Ambalabah
Ei hyvää päivää.... Kiitosta vaan! Mä sentään myönsin provon. Niiton miljuuna noita provoalotuksia jotka menee läpi tosta vaan. Kuka on tyhmä ja kuka ei.
Siis oikeasti, kerrohan minkä ikäinen olet? Ei toi vaan ole aikuisen ihmisen tekstiä.Ei hyvää päivää.... Kiitosta vaan! Mä sentään myönsin provon. Niiton miljuuna noita provoalotuksia jotka menee läpi tosta vaan. Kuka on tyhmä ja kuka ei.
Mä olin terve kuin pukki ja nälkäisempi kuin koskaan. Ja kyllä, syytän siitä raskautta. Keksitkö noille kahdellekymmenelle kilolle jonkin paremman nimityksen kuin "raskauskilot"?Ymmärrän just sellaset tapaukset, joissa on esim. pahoinvoinnin vuoksi joutunut syömään tiheästi ettei tule paha olo, tai turvotuksen tms. Mutta mun mielestä raskautta on pelkästään turha syyttää jos paino nousee 20 kiloa eikä ole mitään em. vaivoista. Monet vaan käyttää raskautta tekosyynä jotta saa mässäillä ja olla liikkumatta ja sitten puhutaan "raskauskiloista".
Monikohan tässäkin ketjussa on sanonut, että on pelkästään raskauden takia lihonut? Minäkin ihan rehellisesti myönsin syöneeni ihan mitä sattuu raskausaikana, osittain huonon olon, mutta osittain ihan vaan herkutteluhimon vuoksi. Enkä liikkunut, kun alussa ei vaan jaksanut ja lopussa ei saanut. Eli ei tekosyitä, eikä täällä muutkaan ole kyllä mitään tekosyitä ladelleet. Mulle tuli 30kg ja varmaankin 15kg tuli ihan syömällä...Mulla tuli +17kg, turvotusta oli raskausmyrkytyksen vuoksi. Kaikki jäi laitokselle.
Ymmärrän just sellaset tapaukset, joissa on esim. pahoinvoinnin vuoksi joutunut syömään tiheästi ettei tule paha olo, tai turvotuksen tms. Mutta mun mielestä raskautta on pelkästään turha syyttää jos paino nousee 20 kiloa eikä ole mitään em. vaivoista. Monet vaan käyttää raskautta tekosyynä jotta saa mässäillä ja olla liikkumatta ja sitten puhutaan "raskauskiloista".
Olisipa ollut kiva nähdä ihmisten ilmeet, kun olisin taapertanut valtavan vauvamahani kanssa ja selittänyt: "kattokaas, tältä mä näytän kun tuli syötyä vähän liikaa..."Liika syöminen?