pistetäänkös pystyyn "mitä muistat palstalaisista"-pino

• Viestiketjun aloittaja urbaanilegenda
  • Ensimmäinen viesti
Meidän Lidlissä on vain niitä aivan kammottavia "sinisen hajuisia", ja sitten appelsiinin tuoksuisia. Mistä noita sitruunantuoksuisia saa? Kun minusta tuo appelsiinikaan ei ole niin hirveän ihana....vaikka menettelee paremman puutteessa.

Anteeksi ot, minähän en juuri ikinä mitään muista joten en osallistu ketjuun muuten :)
Siis meillä kans kaikissa 4 lähi-Lidlissä oli jonkun aikaa vaan sinisiä ja appelsiineja, en tiä miks, mutta nyt alkuvuodesta on taas ilmestynyt noita sitruunaisia :)
Kysy sieltä jos ne tietäis onko tulossa.

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
Beep
Tästä kommentista huokuu läpi halveksunta :D

Ensinnäkin, se ei ole "mitä muistat palstalaisesta" kun esität oman mielipiteen, etkä vain jotain mitä muistat henkilöstä. Toisekseen, itse erittelen höpötykset ja argumentoinnit, ensimmäinen on vapaata ajatuksen kulkua kuvaavaa kirjoittelua, toinen on kohdistetumpaa keskustelua mahdollisesti eri näkemykset omaavien ihmisten välillä, kummassakaan en näe mitään vikaa. Ne lukee jotka jaksaa, jotkut lukee ja ärsyyntyy, harva osaa skipata kokonaan ilmeisesti?

Kolmannekseen minä en ole vakuutellut ketään minun sukupuolen suhteen, jos siitä on tullut puhetta tai se on liittynyt aloitukseen, siitä on voitu puhua, jopa olen itse voinut tuoda sen esille jonkun asian takia, mutta vakuuttelua se ei ole ollut. Vakuuttelu viittaa siihen, että minua oikeasti kiinnostaisi se mitä sukupuolta toinen ajattelee minun olevan. Tämä ei pidä paikkansa. Jollei kyseessä ole joku typerä ala-arvoinen "olet varmasti x sukupuolta kun kirjoitat noin" joka on vain todiste kommentoijan kapeakatseisesta näkemyksestä sukupuolien ominaisuuksista. Silloinkin minua häiritsee enemmän kommentoijan typerä asenne ja ymmärtämättömyys ihmisistä, kuin se, että minua yleensäkin väitetään mieheksi / naiseksi.
Anteeks mutta :LOL: :LOL: :LOL:

Ken guru
Aamuäree opiskelee lähihiotajaksi.
Chef shoppaa kirppiksellä ja joskus kaikki hänen tekemät ruoat epäonnistui.
As if on tosi "normaali" ja suvaitsevainen.
Mummeliisa laittaa joka viestinsä perään hymiön kuvastamaan mielialaa millä viesti on kirjoitettu.
Rieputarallaa kävi hiljattain Lauri Tähkän konsertissa. Mitenköhän meni kun sitä niin jännitti?
Lunatic on 40 v ja kuunteli nuorena Nukkeja ja Pyhiä Nukkeja.
Lakaisukone ja Ultramariini ovat kumpikin yli 40 vuotiaita.
Criminal Mind harkitsee eroa.
Päättömällä ei ole lapsia.
Triplaisä on naimisissa ja heillä on kolme lasta, ja joitakin niljakkaita otuksiakin :D.

• Tykkää
Reactions: as if
hhfjftjdty
Tiiru lopetti palstailun, vai oliko se tauko?
Venakko on strippari ja raskaana
Anatolia on ehdoton miltei kaikissa asioissa
Lunaticille ikä on kaikki kaikessa ja miettii ikää koko ajan ja ottaa sen hyvin vakavasti
mummeliisasta muistan sen kinkkukuvan jossa lapsi oli pellillä.

Halikatti ei kirj.
Ei mennyt, mun lapsilla ei oo mitään allergioita. Atopiaa on toisella, tai oli (ei enää ongelmia, kai se "piilossa" yhä on jos ei rasvattaisi jne).

Ai, anteeksi sitten! Etkös se ollut sinä, kun neuvoit mua sen ardenaliini-kynän varallapitämisen kanssa? Vai se ei sitten johtunutkaan allergiasta? *Muistelee, muistelee* :) Niin, eihän ne reaktiot aina ole allergiaa, mielsin asian väärin!

