Ihana miun mies !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Osti miulle valkovenäläistä ja valkoviiniä, ettei miun tarvia töiden jälkeen käydä alkossa, hieroi miun kipeitä hartioita ja olkapäitä
ja kantaa siideriä miun eteen. =) :heart:
Ja halii ja pussaa. :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="...";25788109]Pienessä kännissähän sitä aina miestään rakastaa :D[/QUOTE]

Noh, mie kyllä rakastan tuota ukkoo muutenkin, ilman känniäkin. :D

• Tykkää
Haluatko kuulla miten tutustuin omaan naiseeni, et luultavasti. Mutta kerron kuitenkin, yrjösin hänen päälle junassa, siitä se rakkaus sitten lähti joka on kestänyt tähän päivään.

Eikös me miehet olla ihania, vai mitä ?

Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25788187:
Haluatko kuulla miten tutustuin omaan naiseeni, et luultavasti. Mutta kerron kuitenkin, yrjösin hänen päälle junassa, siitä se rakkaus sitten lähti joka on kestänyt tähän päivään.

Eikös me miehet olla ihania, vai mitä ?

Aha, no onneksi miun mies ei ole oksentanut miun päälle, ei sävytä oikein oksennuksen haju. :D
Meillä alkoi yhestä yöstä, 7 vuotta naimisissa ja yhessä 9 vuotta.
No kyllä miehet osaa olla ihaniakin. =)

Aha, no onneksi miun mies ei ole oksentanut miun päälle, ei sävytä oikein oksennuksen haju. :D
Meillä alkoi yhestä yöstä, 7 vuotta naimisissa ja yhessä 9 vuotta.
No kyllä miehet osaa olla ihaniakin. =)

Minä rakastuin samantien siihen naiseni reaktioon tilanteesta, kiukkuinen kuin ampianen vaikka yrjöä nyt ei menny kun korkeintaan kengille. Ripitti minua niin ihanasti.

Samanlainen ampiainen se on vieläkin.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25788268:
Minä rakastuin samantien siihen naiseni reaktioon tilanteesta, kiukkuinen kuin ampianen vaikka yrjöä nyt ei menny kun korkeintaan kengille. Ripitti minua niin ihanasti.

Samanlainen ampiainen se on vieläkin.

:) Mihinkäs se luonne muuttuisi vuosien mittaan, paitsi ehkä vähän pehmenee. :D
Mies ei kai voinu sitten unohtaa minnuu, kun piti jäähä yhdeksi yöksi, eikä aamulla edes vaihettu puhelinnumeroita, mutta tässä sitä ollaan vielläkin, pitkä yhen yön juttu. :D

:) Mihinkäs se luonne muuttuisi vuosien mittaan, paitsi ehkä vähän pehmenee. :D
Mies ei kai voinu sitten unohtaa minnuu, kun piti jäähä yhdeksi yöksi, eikä aamulla edes vaihettu puhelinnumeroita, mutta tässä sitä ollaan vielläkin, pitkä yhen yön juttu. :D

Silloin kun hommat natsaa, niin silloin ne vaan natsaa. Elämän ihmeellisiä mysteereitä, turha kai näitä juttuja on sen enempää mietiskellä. Kemiat tai jotain, sitä se nainen aina jauhaa, kemiat. Mutta olen kyllä samaa mieltä ei siinä mitään, näistä kemioista.

Mies heräsi lauantaiaamuna kauheassa kankkusessa kotonaan. Hän avasi väkisin silmänsä ja ensimmäinen asia, minkä hän näki, oli pari Buranaa ja lasi vettä yöpöydällä. Hän nousee istumaan ja huomaa, että hänen vaatteensa ovat tuolin päällä siististi laskostettuna ja aivan puhtaina. Katseltuaan ympärilleen hän huomaa myös, että koko huone on tahrattoman puhdas. Ottaessaan Buranat ja siemaistessaan vettä niiden päälle hän pistää merkille paperilapun yöpöydällä. Siinä lukee: "Rakas, aamiainen on uunissa. Lähdin ostoksille etten herätä sinua." Mies menee keittiöön huomaten, että koko asunto on täysin järjestyksessä ja kiiltävän siisti. Keittiössä hänen poikansa istuu pöydän ääressä ja toden totta, uunissa on lämmin aamiainen odottamassa. Mies kysyy: "Poikani, mitä tapahtui viimeyönä?" Poika vastaa: "No sä tulit siinä kolmen jälkeen yöllä himaan, olit ympäripäissäs etkä oikein edes tiennyt, että missä sä olit. Sä rikoit pari tuolia ja oksentelit pitkin eteistä ja olohuonetta sekä sait mustan silmän, kun kävelit päin makuuhuoneen ovea." "No mistä hyvästä täällä on sitten niin puhdasta ja aamiainenkin odottamassa minua?" Mies kysyi hämmentyneenä. "Ai se!" poika vastasi: "No kun mutsi raahas sut sit vihdoin sänkyyn ja rupes riisumaan sua, niin sä sanoit sille: "Sori nainen älä yritä mitään, mä oon naimisissa"

