seksi ei suju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko teillä tapana helliä ja hyväillä toisia ennen varsinaisen aktin, vai onko teidän seksi ajautunut itse suorittamiseen?

Parisuhde kuitenkaan ei ole pelkkää seksiä. Ei siis kannate eroa ihan heti miettiä, vaikka jotakin propleemaa makuhuoneessa olisikin

Onko teillä tapana helliä ja hyväillä toisia ennen varsinaisen aktin, vai onko teidän seksi ajautunut itse suorittamiseen?

Parisuhde kuitenkaan ei ole pelkkää seksiä. Ei siis kannate eroa ihan heti miettiä, vaikka jotakin propleemaa makuhuoneessa olisikin

Eriävä mielipide tulee täältä, kyllä sen seksittömyydenkin vuoksi saa erota jos siltä tuntuu. Yleensä seksittömyys joko kertoo oireena suhteessa olevan paljon muutakin vialla tai vaihtoehtoisesti aiheuttaa lisää ongelmia.

Itse elän tällä hetkellä seksittömässä parisuhteessa ja katselen sivusta miten kaikki pikkuhiljaa kuihtuu.. Hellyys, keskustelut, läheisyys jne. jne.
Törmäillään kämpässä välillä kuin toisilleen vieraat.

Mutta toivottavasti te saatte selvitettyä ongelmanne.. :)

[QUOTE="vieras";25796023]Eriävä mielipide tulee täältä, kyllä sen seksittömyydenkin vuoksi saa erota jos siltä tuntuu. Yleensä seksittömyys joko kertoo oireena suhteessa olevan paljon muutakin vialla tai vaihtoehtoisesti aiheuttaa lisää ongelmia.

Itse elän tällä hetkellä seksittömässä parisuhteessa ja katselen sivusta miten kaikki pikkuhiljaa kuihtuu.. Hellyys, keskustelut, läheisyys jne. jne.
Törmäillään kämpässä välillä kuin toisilleen vieraat.

Mutta toivottavasti te saatte selvitettyä ongelmanne.. :)[/QUOTE]
Kyllähän sitä saa erota vaikka varpaankynsien takia, mutta pointtihan se on juuri se, minkä itsekin myönnät, että seksittömyys usein juontaa muista ongelmista. Ja silloin kannattaisi yrittää ratkoa ne ongelmat eikä antaa vaan tilanteen mennä pahemmaksi ja pahemmaksi, kunnes kumpikaan ei enää halua edes koskea toiseen.

Aivan liian usein noita ongelmia ei yritetä aukoa, vaan se vähemmän stressaantunut osapuoli alkaa vonkaamaan ja syyllistämään, jolloin toinen haluaa vielä vähemmän. Ja sitten onkin helppo jättää kun toinen on "pihdannut" vuosia ja teeskennellä sitä kuinka ymmärtäväinen puoliso on ollutkaan kun kesti sitä niinkin kauan. Minusta olisi inhimillisempää jättää vaikka heti kun tulee niitä seksiongelmia, kun laittaa toinenkin näivettymään siihen suhteeseen, jonka eteen ei itse aio tehdä mitään.

Ja tiedän kyllä, että on myös tapauksia, joissa haluttoman partneri ei painosta ja yrittää ymmärtää ja auttaa. Halutonkaan ei ole automaattisesti mitenkään täysin viaton tilanteeseen.

Yhteistyössä