Aa, vrs:llä on hauska blogi, kirjoittaa koukuttavasti.
kielletyllä on melkein samanniminen lapsi kuin minulla :)
Ken guru on nimimerkkinsä veroinen, hänestä huokuu tietty jämäkkyys ja maltillisuus. Empaattinen.

Muoks. en osaa päättää mitä kirjoitan. pim.

Viimeksi muokattu:
Ai, anteeksi! :ashamed: Muistin että olisit ollut joskus muistelemassa samoja nuoruusmuistoja.
Olen mä sellasessa ketjussa muistellu. Eihän niitä tarkkoja vuosia voi enää muistaa kun ollaan niin iällä :saint: Eikä sillä kai niin väliäkään.

Muistamisista puheenollen, en nyt osallistu varsinaiseen aiheeseen mitenkään. Sattuneista syistä :xmas:

Ken guru
Aa, vrs:llä on hauska blogi, kirjoittaa koukuttavasti.
kielletyllä on melkein samanniminen lapsi kuin minulla :)
Ken guru on nimimerkkinsä veroinen, hänestä huokuu tietty jämäkkyys ja maltillisuus. Empaattinen.

Muoks. en osaa päättää mitä kirjoitan. pim.
Kiitos kauniista sanoista suloinen, mutta mies ainakin kieltäisi heti tuon maltillisuuden...:D. Eli olen oikeasti aika kärsimätön. Empaattinen olen kyllä, joskus vähän liiankin kanssa.

Ruutiukko tekee puutoita
Timppa on metallialalla
Paaton tekee mita itse haluaa, autoexpertti
Isa asuu Kalajoella
Johnsoredin miehen nimi on aija.
Keittionoidalla oli koira nimeltaan Mustikka. Eiku Hilla.
Pooty On ompelija.
Gloria Mundi on sikarikas jenkki.
Mama Italiana asuu Milanossa
Harava tyoskentelee baarissa ja kay jotain koulua
Riepu osti vihreet farkut.
Milanna saanee kohta lapsen
Syysyo on mun epavirallinen kamu
Inhimillinen tekija asuu Raahessa.
Tatuoitu Jatka loytyy Oulusta
Aatamin Akka loytyy Oulusta.
Akainen Majuri tietaa miten rempataan.

"diu"
Kielletty on päässyt irti huonosta parisuhteesta ja on UPEA
Hyytikyppynen on huumorintajuinen & ainakin ennen sitä seuras joku hullu joka väitti feikiksi.
Kepsis lähti isolla möykällä palstalta mutta hipsi takaisin.
Savanna ei uskalla ostaa kortsuja mutta kuitenkin kertoo palstalle vuodoistaan ja hajuistaan
Katylina tms. on fanaattinen abortinvastustaja
.......

Tytsi89:llä tuntuu olevan kaikenlaisia vaivoja, varsinkin henkisiä..
Mummeliisalla on iso perhe ja vaikuttaa lämpimältä ihmiseltä..
Hra Majurin ajattelen aina salkkareitten lassena, periaatteen mies..

Viimeksi muokattu:
Aamuäree opiskelee lähihiotajaksi.
Chef shoppaa kirppiksellä ja joskus kaikki hänen tekemät ruoat epäonnistui.
As if on tosi "normaali" ja suvaitsevainen.
Mummeliisa laittaa joka viestinsä perään hymiön kuvastamaan mielialaa millä viesti on kirjoitettu.
Rieputarallaa kävi hiljattain Lauri Tähkän konsertissa. Mitenköhän meni kun sitä niin jännitti?
Lunatic on 40 v ja kuunteli nuorena Nukkeja ja Pyhiä Nukkeja.
Lakaisukone ja Ultramariini ovat kumpikin yli 40 vuotiaita.
Criminal Mind harkitsee eroa.
Päättömällä ei ole lapsia.
Triplaisä on naimisissa ja heillä on kolme lasta, ja joitakin niljakkaita otuksiakin :D.
Mun normaaliudesta voidaan olla montaa mieltä :D

Mutta josko jotain vielä tulis mieleen:

jassåå osti joku aika sitten uuden auton ja jonkun yleisen pankkisählingin takia eivät saaneet sitä sinä päivänä kun piti.
Keittiönoidan äiti oli omin lupineen kutsunut Keittiksen synttäreille monta kymmentä sukulaista.
Kiviäkin kiinnostaa on kotoisin Espanjasta?
Pink Lilyllä on iso möllikkä koira(npentu) ja ruskea nahkasohva.
chefillä on siisti vaatehuone.
ninaTT suunnitteli lotussynnytystä ja hänen tytön nimi on Evelyn.
Anatolia tykkää Brion Ponyista.

Yhteistyössä