Mies heräsi lauantaiaamuna kauheassa kankkusessa kotonaan. Hän avasi väkisin silmänsä ja ensimmäinen asia, minkä hän näki, oli pari Buranaa ja lasi vettä yöpöydällä. Hän nousee istumaan ja huomaa, että hänen vaatteensa ovat tuolin päällä siististi laskostettuna ja aivan puhtaina. Katseltuaan ympärilleen hän huomaa myös, että koko huone on tahrattoman puhdas. Ottaessaan Buranat ja siemaistessaan vettä niiden päälle hän pistää merkille paperilapun yöpöydällä. Siinä lukee: "Rakas, aamiainen on uunissa. Lähdin ostoksille etten herätä sinua." Mies menee keittiöön huomaten, että koko asunto on täysin järjestyksessä ja kiiltävän siisti. Keittiössä hänen poikansa istuu pöydän ääressä ja toden totta, uunissa on lämmin aamiainen odottamassa. Mies kysyy: "Poikani, mitä tapahtui viimeyönä?" Poika vastaa: "No sä tulit siinä kolmen jälkeen yöllä himaan, olit ympäripäissäs etkä oikein edes tiennyt, että missä sä olit. Sä rikoit pari tuolia ja oksentelit pitkin eteistä ja olohuonetta sekä sait mustan silmän, kun kävelit päin makuuhuoneen ovea." "No mistä hyvästä täällä on sitten niin puhdasta ja aamiainenkin odottamassa minua?" Mies kysyi hämmentyneenä. "Ai se!" poika vastasi: "No kun mutsi raahas sut sit vihdoin sänkyyn ja rupes riisumaan sua, niin sä sanoit sille: "Sori nainen älä yritä mitään, mä oon naimisissa"
:D :laugh:

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Mun mies on kyl vielä ihanampi. Se hieroo mua kun oon kipee, peittelee ja pitää hyvänä, tuo ruuan ja kipulääkettä sänkyyn. Sit se ettii vapaapäivinään mun muksuille hiihto- ja laskettelukamoja kirpparilta, opettaa ne laskettelemaan, ehdottelee Tykkimäki-reissuja ja leipoo niiden synttäreille ja siivoo ja tiskaa ku mä en itse töiltäni ehdi. :heart: Plus kohtelee mua kuin kukkaa kämmenellä, tuo kukkia, ostaa lahjoja ja tekee kaiken mitä pyydän :heart:

• Tykkää
Reactions: Kais
Oi tuli hyvä mieli tästä ketjusta! :) Nyt sinkkuäitinä haaveilen juuri tuollaisesta ihanasta, huomaavaisesta ja osallistuvasta miehestä. Täytyypä äijäkokelaat syynätä tarkkaan ja olla itsekin ihana miestä kohtaan niin 'saa mitä tilaa' :)

Mun mies on kyl vielä ihanampi. Se hieroo mua kun oon kipee, peittelee ja pitää hyvänä, tuo ruuan ja kipulääkettä sänkyyn. Sit se ettii vapaapäivinään mun muksuille hiihto- ja laskettelukamoja kirpparilta, opettaa ne laskettelemaan, ehdottelee Tykkimäki-reissuja ja leipoo niiden synttäreille ja siivoo ja tiskaa ku mä en itse töiltäni ehdi. :heart: Plus kohtelee mua kuin kukkaa kämmenellä, tuo kukkia, ostaa lahjoja ja tekee kaiken mitä pyydän :heart:

Mukavaa kun muitakin ihania miehiä. :)
Joka torstai mies hieroo miun jalkoja saunassa, muunkin hieronnan ohella, tekee ruokaa valmiiksi, tiskaa ja siivoo. Halii, pussaa ja tukee, kun miulla on töissä rankkaa ja pari viikkoa sitten sain tietää sairastavani diabetestä, korkeaa verenpainetta ja lääkäri epäilee aivolisäkkeen kasvainta.
Yllättää tuomalla kukkia kauppareisulla tai lempisuklaata, karkkia, viiniä. :)
Hääpäivälahjaksi joka vuosi sormus ja kuohuviiniä ja aina muistaa synttärit.
Pitää hyvänä, ei koskaan voisi kohottaa kättään minnuu vastaan. Huolehtii että lääkkeitä on varmasti, muistuttaa niistä.
Ihanaa kun mies osaa puhua, kuunella, halia ja pussata. :)

Yhteistyössä