Kirjoitin tuon kännissä, enkä ajatellut mitään. En olis pystynytkään, mutta ratkon siis ammatikseni ihmisten taloudellisia(kin) ongelmia.sori, mutta mistä koulusta valmistutaan virkaan? jostain armeijan koirakoulusta?
Niin sulle aivan sama, mutta miettisit nyt edes tyttöjesi tilannetta.On kiva huomata miten paljon mielisairaita täällä
No ei kai.... kyllä täällä on normaalia, mulle aivan sama näistä hulluista ja kateellisista ihmisistä
no voi apua, en enää pystyy varma nukkumaan, jos aloitan miettiä kaikkiNiin sulle aivan sama, mutta miettisit nyt edes tyttöjesi tilannetta.
No, aika monen mallitimiston nettisivuilla on lapsimallienkin kuvat. Ja kyllä kaikkien niiden lasten äidit/isät ovat miettineet varmaan vähintään kaksi kertaa.Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä
Enpä usko että lapsiasi naurattaa Olisit ajatellut kaksi kertaa ennenkuin lastesi kuvat laitoit nettiin????
Kiitos. Jos kännäämistä tarkoitit niin kyllä hyvätuloisetkin vetää lärvit.. joskus.Ei muuta kuin onnea ja menestystä sullekin, hyvin on homma hanskassa.
Joo unohda nukkuminen ja käytä sekin aika miettimiseen, mitä tollo täälläkin kerrot elämästäsi.no voi apua, en enää pystyy varma nukkumaan, jos aloitan miettiä kaikki
Mitään muun sävyistä vastausta sinulta ei nyt voinut edes odottaa. Ihme ämmä olet, ei voi muuta sanoa. Rahaa on kuin roskaa, mutta ihmisyyttä ei sen vertaa.no voi apua, en enää pystyy varma nukkumaan, jos aloitan miettiä kaikki
Venakolla ei ol rahaa - vain tuulen huuhtoma perse. Ukkonsa rahoja on levitellyt ja nekin alkaa käydä vähiin.Mitään muun sävyistä vastausta sinulta ei nyt voinut edes odottaa. Ihme ämmä olet, ei voi muuta sanoa. Rahaa on kuin roskaa, mutta ihmisyyttä ei sen vertaa.
Onneksi et kuulu tuttavapiiriini.
Työ otetaan työnä. Aivan sama, millaista luuseria autan.Se oli sarkasmia. Toivon että kukaan tuttuni ei koskaan joudu sellaiseen ahdinkoon että joutuisi turvautumaan noin pahantahtoisen ihmisen "apuun".
Kyllä pitäisi olla paremmat psykologiset testit noihin duuneihin.
Onko kaikki sun kanssa asioista erimieltä olevat mielisairaita ja kateellisia?On kiva huomata miten paljon mielisairaita täällä
No ei kai.... kyllä täällä on normaalia, mulle aivan sama näistä hulluista ja kateellisista ihmisistä
Mee ja tee jotain muuta prkle, stalkkeri nro 345.........Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25799067:Onko kaikki sun kanssa asioista erimieltä olevat mielisairaita ja kateellisia?
Mikä tutkinto sulla on,kun pystyt jakamaan diagnooseja toisten mielenterveydestä?
Ei pahalla,mutta teet itse sitä mistä et pidä itseäs kohtaan tehtynä.