Rane the r
No niinpä tietysti, pitäiskö sun äijän poiketa kaupassa ? Ostaa sulle pari muovikassillista herkkujaEmmä enää niitä nakkeja halua :'(
No niinpä tietysti, pitäiskö sun äijän poiketa kaupassa ? Ostaa sulle pari muovikassillista herkkujaEmmä enää niitä nakkeja halua :'(
No olethan sinä aika huvittava tapausSain sinapin ja sain myös kerroshampurilaisen hesestä Äijät vaan nauro mulle :O siat!
:O jaa jos äijä pöllii sinapin niin minä oon huvittava :ONo olethan sinä aika huvittava tapaus
Ymmärrän, kyseessä on vakava asia. Toivottavasti selviätte tämän kriisin yli.:O jaa jos äijä pöllii sinapin niin minä oon huvittava :O
No toi kerroshampurilainen just ja just pelasti tilanteen siltä, etten majottunu lastenhuoneeseen nukkuun!Ymmärrän, kyseessä on vakava asia. Toivottavasti selviätte tämän kriisin yli.
Eiks ookkin törkeetä? Monesti kysyny tuonko jotain erityistä kaupasta, EI TARTTE vastaa, sitte vetää mun mässyt kaksin käsin sillä välin kun oon suihkussa. Voi luoja!tiiän tunteen, tosin meillä ei mies vie töihin mitään mut saattaa vetästä naamaan jotain sellasta mitä oon "säästelly" itelleni iltaa varten prkl!