Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

MaireM
En minä kyllä ymmärrä miten Mummeliisa ruokkii koko ison katraansa tuollaisista ostoksista. Jo meidän 6 henkinen perhe "vaatii" yleensä isompia ostosmääriä, esim. lihoja ja tuoretavaraa ostat aina tosi vähän.

En minä kyllä ymmärrä miten Mummeliisa ruokkii koko ison katraansa tuollaisista ostoksista. Jo meidän 6 henkinen perhe "vaatii" yleensä isompia ostosmääriä, esim. lihoja ja tuoretavaraa ostat aina tosi vähän.
Ihmisillä erilaisia tapoja lie tuossakin.
Hauskaa kuitenkin huomata, että osan mielestä ostan "kamalan paljon" ja toisen mielestä "tosi vähän".
:)

"sama"
Ihmisillä erilaisia tapoja lie tuossakin.
Hauskaa kuitenkin huomata, että osan mielestä ostan "kamalan paljon" ja toisen mielestä "tosi vähän".
Siis paljon ostat kyllä, mutta ihan ns. höttöä. Sen sijaan oikeeta KUNNON ruokaa tosi vähän (lihoja, tuoretarvikkeita.. )
Yleensä mehua, pizzoja ja suklaavanukkaita.

Mistä ne ainekset tulee mistä niitä kuvia siinä kokkausketjussa on?

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";25783524]niinpä. Sillä on vähän eroa käykö kerran viikossa kaupassa vai melkein joka päivä.[/QUOTE]
Mä käyn kaupassa melkein joka päivä, mutta silti teen pääsääntöisesti lihaostokset kerran puolessatoista kuukaudessa. Ei tarvitse joka päivä lihoja ostaa.

[QUOTE="sama";25783307]Siis paljon ostat kyllä, mutta ihan ns. höttöä. Sen sijaan oikeeta KUNNON ruokaa tosi vähän (lihoja, tuoretarvikkeita.. )
Yleensä mehua, pizzoja ja suklaavanukkaita.

Mistä ne ainekset tulee mistä niitä kuvia siinä kokkausketjussa on?[/QUOTE]

Näissä ketjuissa niidenkin kuvat.

Tänään..

-500 g tomaatteja
-2 x 2 kg perunoita
-wokkivihanneksia
-1 l jogurttia
-4 ruokakermaa
-kevytmaito
-2 kermaviiliä
-leivontamargariini
-2 x 12 hedelmän nektari
-broilerin sisäfile

yht:17,65

sit viel iltasella Robinhoodista ostokset..

Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja häpeää;25786373:
3 tuplaa
3 litraa jaffaa
2 saarioisten isoa pizzaa
2 litraa jädeä
irtokarkkia 400g

iski ahmimiskohtaus, kohta lentää yrjö
Joskus pitää herkutellakin :) Mun ostokset tänään:
- haloumia
- maitoa
- turkkilaista jugurttia
- timjamia
- kissan ruokaa
- kirsikkatomaatteja
- kurkku
- 2 paprikaa
- retiisejä
- jäävuorisalaattia
- kesäkurpitsa
- 2 suklaadonitsia

Jospa minäkin kokeilisin.....
Lohen tästä ehdin jo siirtää jääkaappiin

Eiliset ostokset tuossa, noista kanasalaatti ja uunilohta huomiseksi.
Tänään haettu kaupasta vielä flora vanillaa, majoneesia ja maustamatonta jogurttia, coleslawta kokeilisin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25786923:
Teillä syödään nykyään paljon noita tulppaaneja :D Mä unohdin omaan kuvaani kissanruuan, yleensä jätän kissojen ruuat kuvista pois. Vaikka se onkin ruokaa.
Minä lasken leikkokukat samaan sarjaan esim hygieniatuotteiden kanssa.
Päivittäistavaroita vaikka eivät suuhun menekään.

Syötävä tulppaani olisi kyllä hieno jalostustuote...

(Tulppaaniniput olivat muuten Plantagenilla tänään 1,80 kappale. Noiden kotiintulleiden lisäksi vein kaikille kotoa muuttaneille lapsille ja miniöille&vävyille samoin kuin adoptiotädillekin yhden nipun kullekin. Arjen piristystä.)

