30v lahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep - lahjakortti saa täältäkin kannatusta. ;) Nainen ei voi koskaan käydä liikaa; kampaajalla, kosmetologilla, hierojalla, manikyyrissa / pedikyyrissä tai muussa hemmotteluhoidossa... :whistle: Eikä sillä ole koskaan liikaa; kosmetiikkaa, laukkuja, vaatteita, koruja.... :D

[QUOTE="vieras";25774861]Jep - lahjakortti saa täältäkin kannatusta. ;) Nainen ei voi koskaan käydä liikaa; kampaajalla, kosmetologilla, hierojalla, manikyyrissa / pedikyyrissä tai muussa hemmotteluhoidossa... :whistle: Eikä sillä ole koskaan liikaa; kosmetiikkaa, laukkuja, vaatteita, koruja.... :D[/QUOTE]

Niin, ihmiset on erilaisia. Mä olen 32 enkä käytä kosmetiikkaa, laukkuja enkä koruja -tai laukkuja kyllä, mutta en sellasia muotihärpäkkeitä, mitä kuvittelen tässä tarkoitettavan. Joka tapauksessa en ilahtuisi yhtään kosmetiikasta tai koruista, koska mulla ei ole niille mitään käyttöä. Vaatteeni taas ovat sellaista kokoa, että kukaan tuttava ei niitä mulle varmaan kehtaisi ostaa. Enkä nyt välttämättä myöskään hirveän mielelläni käy kampaajalla tai kauneushoitoloissa, en nauti sellaisesta.

Mä sen sijaan voisin ilahtua teatteri- tai konserttilipusta (varsinkin jos lapsenhoito olis sovittuna), jostain kukista tai huonekasveista, tai lahjakortista kirpparille tai divariin.

Toi on ihmeellistä typistämistä kuvitella, että koko naissukupuoli tiivistyis noihin mainitsemiisi "naisten juttuihin".

Ja ap, meidän on mahdotonta ehdottaa mitään, jos emme tiedä minkälaisesta ihmisestä on kyse.

Jos on isompi porukka kavereita niin kerätkää tosiaan rahaa johonkin lahjakorttiin... Kampaajalle/tatskaan/hierojalle/jalkahoitoon/s-ryhmän kauppoihin... Riippuen ihan minkä tyyppinen ihminen on...

Miulla oli viime vuonna 3kymppiset... Toiveena oli että jos taskun pohjalta löytyy vaikka 5senttiä niin sen otan mielelläni vastaan koska keräsin rahaa tatuointia varten... Oli sitten semmonen isompi lössi miun kavereita/ystäviä ostanu mulle miun lempparikirjailijan kirjan ja välissä oli sitten "kirjanmerkkejä" 110€ eestä :)

[QUOTE="vieras";25774861]Jep - lahjakortti saa täältäkin kannatusta. ;) Nainen ei voi koskaan käydä liikaa; kampaajalla, kosmetologilla, hierojalla, manikyyrissa / pedikyyrissä tai muussa hemmotteluhoidossa... :whistle: Eikä sillä ole koskaan liikaa; kosmetiikkaa, laukkuja, vaatteita, koruja.... :D[/QUOTE]

Tämä nyt on lähinnä kulunut ja paikkansapitämätön klisee. Kaikki naiset eivät todellakaan nauti/halua käydä kaikenmaailman hemmotteluhoidoissa tai kampaajalla, saati käytä koruja tai laukkuja.

Usein myös toisen makua harva tietää niin tarkasti, että osaisi esim. oikeanlaisen laukun ostaa.

Lahjakortti sinänsä on kiva idea, mutta en mä nyt riemusta hyppisi jos saisin sellaisen kampaajalle tai hemmotteluhoitoon, kun en sellaisista oikein perusta. Sen sijaan lippu lempibändin keikalle tai johonkin liikkeeseen, jossa asioin usein miellyttäisi kyllä.

Tämä nyt on lähinnä kulunut ja paikkansapitämätön klisee. Kaikki naiset eivät todellakaan nauti/halua käydä kaikenmaailman hemmotteluhoidoissa tai kampaajalla, saati käytä koruja tai laukkuja.

Usein myös toisen makua harva tietää niin tarkasti, että osaisi esim. oikeanlaisen laukun ostaa.

Lahjakortti sinänsä on kiva idea, mutta en mä nyt riemusta hyppisi jos saisin sellaisen kampaajalle tai hemmotteluhoitoon, kun en sellaisista oikein perusta. Sen sijaan lippu lempibändin keikalle tai johonkin liikkeeseen, jossa asioin usein miellyttäisi kyllä.

Löysää sitä nutturaasi vähän ja lakkaa ottamasta kaikkea henk. koht... :D Mutta pakko silti kysästä, että leikkaatko sä itse hiuksesi vai oletko joku "naturel" siinäkin asiassa? Itse ainakin tykkäisin, jos joku muu joskus maksais mun kampaajakäynnin... :whistle:

Kuten yllä jo mainittiin, hemmotteluhoitoja ei voi ikinä olla liikaa :) Jos hieronta sun muu hoito tuntuu liian tavalliselta lahjalta, voit antaa ystävällesi lahjaksi fengshui-pikasiivouksen tai kukkasidontakurssin. Niitä löytyy täältä: http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/fengshui-siivous-lahja; http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/kukkasidonta-kukkataide-kurssi

Yhteistyössä