Tästä kommentista huokuu läpi halveksunta
Ensinnäkin, se ei ole "mitä muistat palstalaisesta" kun esität oman mielipiteen, etkä vain jotain mitä muistat henkilöstä. Toisekseen, itse erittelen höpötykset ja argumentoinnit, ensimmäinen on vapaata ajatuksen kulkua kuvaavaa kirjoittelua, toinen on kohdistetumpaa keskustelua mahdollisesti eri näkemykset omaavien ihmisten välillä, kummassakaan en näe mitään vikaa. Ne lukee jotka jaksaa, jotkut lukee ja ärsyyntyy, harva osaa skipata kokonaan ilmeisesti?
Kolmannekseen minä en ole vakuutellut ketään minun sukupuolen suhteen, jos siitä on tullut puhetta tai se on liittynyt aloitukseen, siitä on voitu puhua, jopa olen itse voinut tuoda sen esille jonkun asian takia, mutta vakuuttelua se ei ole ollut. Vakuuttelu viittaa siihen, että minua oikeasti kiinnostaisi se mitä sukupuolta toinen ajattelee minun olevan. Tämä ei pidä paikkansa. Jollei kyseessä ole joku typerä ala-arvoinen "olet varmasti x sukupuolta kun kirjoitat noin" joka on vain todiste kommentoijan kapeakatseisesta näkemyksestä sukupuolien ominaisuuksista. Silloinkin minua häiritsee enemmän kommentoijan typerä asenne ja ymmärtämättömyys ihmisistä, kuin se, että minua yleensäkin väitetään mieheksi / naiseksi.