Onko tää aina niin kun hygieenistä huolehdi liika, niin tulee vaikka mitä, eli wtf??

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä pesen lacto linella missä on sopiva ph ja maitohappoa sisältävä, sopii alapää pesuun loistavasti, myös vauvan kylvetykseen käy.
http://www.lifehair.fi/shop/product_details.php?p=116

Venakko Milanna
niin ja mulla vielä oli joku sekamuotoinen tulehdus, tuli valkovuoto paljon ja jotain vihreä vuoto, mä vielä ihmettelin mistä senkin olen saanut ja joskus 4v sitten? Hiivatulehdus todellakin jatkuvasti, en tiedä miten päästä eroon. Auttako jos todellakin lopetan saipuan käyttö ja ostan se peseuneste apteekista?

Venakko Milanna
[QUOTE="...";25754063]Pesetkö persreänkin pulloharjalla ja valkaisuaineella? :LOL:[/QUOTE]

pakko myöntää että sielläkin pesen sormella+saipualla :LOL:

nyt te tiedätte kaikki minusta, apua :LOL:

"vieras"
Mulla oli kerran kaveri, joka pesi tauotta alapäätä. Käytti koko ajan pikkuhousunsuojia ja oli ylihygieeninen muutenkin alapäähygienian kanssa. Hänellä oli jatkuvasti hiiva ja muuta häikkää alapäässä. Ei sitä römpsää saippualla sieltä sisältä pestä! :O:O:O

"..."
Joskus hiivatulehdus voi hävitä itsekseen, mutta ei aina. Sille on myös ominaista uusiutua joillakin usein, joillakin harvemmin. Kannattaa poistaa kaikki tekijät, jotka aiheuttavat sukuelinten hankausta ja ärsytystä, kuten esimerkiksi tiuhat yhdynnät ja alapesut saippualla. Tiukkojen vaatteiden sijaan kannattaa käyttää löysiä vaatteita ja vaihtaa stringit vähemmän hankaaviin alushousuihin.
Anna alavartalolle ilmakylpyjä, eli esimerkiksi nuku ilman pikkuhousuja. Vältä hauduttavia pikkuhousunsuojia.
Intiimialueen pesuun tulee käyttää pelkkää vettä tai intiimipesuun tarkoitettuja pesuaineita, joiden Ph on alle 5. Ärtynyttä ja kutiavaa ihoa voi hoitaa perusvoiteella tai ihoöljyllä.

Huom! Älä muuten lapsen alapäitä pese sisuksista asti!

Venakko Milanna
[QUOTE="...";25754128]Joskus hiivatulehdus voi hävitä itsekseen, mutta ei aina. Sille on myös ominaista uusiutua joillakin usein, joillakin harvemmin. Kannattaa poistaa kaikki tekijät, jotka aiheuttavat sukuelinten hankausta ja ärsytystä, kuten esimerkiksi tiuhat yhdynnät ja alapesut saippualla. Tiukkojen vaatteiden sijaan kannattaa käyttää löysiä vaatteita ja vaihtaa stringit vähemmän hankaaviin alushousuihin.
Anna alavartalolle ilmakylpyjä, eli esimerkiksi nuku ilman pikkuhousuja. Vältä hauduttavia pikkuhousunsuojia.
Intiimialueen pesuun tulee käyttää pelkkää vettä tai intiimipesuun tarkoitettuja pesuaineita, joiden Ph on alle 5. Ärtynyttä ja kutiavaa ihoa voi hoitaa perusvoiteella tai ihoöljyllä.

Huom! Älä muuten lapsen alapäitä pese sisuksista asti![/QUOTE]

Kiitos:)

eli pitää ota rennosti alapään suhteen:D

"Vieras"
Voi jeesus, omalla naamalla kehtaat kertoa kaikki nämä alapää- ja seksiasiasi... Tietääkö miehesi mitä kirjoittelet? Alkuperäiseen aiheeseen: peset liikaa ja liian voimakkailla aineilla, olet pessyt pois hyvät ja hyödylliset bakteerit jolloin tulehduksia aiheuttavat pääsevät jylläämään. Miten kukaan aikuinen voi olla näin tietämätön.

Yhteistyössä