Kaupassa nähtyä ja muistutusta kaikille!

Näin tänään kaupassa äidin jolla oli vajaa 2v rattaissa ja toinen vatsassa. Iski kassahihnalle iison kasan nuudeleita+pari säilykettä!
Toivottavasti ei syötä niitä lapselleen:(

Täälläkin on vähän aikaa sitten ketju, mitä halpaa ruoka kukin ostaisi.
Moni sanoi nuudeleita!
Onko tosiaan niin että moni kuvittelee nuudeleiden olevan halpaa ja hyvää ruokaa?
Minulla oli ostoksina mm. iso säkki luomuperunoita ja jauhelihaa ym. ym. ja maksoi saman verran kuin tällä naisella.

Esim iiso pala kaalia maksaa n. 30senttiä, pari perunaa toiset 30senttiä, jauhelihaa pari euroa. Siitä tuleekin jo iso kattila keittoa halvemmalla - ja ennen kaikkea ravinteikkaampaa kun nuudeli-lisäainemoska. Jotka ovat kaiken lisäksi aika kalliita.

"..."
kuinka joku jaksaa kiinnittää huomiota jonkun ostoksiin :O ja sitten marmattaa ja tuomita tämä palstalla.. mitä jos se oli äijällensä hakemassa nuudeleita? mäkin ostan niitä pari kertaa viikossa, mutten ite syö niitä, eikä mukulat. miehelle niitä kannan :D hienoo ku jotkut mammat ny ajattelee, ketä mut on kaupas nähny, et voi kamalaa mitä toi AKKA syöttää lapsillensa :D

Eihän siinä mitään jos joskus syö nuudeleita (tuon ikäiselle lapselle en tosin antaisi ollenkaan)

Juttu nyt oli vaan aasinsilta itse asiaan, äälöttää tuo lisäainemoska. Ja jos enempi ihmisistä katsoisi mitä syö niin kauppojen valikoima olisi ehkä parempi.

Viimeksi muokattu:
Tiesitkö jauhelihasta
että jos ostat sitä kaupan omaa jauhelihaa niin sehän on yleenä yllättävän punaista, useimmissa tapauksissa se saattaa olla useita viikkoja vanhaa ja värjätty naudan verellä. :)

Laulava Lomittaja
Mikä saa ihmiset vahtaamaan toisten ostoksia?En nyt tarkoita tätä kysymystä suoranaisesti ap: lle - mutta noin niinkuin yleensä.

Anetaan immeisten ostaa mitä hyö tahtovat - voihan se olla sekin perhe syö nuudeleita kerran vuoteen...

Anteeksi avautumiseni.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiesitkö jauhelihasta;25757177:
että jos ostat sitä kaupan omaa jauhelihaa niin sehän on yleenä yllättävän punaista, useimmissa tapauksissa se saattaa olla useita viikkoja vanhaa ja värjätty naudan verellä. :)
En osta kaupan omaa jauhelihaa, tuo on tiedossa:)

"nih"
no mut jos se oli vaan ostamassa sitä, mitä puuttui ja aineet kunnon ruokaan oli jo kotona. ei kauppaan aina mennä tekemään monen pvn ruoka-ostoksia vaan haetaan sitä mitä uupuu tai tekee mieli. tosin joo, kylhän jotkut ajattelee että nuudelit on halpaa ruokaa vaikka todellisuudessa näin ei ole, kaikenlisäks niillä ei saa mahaansa kunnolla täyteen, samalla rahalla sais "kunnon" ruokaakin. :)

• Tykkää
Reactions: anfia
niiin
kuka nyt mitäkin pitää terveellisenä. Itse en syötä mitään kaupan jauhelihoja lapsilleni. Liha pyydetään ja jauhetaan itse. Perunat tulee omasta maasta. Mutta niin kauan kun en niitä nuudeleita pysty itse tuottamaan, niin satunnaisesti eli maks kerran kuussa, ostan kyllä ne nuudelit kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25757189:
Eihän niissä ole lainkaan lisäaineita, jos käyttää pelkät nuudelit ja maustaa ne itse :)
On niissä palmuöljyä. Miksi maksaa lähes euro pienestä pussista "pastaa"?
Kun oikeaa pastaa saa paljon halvemmallakin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä