Lappu Kärkkäisen ovessa: veloitamme jokaiselta myymälävarkaalta 500 e vartiointipalvelusta !!

• Viestiketjun aloittaja connection
  • Ensimmäinen viesti
"ruu"
Minähän voin sitten veloittaa "50 e jokaisesta koirankakasta, joka minun tontilla on " tai " veloitan 250 e jokaisesta vartijan kanssinavauspyynnöstä" tai " veloitan 20 e siivouskuluja jokaisesta Kärkkäisen mainoksesta, joka postiluukkuuni tulee"

Jne jne kysymys ei todellakaan ole siitä, että varastaminen olisi oikein yms vaan siitä että aletaan harjoittamaan tuollaista laitonta uhkailua.. ettkä te todellakaan tajua ?

[QUOTE="ruu";25784563]
Jne jne kysymys ei todellakaan ole siitä, että varastaminen olisi oikein yms vaan siitä että aletaan harjoittamaan tuollaista laitonta uhkailua.. ettkä te todellakaan tajua ?[/QUOTE]
No voi kyynel. Laitonta uhkailua... :D

• Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="ruu";25784563]Minähän voin sitten veloittaa "50 e jokaisesta koirankakasta, joka minun tontilla on " tai " veloitan 250 e jokaisesta vartijan kanssinavauspyynnöstä" tai " veloitan 20 e siivouskuluja jokaisesta Kärkkäisen mainoksesta, joka postiluukkuuni tulee"

Jne jne kysymys ei todellakaan ole siitä, että varastaminen olisi oikein yms vaan siitä että aletaan harjoittamaan tuollaista laitonta uhkailua.. ettkä te todellakaan tajua ?[/QUOTE]en mä ainakaan tajua, musta on ihan sama millä uhkaavat, koska mä en sorru myymälävarkauksiin. joka sorttuu niin se on sitten sen asia pelätä uhkauksia

"vieras"
[QUOTE="ruu";25784563]
Jne jne kysymys ei todellakaan ole siitä, että varastaminen olisi oikein yms vaan siitä että aletaan harjoittamaan tuollaista laitonta uhkailua.. ettkä te todellakaan tajua ?[/QUOTE]

Mitenköhän kysymyksessä on edes uhkailu, laittomasta sellaisesta puhumattakaan?

• Tykkää
Reactions: Tepadj
"erin"
ai nyt kauppiaatkin alkavat harjoittamaan samaa laitonta toimintaa kuin yksityiset pysäköinninvalvojat !
Ei luoja, jotain rajaa

*laittaa laskun Kärkkäiselle roskaamisesta* eilenkin tuli taas se huuhaa Magneetti, jota en ole tilannut

mammat ei tajuu
Ainahan saa uhota, mutta mitäs sitten tekevät jos kiinnijäänyt myymälävaras ei suostu maksamaan? Tuskin menee oikeudessa läpi tuommoinen maksuvaade. :D Eikä tässä kai kukaan yritä myymälävarkaita puolustaa, vaan kyse on siitä että tuollainen lappu on yhtä laiton ja mielivaltainen kuin vaikkapa sen jonkun huoltamon ovessa ollut lappu jnka mukaan romanit eivät ole tervettulleita ko. paikkaan.

siis mitä hä!
[QUOTE="ruu";25784563]Minähän voin sitten veloittaa "50 e jokaisesta koirankakasta, joka minun tontilla on " tai " veloitan 250 e jokaisesta vartijan kanssinavauspyynnöstä" tai " veloitan 20 e siivouskuluja jokaisesta Kärkkäisen mainoksesta, joka postiluukkuuni tulee"

Kai ilmoitit jo asiasta viranomaisille, jos asia noin paljon vaivaa mieltäsi?

"huh"
Ainahan saa uhota, mutta mitäs sitten tekevät jos kiinnijäänyt myymälävaras ei suostu maksamaan? Tuskin menee oikeudessa läpi tuommoinen maksuvaade. :D Eikä tässä kai kukaan yritä myymälävarkaita puolustaa, vaan kyse on siitä että tuollainen lappu on yhtä laiton ja mielivaltainen kuin vaikkapa sen jonkun huoltamon ovessa ollut lappu jnka mukaan romanit eivät ole tervettulleita ko. paikkaan.
Mikä sua nyt tossa nyppii? Et voi enää pölliä vapaasti?

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja Sanna80
mammat ei tajuu
[QUOTE="vieras";25784611]Miten? Miten tämä on sama asia?[/QUOTE]

Sillä tavoin että kumpikaan lappu ei ole lain mukainen. Yksinkertaista, ei täällä muissakaan asioissa saa ottaa oikeutta omiin käsiinsä, miksi tällaisissa sitten? Kärjistetysti, jos sut joku vaikka pahoinpitelis, et vois päättää syyttää häntä esim. raiskauksesta koska laki estää.

-veloitan 50 e jokaisesta tontille tehdystä koirankakasta
- veloitan 2 e jokaisesta postilaatikkooni laitetusta mainoksesta, jota en ole tilannut

Jos tuollaisen olisi laillista niin täällähän olisi kohta vaikka minkälaisia "veloituksia
Voi hyvä päivä. Siitä että kaupat sais tuollaisen ison kuluerän hoitoon niin sä olet valmis vetämään herneet nenääs ja alkaan laskuttaan postinkantajaakin :LOL: Noita muuten on ollu aikasemminkin. "ikkunaan kiinnitetyn mainoksen/ilmoituksen poistosta veloitamme xxx€) Miksei kukaan sitten ole näistä laittomista aikasemmin vinkunu?

"vieras"
Sillä tavoin että kumpikaan lappu ei ole lain mukainen. Yksinkertaista, ei täällä muissakaan asioissa saa ottaa oikeutta omiin käsiinsä, miksi tällaisissa sitten? Kärjistetysti, jos sut joku vaikka pahoinpitelis, et vois päättää syyttää häntä esim. raiskauksesta koska laki estää.
Mikä tuossa Kärkkäisen lapussa rikkoo lakia? Ja mitä lakia?

"vieras"
No mulla ei ole varsinaista ongelmaa asian kanssa, kauppias saa iskeä oveensa ihan millaisen kyltin tahansa mutta onhan toi vähän... tökerö. Mutta eihän ap:n tai kenenkään muunkaan ole mikään pakko varmaan ko. liikkeessä asioida?

mammat ei tajuu
[QUOTE="huh";25784635]Mikä sua nyt tossa nyppii? Et voi enää pölliä vapaasti?[/QUOTE]

Tää on niin tätä, miksi sä syytät mua myymälävarkaaksi kun koitan puolustaa lakia tässä asiassa? :D Ihan sama kun aina jossain keskustelussa joka käsittelee kannabista, jos puhut sen "puolesta" olet itsekin narkki. Fiksua keskustelua? Ei ihan.

Yhteistyössä