"vieras"
Venakon lapset ovat surkuteltavia.
Vanha strippari haluaa lapsensa esille. Ei se mitään. Se vaan ei toimi.
Vanha strippari haluaa lapsensa esille. Ei se mitään. Se vaan ei toimi.
Peesi. Harmittaa, ettei Venakko sitä itse nää vaan työntää noita pikkutyttöjä tyrkylle vailla mitään mahdollisuuksia.No voisi se toimia, jos olisi nätit lapset, mutta noita nyt ei voi mielestäni hyvällä tahdollakaan kovin kauniiksi sanoa.
NÄin minäkin ajattelin. Tyttö nro 1 on söpö hiuspehkonsa kanssa, mutta tyttö nro 2 on vähän liian tukeva ja hampaat ovat keltaiset. Ihan nätti siis hänkin, mutta TAVALLINEN.Ei millään pahalla, mutta epäilen, että tuolla jälkimmäiselle mitään mallinhommia löytyy.
ja kaksplus lehdessä on kans pelkästään teksti ilman kuvia:OKukaan muu ei koskaan olekaan niin tehnyt.
Lasten kuvia KaksPlussan palstalla. Ennenkuulumatonta! :O
Itsen en tiedätkö edes laittanut mitenkään ilkeällä mielellä noita kommentteja, vaan ihan vain realistisesti arvioiden.ihmettelen, mitä ihmisillä pitää vitutta niin paljon elämässä että jaksavat olla ilkeitä?
No tuota.... Omassa ajatusmaailmassa sitten ei ole vikaa??!! Ja ihmettelen todella jos sä luulit että sivu tolkulla tulis vain kannustavia viestejä. Tusinaan mahtuu aina 13!ihmettelen, mitä ihmisillä pitää vitutta niin paljon elämässä että jaksavat olla ilkeitä?
Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiäMää toivon ettei Milannan lapset tuu koskaan näkemään tätä ketjua.