"vieras"
Älä nyt sitä ukkoa jää odottamaan!joo lähen pian kun se prklen mies tulee, hänellä kuulema vielä 40min menee ei se tajua etä sattu kaikki saatanasti
Älä nyt sitä ukkoa jää odottamaan!joo lähen pian kun se prklen mies tulee, hänellä kuulema vielä 40min menee ei se tajua etä sattu kaikki saatanasti
Sä ajelet hirveästi taksilla, mut nyt kun on tosi kyseessä niin et aja? Oikeesti 40 minuuttia on tosi pitkä aika jos synnytys on käynnissä, sulla kuitenkin jo kolmas synnytys niin voi edetä tosi nopeesti...joo lähen pian kun se prklen mies tulee, hänellä kuulema vielä 40min menee ei se tajua etä sattu kaikki saatanasti
Voithan mennä jo edeltä, mut älä vaan Jukella lähde..Taksi pihaan vaan!joo lähen pian kun se prklen mies tulee, hänellä kuulema vielä 40min menee ei se tajua etä sattu kaikki saatanasti
Kerkiää vielä tälle päivälle.Karkauspäivän vauveli tulossa..
Tai sit menee huomiselle.Kerkiää vielä tälle päivälle.
Älä odota! 40min ja vauva voi olla ulkona.joo lähen pian kun se prklen mies tulee, hänellä kuulema vielä 40min menee ei se tajua etä sattu kaikki saatanasti
Ja sun vikas jos se vauva kuolee sinne kun ei ole ammattitaitoisia ihmisiä paikalla. Kasva aikuiseksi!Jos voit muutenkin YKSIN ajella taksilla niin miksi et nyt?en mee yksin taksilla, miehen vika jos synnytän tänne
Jos synnytät kotia ja lapselle käy jotain joka ois voitu estää sillä että sä oisit ajanut taksilla niin kenenkäs vika se sillon on? Niin meinaan vaan että jos tolle linjalle kerta meinaat lähteä. Nyt ei ole sopiva aika heittäytyä lapselliseksi...|Oen mee yksin taksilla, miehen vika jos synnytän tänne
just puhuttiin kaverin kanssa, niin se sanoi että hänellä tuntui selässä kova kipu, ihan kuin selkä katkeaisjuu alaselässä hireä kipu, enemmän kun vatsassa, mutta kyllä vatsassakin kipu kamalasti on
Kyllä sinä siitä selviät :hug:en halua synnyttää, mua pelottaa:,(
ei mulla voimia ja olen niin nyt kipeä... no joo, nousen nyt ja soitan