liittyy itseesi. Mutta mitä järkeä on tahallaan ottaa haukkuja ? Jopa omista lapsista? Tiedät kyllä hyvin miten ketjusi otetaan vastaan, miksi olet valmis ottamaan haukkuja jopa lastesi ulkonäön suhteen? Ei vaikuta kovin järkevältä toiminnalta, varsinkaan kun teini-ikäiset tytöt osaavat kaivaa netistä yhtä sun toista...Miltähän heistä sitten tuntuu???

kunhan kysyn
[QUOTE="vieras";25797371]Kirjoitin tuon kännissä, enkä ajatellut mitään. En olis pystynytkään, mutta ratkon siis ammatikseni ihmisten taloudellisia(kin) ongelmia.[/QUOTE]

Ei muuta kuin onnea ja menestystä sullekin, hyvin on homma hanskassa.

Venakko Milanna
[QUOTE="mie vaan";25797381]Haluaisin Venakolta kysyä; kun minusta vaikutat hauskalta tyypiltä, jolla on riittävästi itsetuntoa, ja sinuun olisi varmaan kiva tutustua livenä... MUTTA miksi tarkoituksenhakuisesti otat henkisesti turpiin tällä palstalla yhä uudestaan ja uudestaa? Mitä tyydytystä siitä saat?
Ymmärrän että sinusta on hauska provota ihmisiä, ja väittelet mielelläsi mistä tahansa,mikä liittyy itseesi. Mutta mitä järkeä on tahallaan ottaa haukkuja ? Jopa omista lapsista? Tiedät kyllä hyvin miten ketjusi otetaan vastaan, miksi olet valmis ottamaan haukkuja jopa lastesi ulkonäön suhteen? Ei vaikuta kovin järkevältä toiminnalta, varsinkaan kun teini-ikäiset tytöt osaavat kaivaa netistä yhtä sun toista...Miltähän heistä sitten tuntuu???[/QUOTE]

On kiva huomata miten paljon mielisairaita täällä:)

No ei kai.... kyllä täällä on normaalia, mulle aivan sama näistä hulluista ja kateellisista ihmisistä

"vieras"
Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin:D. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä:)

Enpä usko että lapsiasi naurattaa:( Olisit ajatellut kaksi kertaa ennenkuin lastesi kuvat laitoit nettiin????
No, aika monen mallitimiston nettisivuilla on lapsimallienkin kuvat. Ja kyllä kaikkien niiden lasten äidit/isät ovat miettineet varmaan vähintään kaksi kertaa.
Milannan lasten kuvatkin jo turkukaisen toimiston sivuilla ennen tätä ketjuakin :)

kunhan kysyn
[QUOTE="vieras";25798115]Kiitos. Jos kännäämistä tarkoitit niin kyllä hyvätuloisetkin vetää lärvit.. joskus.[/QUOTE]

Se oli sarkasmia. Toivon että kukaan tuttuni ei koskaan joudu sellaiseen ahdinkoon että joutuisi turvautumaan noin pahantahtoisen ihmisen "apuun".
Kyllä pitäisi olla paremmat psykologiset testit noihin duuneihin.

"vieras"
Se oli sarkasmia. Toivon että kukaan tuttuni ei koskaan joudu sellaiseen ahdinkoon että joutuisi turvautumaan noin pahantahtoisen ihmisen "apuun".
Kyllä pitäisi olla paremmat psykologiset testit noihin duuneihin.
Työ otetaan työnä. Aivan sama, millaista luuseria autan.
Kaikkeni teen, jotta asiakas tulee autetuksi ja on tyytyväinen + että minä saan pienimuotoisen korvauksen ;)

On kiva huomata miten paljon mielisairaita täällä:)

No ei kai.... kyllä täällä on normaalia, mulle aivan sama näistä hulluista ja kateellisista ihmisistä
Onko kaikki sun kanssa asioista erimieltä olevat mielisairaita ja kateellisia?
Mikä tutkinto sulla on,kun pystyt jakamaan diagnooseja toisten mielenterveydestä?

Ei pahalla,mutta teet itse sitä mistä et pidä itseäs kohtaan tehtynä.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25798959]Venakolla ei ol rahaa - vain tuulen huuhtoma perse. Ukkonsa rahoja on levitellyt ja nekin alkaa käydä vähiin.[/QUOTE]

Tottakai on vähissä, sä sen tiedät;)

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25799067:
Onko kaikki sun kanssa asioista erimieltä olevat mielisairaita ja kateellisia?
Mikä tutkinto sulla on,kun pystyt jakamaan diagnooseja toisten mielenterveydestä?

Ei pahalla,mutta teet itse sitä mistä et pidä itseäs kohtaan tehtynä.
Mee ja tee jotain muuta prkle, stalkkeri nro 345.........

Miks mä en voi tehd diagnooseja jos mullekin näitä tehdään jatkuvasti, olen vaikka minkälainen sekopää, mutta kun ei mä en voi vittu vastata hulluille jotka kehtaa lapsia haukkua, mutta lapsia ja mua saa haukkua jatkuvasti. Ei sullakaan kaikki palikat kasassa

Yhteistyössä