"mävaan"
Kuitti kadoksissa, yritän muistella..
-shanghai koipia 2 pakettia
-maissia 2 pakettia
-Pet Shop lehti
-Autot lehti
-Spritee
-Amppari mehujää
-Mini mehujää
-Kingis 4kpl
-Ruokakermaa 3prk
-Hedelmäsalaattia 2prk
-Valkosipulileike
-Ylikypsä savukinkku
-Actimel x8
-Vanukas x4
-Kerros viili x4
-Ruisleipää
-Maalairuislimppu
-Vaaleaa leipää
-Tomaatteja
-Kurkkuja
-Omenoita
-Mandariinejä
-Banaaneja
-Jauhelihaa 400g x2
-Kanan fileepihvi
-Kabanossia
-Mansikkakeittoa 2l
-Maitoa 3l
-Punaista maitoa 1l
-Rahkaa 2 prk
-Mehua 3l
-Mehukatti
-Pepsi Maxia 8l
-Vispikermaa
-Suolakurkkuja
Ei kait muuta...en muista ...joku 140e meni kaikkiin

Keittiönoita
Minä lasken leikkokukat samaan sarjaan esim hygieniatuotteiden kanssa.
Päivittäistavaroita vaikka eivät suuhun menekään.

Syötävä tulppaani olisi kyllä hieno jalostustuote...

(Tulppaaniniput olivat muuten Plantagenilla tänään 1,80 kappale. Noiden kotiintulleiden lisäksi vein kaikille kotoa muuttaneille lapsille ja miniöille&vävyille samoin kuin adoptiotädillekin yhden nipun kullekin. Arjen piristystä.)

Mä olen ottanut kuvistani hygieniatuotteetkin pois...osittain siitä syystä, että tuo keittiön pöytäni on vain kahden hengen pöytä ja 20 litran kissanhiekkasäkki veisi siitä aikamoisen tilan. Mä en olekaan tulppaaneja ostanut, pitääkin kokeilla, mässyttääkö nämä kissat leikkokukkia kuten edelliset tekivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25786991:
Mä olen ottanut kuvistani hygieniatuotteetkin pois...osittain siitä syystä, että tuo keittiön pöytäni on vain kahden hengen pöytä ja 20 litran kissanhiekkasäkki veisi siitä aikamoisen tilan. Mä en olekaan tulppaaneja ostanut, pitääkin kokeilla, mässyttääkö nämä kissat leikkokukkia kuten edelliset tekivät.
Minä tuppaan aina hemmottelemaa itseäni leikkokukin, mutta näin kevään korvilla lyö melkein yli... joka kammarissa pitää kukkia jotain.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25736634]Hmm... mitä teidän perheet ajattelee siitä, että kuvaatte ruokaostoksianne palstalle? :D Eikö se herätä minkäänlaista ihmetystä? :)[/QUOTE]
Ei herätä miehessä sen suurempia tunteita, mitä tässä on sen ihmeellisempää kuin vaikka kertoa mitä teki tänään tai mitä harrastaa? :D

poikkeuksellilsesti? WTF?
Poikkeuksellisesti kävin tänään kahteen otteeseen ruokakaupoilla. Tässä jälkimmäiset ostokset:

Tehän kuljette monta kertaa päivässä kaupassa, aamulla kun heräätte teet sämpylöitä ja mies käy kaupassa hakemassa light-limpparia, sinä menet päivällä kaupalle ja tuota sieltä mitä mieleen juolahtaa, yleensä mehuja ja limpparia, jokusen hedelmän, mies töistä tullessaan käy kaupasta hakemassa mehua ja limpparia, lihaa ja voita. Näin se teidän päivä etenee.

Poikkeuksellisesti kävin tänään kahteen otteeseen ruokakaupoilla. Tässä jälkimmäiset ostokset:

Tehän kuljette monta kertaa päivässä kaupassa, aamulla kun heräätte teet sämpylöitä ja mies käy kaupassa hakemassa light-limpparia, sinä menet päivällä kaupalle ja tuota sieltä mitä mieleen juolahtaa, yleensä mehuja ja limpparia, jokusen hedelmän, mies töistä tullessaan käy kaupasta hakemassa mehua ja limpparia, lihaa ja voita. Näin se teidän päivä etenee.
Hyvin harvoin käydään useammin kuin kerran päivässä kaupassa.
Ja muutenkin meni skenaariosi aika pieleen. Esim jo se ettei mies "tule töistä" vaan työskentelee kotoa käsin.

Yhteistyössä